PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2005 • (2) Iznimno od stavka 1. ovog članka, pakovine s kozmetičkim proizvodom, čija se ambalaža sastoji od unutarnjeg i vanjskog omota, moraju imati količinu punjenja označenu lako prepoznatljivo, jasno vidljivo, čitljivo i neizbrisivo na oba omota.
NN 90/2005 • (3) Iznimno od stavka 1. ovog članka, pakovine ručno proizvedene za prodaju krajnjem kupcu mogu imati označenu količinu punjenja na natpisu postavljenom na ili pored proizvoda.
NN 90/2005 • (4) Kod velikih pakovanja sa svježim voćem i povrćem količinu punjenja treba označiti samo u popratnim dokumentima ako se prodaju isključivo krajnjem kupcu koji ih upotrebljava u svojoj obrtničkoj djelatnosti.
NN 90/2005 • (5) Velika pakovanja iz stavka 4. ovog članka su pakovanja koja se prema općeprihvaćenoj trgovačkoj praksi ne prodaju krajnjem kupcu u navedenim količinama punjenja.
NN 90/2005 • (6) Pakovine koje se stavljaju u promet moraju imati navedenu vrijednost količine punjenja za:
NN 90/2005 • 2. mjernu jedinicu obujma: u mililitrama, centilitrama ili litrama
NN 90/2005 • 4. mjernu jedinicu ploštine: u četvornim centimetrima ili četvornim metrima.
NN 90/2005 • (7) Uz vrijednost nazivne k punjenja iz stavka 6. ovog članka, treba biti navedena mjerna jedinica ili znak mjerne jedinice.
NN 90/2005 • (1) Oznake brojeva kojima se na pakovini naznačuje nazivna količina punjenja na temelju članka 12., stavaka 3. i 4., članka 16., članka 18. i članka 23., stavka 1. ovog pravilnika moraju biti najmanje veličine utvrđene u tablici 3.
NN 90/2005 • (2) Oznake brojeva kojima se označuju skupna pakovanja iz članka 12., stavka 5. ovog pravilnika moraju biti najmanje veličine utvrđene u tablici 4.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 90/2005 • pojedinačnih pakovina QN u g ili mlenter'>Veličina oznaka u mm na skupnom pakovanju
NN 90/2005 • (3) Iznimno od odredaba stavaka 1. i 2. ovog članka, ako se upotrebljavaju vage sa štampačem, veličina oznaka brojeva nazivne količine punjenja pakovina koje imaju nejednake nazivne količine određena je tipnim odobrenjem za tu vagu.
NN 90/2005 • (1) Znakom »e« mogu se označiti pakovine istih nazivnih količina punjenja koje udovoljavaju zahtjevima iz članaka 6., 11., 12., 13., članka 18., stavaka 1., 2. i 6., članka 19., stavka 1., i članka 26. ovog pravilnika i čije nazivne količine punjenja nisu manje od 5 g ili 5 ml ni veće od 10 kg ili 10 l. Ako se na pakovini mora označiti ocijeđena masa proizvoda zajedno sa sveukupnom masom punjenja, znak »e« odnosit će se samo na sveukupnu masu punjenja.
NN 90/2005 • (2) Znak »e« mora se nalaziti u istom vidnom polju s oznakom nazivne količine punjenja, a izgled znaka utvrđen je u prilogu 7 koji je sastavni dio ovog pravilnika.
NN 90/2005 • (1) Mjerni spremnici su spremnici načinjeni od gradiva koje zadržava stalni oblik boce i nazivnog obujma do 5 l te koji udovoljavaju mjeriteljskim zahtjevima iz članka 23., stavka 1. i članka 24. ovog pravilnika.
NN 90/2005 • 1. nazivni obujam – obujam mjernog spremnika koji je naznačen na boci
NN 90/2005 • 2. vršni obujam – obujam tekućine u mjernom spremniku kad je boca napunjena do vrha.
NN 90/2005 • (1) Spremnici su načinjeni od bilo koje vrste gradiva u koji se određeni proizvod slaže i zatvara kako bi se dobila pakovina.
NN 90/2005 • (2) Spremnici moraju biti načinjeni od takvog gradiva da kod punjenja primjetno ne mijenjaju oblik spremnika.
NN 90/2005 • (3) Spremnik iz stavka 1. ovog članka nije prihvatljiv ako svojim oblikom dovodi u zabludu kupca jer mu sugerira pakovinu s većom nazivnom količinom punjenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 103/03, Broj 140/05,
Broj 155/08, Broj 148/09,
Broj 102/98, Broj 96/99
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE