PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 138/2006 • (2) Nositelju poticajnih mjera koji osigura otvaranje novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem u područjima (županijama) Republike Hrvatske gdje registrirana stopa nezaposlenosti iznosi od 10% do 20%, prema podacima Državnog zavoda za statistiku za proteklu godinu, odobrit će se bespovratna novčana potpora za opravdane troškove otvaranja novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem u visini do 15% opravdanih troškova za otvaranje novog radnog mjesta, a u maksimalnom iznosu protuvrijednosti kuna do 2.000 eura po novootvorenom radnom mjestu.
NN 138/2006 • (3) Nositelju poticajnih mjera koji osigura otvaranje novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem u područjima (županijama) Republike Hrvatske gdje registrirana stopa nezaposlenosti iznosi preko 20%, prema podacima Državnog zavoda za statistiku za proteklu godinu, odobrit će se bespovratna novčana potpora za opravdane troškove otvaranja novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem u visini do 20% opravdanih troškova za otvaranje novog radnog mjesta, u maksimalnom iznosu protuvrijednosti kuna do 3.000 eura po novootvorenom radnom mjestu.
NN 138/2006 • Potpora za opravdane troškove usavršavanja povezane s ulaganjem
NN 138/2006 • (1) Nositelju poticajnih mjera koji osigura otvaranje novih radnih mjesta povezanih s ulaganjem odobrit će se bespovratna novčana potpora za usavršavanje radnika na novim radnim mjestima povezanim s ulaganjem.
NN 138/2006 • (2) Potpora za opravdane troškove usavršavanja povezane s ulaganjem može biti dodijeljena u obliku:
NN 138/2006 • a. potpore u slučaju općeg usavršavanja: opće usavršavanje namijenjeno je stjecanju općega znanja koje se koristi na sadašnjem, odnosno budućem radnom mjestu kod nositelja poticajnih mjera koji je korisnik državne potpore, prenosivo je kod drugih poduzetnika ili djelatnosti i koje znatno poboljšava mogućnost zapošljavanja radnika. Usavršavanje se smatra općim usavršavanjem:
NN 138/2006 • – ako je zajednički organizirano od strane više neovisnih različitih poduzetnika ili se radnici različitih poduzetnika mogu koristiti tim usavršavanjem
NN 138/2006 • – ako je priznato, ovlašteno te certificirano od strane tijela državne uprave ili drugih ovlaštenih tijela i institucija Republike Hrvatske,
NN 138/2006 • b. potpore u slučaju posebnog usavršavanja: posebno usavršavanje namijenjeno je stjecanju teoretskog i praktičnog znanja upotrebljivog na sadašnjem, odnosno budućem radnom mjestu kod nositelja poticajnih mjera koji je korisnik državne potpore, koje je neprenosivo ili ograničeno prenosivo kod drugih poduzetnika ili djelatnosti.
NN 138/2006 • (3) Potpora za opravdane troškove usavršavanja ne može prelaziti maksimalne intenzitete kako slijedi:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 138/2006 • a. za potporu u slučaju posebnog usavršavanja, intenzitet potpore ne može prelaziti 35% za velike poduzetnike, odnosno 45% za male i srednje poduzetnike,
NN 138/2006 • b. za potporu u slučaju općeg usavršavanja, intenzitet potpore ne može prelaziti 60% za velika poduzeća, odnosno 80% za mala i srednja poduzeća,
NN 138/2006 • c. u slučajevima gdje potpora uključuje oba oblika usavršavanja; posebno i opće – a koji ne mogu biti raščlanjeni u smislu izračuna intenziteta potpore, odnosno u slučajevima gdje se ne može posebno ustvrditi i razdvojiti poseban ili opći karakter usavršavanja, tada primjenjujemo obračun maksimalnog intenziteta za posebno usavršavanje.
NN 138/2006 • d. troškovi otpisa uređaja i opreme u skladu s opsegom njihova korištenja u svrhu usavršavanja,
NN 138/2006 • f. troškovi sudionika usavršavanja do visine svih opravdanih troškova iz prethodnih podstavaka naznačenih od a) do e). U obračun se uključuju samo radni sati aktivnog sudjelovanja u usavršavanju, i to nakon odbitka produktivnih radnih sati ili njihovog ekvivalenta.
NN 138/2006 • Pri utvrđivanju opravdanosti potpora iz članka 7. i članka 8. ovoga Zakona, posebno se uzimaju u obzir sljedeći uvjeti:
NN 138/2006 • – novo radno mjesto, kao i usavršavanje mora biti povezano s provedbom projekta početnog ulaganja, odnosno radno mjesto mora biti otvoreno kao posljedica povećane učinkovitosti kapaciteta stvorenih ulaganjem, te mora biti otvoreno tijekom razdoblja korištenja statusa nositelja poticajnih mjera, i sačuvano pet godina nakon njegova otvaranja,
NN 138/2006 • – potpora za nova radna mjesta i usavršavanje povezano s početnim ulaganjem odobrava se za nova radna mjesta otvorena u razdoblju od tri godine od početka ulaganja, odnosno od stjecanja statusa nositelja poticajnih mjera,
NN 138/2006 • – ako nositelj poticajnih mjera ne zadrži nova radna mjesta utvrđena odredbama ovoga članka najmanje pet godina od njihovog otvaranja, prestaje mu pravo korištenja potpora za novo radno mjesto, kao i usavršavanje uz obvezu povrata sredstava ostvarenih korištenjem odobrenih potpora uvećanih za iznos zakonske zatezne kamate,
NN 138/2006 • – projekt početnog ulaganja mora voditi prema povećanju broja radnika kod nositelja poticajnih mjera u usporedbi s prosjekom zaposlenih u proteklih dvanaest mjeseci, odnosno od bruto otvorenih radnih mjesta određenog razdoblja, treba oduzeti broj izgubljenih radnih mjesta u istom razdoblju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 61/91, Broj 107/09,
Broj 167/03, Broj 78/03,
Broj 75/93, Broj 68/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE