PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 90/2005 • (7) Kod pakovina s hranom za kućne ljubimce i ptice, količina punjenja označuje se masom ili obujmom.
NN 90/2005 • (8) Kod pakovina s fotokemijskim proizvodima, s kemijskim i tehnički normiranim tvarima i reagensima, količina punjenja označuje se obujmom preparata spremnog za uporabu ili brojem primjena.
NN 90/2005 • (1) Iznimno od odredaba članka 13., stavka 2. ovog pravilnika, kod pakovina s voćem, povrćem, vafl listovima i začinima, količina punjenja može se označiti brojem komada ako se ti prehrambeni proizvodi, prema općeprihvaćenoj trgovačkoj praksi, prodaju u komadima.
NN 90/2005 • (2) Brojem komada može se označiti količina punjenja pakovine s više od jednog komada prehrambenog proizvoda ako je količina punjenja manja od 100 g i to kod pakovina s ovim proizvodom:
NN 90/2005 • 1. šećerni i čokoladni proizvodi u obliku figura (s izuzetkom pralina) i trajno pecivo s pojedinačnom masom većom od 5 g
NN 90/2005 • (3) Kod pakovina s umjetnim sladilima u obliku tableta, količina punjenja označuje se brojem komada.
NN 90/2005 • Iznimno od odredaba članka 13., stavaka 4., 5., 6. i 7. ovog pravilnika, količina punjenja može se označiti brojem komada kod pakovina s ovim proizvodom:
NN 90/2005 • 1. proizvodi za osobnu higijenu, njegu, zaštitu lica i tijela, količine punjenja za jednokratnu uporabu (porcionirane pakovine) ili za koje označivanje mase ili obujma nije potrebno
NN 90/2005 • 2. sredstva za dezodoriranje i čišćenje u obliku kamena (stika), mase manje od 50 g
NN 90/2005 • 3. sredstva za zaštitu automobila, količine punjenja za jednokratnu uporabu (porcionirane pakovine)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 90/2005 • 4. hrana za kućne ljubimce i ptice ako se prema općeprihvaćenoj trgovačkoj praksi hrana prodaje u komadima
NN 90/2005 • (1) Ako se prehrambeni proizvod nalazi u nalijevanoj tekućini (voda, slana voda, salamura, ocat, vodene otopine šećera, sokovi voća i povrća u konzervama voća i povrća ili njihove smjese), na pakovini mora biti označena, pored sveukupne mase punjenja, i ocijeđena masa proizvoda. Nalijevana tekućina može biti u tekućem, zamrznutom ili duboko zamrznutom stanju.
NN 90/2005 • (2) Ocijeđena masa proizvoda iz stavka 1. ovog članka mora biti označena prepoznatljivo i u neposrednoj blizini oznake sveukupne mase punjenja te najmanje iste veličine brojeva kao i oznaka nazivne količine punjenja.
NN 90/2005 • (1) Od označivanja količine punjenja sukladno člancima 14. i 15. ovog pravilnika izuzimaju se pakovine s proizvodom čiji je svaki pojedinačni komad vidljiv i lako brojiv ili ako se prema općeprihvaćenoj trgovačkoj praksi proizvod prodaje u pojedinačnim komadima ili u paru.
NN 90/2005 • (2) Od označivanja količine punjenja izuzimaju se pakovine s ovim proizvodom:
NN 90/2005 • 2. ocat i prerađevine od hrena ili gorčice, količine punjenja manje od 25 g ili ml
NN 90/2005 • 3. šećer, šećerni proizvodi, kakao prah i kakao proizvodi, praškaste mješavine koje sadrže kakao prah, proizvodi na bazi oraha, badema i ostalih sjemenki uljarica (marcipan, persipan, nougat, itd.), trajni pekarski proizvodi i proizvodi za grickanje, količine punjenja manje od 50 g
NN 90/2005 • 4. fini pekarski proizvodi, prepečenac i narezani kruh, količine punjenja od 100 g ili manje
NN 90/2005 • (3) Ako se nekoliko pojedinačnih pakovina koje su izuzete od označivanja sukladno točki 4. stavku 2. ovog članka dodatno zamotavaju i ako sveukupna količina punjenja prelazi 100 g, broj i količina punjenja pojedinačne pakovine treba se označiti na omotu pakovanja.
NN 90/2005 • (1) Pakovine koje se stavljaju u promet moraju imati količinu punjenja označenu lako prepoznatljivo, jasno vidljivo, čitljivo i neizbrisivo na samoj pakovini.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 100/04, Broj 136/03,
Broj 2/09, Broj 100/03,
Broj 74/95, Broj 95/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE