PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2008 • 2. Od tehničko-tehnološke katastrofe i velike nesreće izazvane nesrećama u prometu – cestovnom, željezničkom, pomorskom ili zračnom (moguća opasnost temelji se na stvarnoj količini i vrstama opasnih i štetnih tvari u prometu te ovisno o vrsti i gustoći prometa, odnosno o prometnim tokovima i čvorištima te područjima kroz koja prolaze – naselja, poljoprivredne površine, rijeke, jezera, more i slično, istjecanju opasnih i štetnih tvari u mjestima posebne ugroženosti – cjevovodi, prometnice koje prolaze kroz mjesta posebne ugroženosti – pritom treba locirati vodocrpilišta, morske površine, potoke i rijeke uz potencijalne gospodarske zagađivače i slično), mjere zaštite u urbanističkim planovima i građenju.
NN 38/2008 • 3. Od proloma hidroakumulacijskih brana (moguća opasnost temelji se na potencijalima hidroakumulacijskih jezera, odnosno na njihovom smještaju zbog kojeg bi uslijed proloma brane ili nasipa hidroakumulacije bilo ugroženo stanovništvo i materijalna dobra na pravcu kretanja vodnog vala), mjere zaštite u urbanističkim planovima i građenju.
NN 38/2008 • 4. Od nuklearnih i radioloških nesreća (izrađuje se isključivo na državnoj razini, a jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave planiraju provođenje obveza iz državnih planova i programa u ovom području).
NN 38/2008 • 5. Od epidemiološke i sanitarne opasnosti (moguće posljedice temelje se na procjenama nadležnih zdravstvenih, sanitarnih, veterinarskih, agronomskih i drugih službi i institucija koje u jedinstvenom sustavu zaštite i spašavanja predstavljaju osnovne nositelje koji su, u okviru redovnih djelatnosti, nadležni za reagiranje u slučajevima epidemioloških i sanitarnih opasnosti), mjere zaštite u urbanističkim planovima i građenju.
NN 38/2008 • Procjena posljedica od ratnih djelovanja i terorizma izrađuje se na temelju strategijskih dokumenata Republike Hrvatske, javno dostupnih dokumenata koje izrađuju Ministarstvo obrane i Ministarstvo unutarnjih poslova, uzimajući u obzir definiranu strukturu, veličinu i postupke operativnih snaga za djelovanje u katastrofama i velikim nesrećama u odnosu na zahtjeve za njihovom primjenom tijekom otklanjanja posljedica ratnih djelovanja i terorizma.
NN 38/2008 • Kod procjenjivanja vrste, intenziteta i učinaka te mogućih posljedica djelovanja prirodnih i tehničko-tehnoloških katastrofa i velikih nesreća, potrebno je identificirati i locirati objekte kritične infrastrukture te procijeniti moguće štetne posljedice svake katastrofe i velike nesreće na obavljanje njihove djelatnosti i posljedica prekida obavljanja djelatnosti po korisnike, i to osobito u područjima:
NN 38/2008 • 4. proizvodnje, skladištenja, prerade, rukovanja, prijevoza, skupljanja i drugih radnji s opasnim tvarima iz Priloga Seveso II Direktive EU koje predstavljaju stvarnu ili potencijalnu opasnost koja može izazvati iznenadni događaj s negativnim posljedicama po okoliš,
NN 38/2008 • 1. Postojeće kapacitete i snage redovnih službi i pravnih osoba koje se zaštitom i spašavanjem bave u okviru redovne djelatnosti, drugih operativnih snaga zaštite i spašavanja, snaga civilne zaštite, fizičkih osoba i sveukupno raspoloživih materijalnih resursa koji se mogu angažirati na sprječavanju nastanka i otklanjanju posljedica katastrofe i velike nesreće, na području za koje se Procjena izrađuje i donosi.
NN 38/2008 • 2. Potrebne snage za zaštitu i spašavanje, ovisno o katastrofi i velikoj nesreći, sa strukturom i veličinom potrebnih operativnih snaga, drugih personalnih i organizacijskih resursa te materijalnih resursa za zaštitu i spašavanje.
NN 38/2008 • Zaključne ocjene donose se za svaku mjeru zaštite i spašavanja iz članka 21. ovog Pravilnika u odnosu na raspoložive mogućnosti za zaštitu i spašavanje te procijenjene ljudske i materijalne resurse potrebne za nošenje s posljedicama katastrofa i velikih nesreća.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 38/2008 • Ocjene iz stavka 1. ovog članka su temelj za utvrđivanje strukture i veličine operativnih snaga zaštite i spašavanja, njihovo obučavanje i osposobljavanje, utvrđivanje potrebnih materijalnih resursa, utvrđivanje prioriteta i smjernica razvoja, o čemu se načelno iznose pravci, odgovornost i dinamika u ostvarivanju, dokumenti kojima će se ova pitanja definirati te način praćenja ostvarivanje priprema za zaštitu i spašavanje.
NN 38/2008 • Ocjene iz stavka 1. koriste se i za planiranje razvoja i uporabe operativnih snaga koje se u okviru redovne djelatnosti bave zaštitom i spašavanjem, što je predmet naknadnih dogovora između pravnih osoba i jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave.
NN 38/2008 • Podatke iz Procjene potrebno je prikazati na odgovarajućim zemljovidima, prema mogućnosti u digitaliziranim, u mjerilu 1:250 000
NN 38/2008 • Zemljovidi iz stavka 1. ovog članka sastavni su dio Procjene.
NN 38/2008 • U opisu položaja i karakteristika područja, u prilogu Procjene, raščlanjuje se sljedeće:
NN 38/2008 • – ukupna površina područja (ako je riječ o županiji, uz ukupnu površinu navodi se i broj gradova i općina),
NN 38/2008 • – ostale geografsko-klimatske karakteristike (reljef, hidrološki, geološki, pedološki i meteorološki pokazatelji), kao i tehnološke karakteristike postrojenja.
NN 38/2008 • – dobna i spolna struktura stanovnika/zaposlenih (0-7, 8-50, 51-70, 71 i više godina),
NN 38/2008 • – pokazatelji u odnosu na kategorije stanovništva/zaposlenika planiranih za evakuiranje,
NN 38/2008 • – nacionalni parkovi, parkovi prirode, rezervati, šumske površine,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 47/98, Broj 25/01,
Broj 106/07, Broj 151/05,
Broj 56/05, Broj 137/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE