PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2007-02-12-539 NN 12/2007

• 2.3.1 Neodvojiva čahura mora biti postavljena na usisnom vodu. Ako se takva čahura nalazi u usisnoj cijevi, mora biti pričvršćena na blok motora odlomljivim vijcima ili vijcima koji se mogu otpustiti samo posebnim alatom.


Stranica 2007-02-12-539 NN 12/2007

• Tvrdoća čahura mora biti najmanje 60 HRC. U suženom dijelu debljina ne smije prelaziti 4 mm.


Stranica 2007-02-12-539 NN 12/2007

• Svaki zahvat na čahuri kojem je cilj odvajanje ili preinaka mora kao posljedicu imati uništenje čahure i njezinog prihvata ili potpuno i trajno neispravan rad motora dok se ponovno ne dovede u svoje homologirano stanje.


Stranica 2007-02-12-539 NN 12/2007

• Oznaka s podacima o kategoriji ili kategorijama vozila prema definiciji u točki 1.3 mora biti vidljiva na površini čahure ili blizu nje.


Internet NN 12/2007
• 2.3.2. Svaka usisna cijev mora biti pričvršćena odlomljivim vijcima ili vijcima koji se mogu otpustiti samo posebnim alatom. Suženi presjek, označen na vanjskoj strani, mora se nalaziti u usisnim cijevima; na tom dijelu debljina stjenke mora biti manja od 4 mm, ili od 5 mm ako se koristi savitljiv materijal, kao što je na primjer guma.

Internet stranice NN 12/2007
• Svaki zahvat na cijevima kojem je cilj mijenjanje suženog presjeka kao posljedicu mora imati oštećenje cijevi ili potpuno i trajno neispravan rad motora dok se ponovno ne dovede u svoje homologirano stanje.

Internet stranice NN 12/2007 • Oznaka s podacima o kategoriji ili kategorijama vozila prema definiciji u točki 1.3 mora biti vidljiva na cijevima.
Internet stranice NN 12/2007 • 2.3.3. Dio usisnog voda u glavi cilindra mora imati suženi presjek. U cijelom usisnom kanalu ne smije biti užeg presjeka (osim presjeka sjedišta ventila).
Internet stranice NN 12/2007 • Svaki zahvat u ulaznom vodu kojem je cilj mijenjanje suženog presjeka kao posljedicu mora imati uništenje cijevi ili potpuno i trajno neispravan rad motora dok se ponovno ne dovede u svoje ispravno stanje.
Internet stranice NN 12/2007 • Oznaka s podacima o kategoriji vozila prema definiciji u točki 1.3 mora biti vidljiva na površini obujmice ili blizu nje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 12/2007 • 2.3.4. Promjer suženog presjeka naveden u točkama 2.3.1, 2.3.2 i 2.3.3 mijenja se ovisno o odgovarajućem motociklu.
Informacije NN 12/2007 • 2.3.5. Proizvođač mora navesti promjer suženog presjeka i dokazati nadležnim tijelima da je taj suženi presjek najkritičniji za prolaz plinova i da ne postoji drugi presjek čijom bi se preinakom mogla povećati radna značajka vozila više od 10%.
Poslovne stranice NN 12/2007 • Najveći promjeri suženog presjeka za različite tipove motocikala moraju se odrediti brojčano temeljem promjera suženog presjeka koji je naveo proizvođač.
Pregledi NN 12/2007 • 2.4. Odvajanje zračnog filtra ne smije dovesti do povećanja najveće konstrukcijske brzine mopeda više od 10%.
Besplatno NN 12/2007 • Zahtjevi u ovoj točki obvezni su samo kad se, pojedinačno ili kombinirano, čine potrebnim kako bi se spriječili zahvati koji bi kao posljedicu imali povećanje najveće konstrukcijske brzine mopeda više od 5 km/h, u slučaju vozila kategorija A, ili povećanje snage vozila više od 10%, u slučaju vozila kategorije B. Ni u kom slučaju, najveća konstrukcijska brzina ili najveća neto snaga za određenu kategoriju vozila ne smije biti prekoračena.
Glasnik NN 12/2007 • 3.1. Brtva glave cilindra: nakon ugradbe, najveća debljina brtve glave cilindra, ako postoji, ne smije prelaziti:
Propis NN 12/2007 • 3.2. Brtva između cilindra i kućišta koljenastog vratila kod dvotaktnih motora: najveća debljina brtve između podnožja cilindra i kućišta koljenastog vratila, ako postoji, ne smije prelaziti 0,5 mm nakon ugradbe.
Propis NN 12/2007 • 3.3. Klip kod dvotaktnih motora: klip, kad se nalazi u gornjoj mrtvoj točki, ne smije zatvarati usisni otvor. Kod vozila čiji je motor opremljen sustavom usisa s membranskim ventilom (ventilima) (‘reed valve(s)’) taj se zahtjev ne primjenjuje na one dijelove prestrujnog kanala koji se preklapaju s usisnim otvorom.
Propis NN 12/2007 • 3.4. Kod dvotaktnih motora, zakretanje klipa za 180° ne smije povećavati snagu motora.
Propis NN 12/2007 • 3.5. Bez obzira na odredbe točke 2.3, nije dopušteno umjetno suženje u ispušnom sustavu. Vođice ventila četverotaktnog motora ne smatraju se umjetnim suženjima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 1/01, Broj 158/03, Broj 59/08, Broj 111/97, Broj 136/08, Broj 130/99


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled