PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 33/2005 • (2) Operatori i davatelji usluga u telekomunikacijskim mrežama koji počinju pružati telekomunikacijske usluge na tržištu nakon stupanja na snagu ove Odluke, moraju biti u mogućnosti pružati uslugu prijenosa broja svojim pretplatnicima i/ili korisnicima usluga od trenutka početka komercijalnog rada.
NN 33/2005 • (3) Primatelj i davatelj broja su odgovorni za cijeli postupak prijenosa i ispravnog podešavanja svoje telekomunikacijske mreže, sustava i usluga u svrhu osiguravanja da prijenos ne narušava kvalitetu postojeće usluge, te za dostavu podataka o prenesenim brojevima u CABP prenesenih brojeva.
NN 33/2005 • (4) Operator pokretne telekomunikacijske mreže u kojoj poziv započinje odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva, ili isporuku tekstualnih poruka i multimedijskih poruka upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži najkraćim raspoloživim putem prema pokretnoj telekomunikacijskoj mreži u kojoj se taj preneseni broj nalazi (direktno usmjeravanje sukladno tehničkoj specifikaciji Europskog instituta za telekomunikacijske norme ETSI TS 123 066).
NN 33/2005 • (5) Operatori pokretnih telekomunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži. Način usmjeravanja takvih poziva predmet je dogovora između operatora pokretnih i nepokretnih telekomunikacijskih mreža. U slučaju nemogućnosti postizanja dogovora oko načina usmjeravanja takvih poziva, operatori pokretnih telekomunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju primjenjivat će direktnu metodu usmjeravanja, tj. pozivi će se usmjeravati najkraćim raspoloživim putem prema nepokretnoj telekomunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi.
NN 33/2005 • (6) Operator nepokretne telekomunikacijske mreže u kojoj poziv započinje odgovoran je za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema broju prenesenom u drugu nepokretnu telekomunikacijsku mrežu primjenom »Query on release« metode usmjeravanja poziva.
NN 33/2005 • (7) Ukoliko operator korisnik broja nepokretne telekomunikacijske mreže zaprimi signalizacijski zahtjev za uspostavom poziva prema broju koji je iz njegove mreže prenesen u drugu nepokretnu telekomunikacijsku mrežu, odbit će zahtjev za uspostavom takvog poziva na način određen točkom C.3.1.3 preporuke Međunarodne telekomunikacijske udruge ITU-T Q.769.1, signalizacijskom porukom sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) određenom preporukom ITU-T Q.850.
NN 33/2005 • (8) Operatori nepokretnih telekomunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju odgovorni su za ispravno usmjeravanje poziva upućenih prema prenesenom broju u pokretnoj telekomunikacijskoj mreži. Način usmjeravanja takvih poziva predmet je dogovora između operatora nepokretnih i pokretnih telekomunikacijskih mreža. U slučaju nemogućnosti postizanja dogovora oko načina usmjeravanja takvih poziva, operatori nepokretnih telekomunikacijskih mreža u kojima pozivi započinju primjenjivat će »All Call Query« metodu usmjeravanja.
NN 33/2005 • (9) Operatori iz stavaka (5) i (8) članka I. ove Odluke snosit će sve dodatne troškove međusobnog povezivanja (tranzitiranja poziva) koji se mogu javiti prilikom usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima kao posljedica dogovorenih indirektnih metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima između operatora, a kako bi se osiguralo ispunjavanje odredbe članka 16. stavka 2. Pravilnika o prenosivosti broja i predodabiru operatora.
NN 33/2005 • (10) Operator telekomunikacijske mreže koji je zaprimio zahtjev za uspostavu međunarodnog poziva ili za isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke prema prenesenom broju, odgovoran je za ispravno usmjeravanje takvog poziva ili isporuku tekstualne poruke ili multimedijske poruke direktno prema telekomunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi u skladu sa stavcima (4) do (9) članka I. ove Odluke.
NN 33/2005 • (11) Ukoliko operator telekomunikacijske mreže u kojoj je započeo poziv prema prenesenom broju nema ostvareno direktno međusobno povezivanje sa operatorom telekomunikacijske mreže u kojoj se pozvani preneseni broj nalazi, operator takve pozive neće naplaćivati po većoj cijeni od cijene koju taj operator naplaćuje za pozive prema svim ostalim brojevima koji nisu preneseni u tu telekomunikacijsku mrežu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 33/2005 • (12) Svaki operator telekomunikacijske mreže obvezan je koristiti lokalnu bazu prenesenih brojeva (LBPB) s podacima o svim prenesenim brojevima u Republici Hrvatskoj.
NN 33/2005 • (13) Za razmjenu podataka o prenesenim brojevima između lokalnih baza prenesenih brojeva (LBPB) operatora telekomunikacijskih mreža koristit će se CABP prenesenih brojeva.
NN 33/2005 • (14) Svi operatori telekomunikacijskih mreža će u slučaju detektiranja sinkronizacijskih grešaka između lokalnih baza prenesenih brojeva obavijestiti CABP prenesenih brojeva o nastaloj sinkronizacijskoj grešci.
NN 33/2005 • (15) CABP prenesenih brojeva sadrži popis prenesenih brojeva, predbrojeve za usmjeravanje poziva prema prenesenim brojevima i transakcije između operatora i davatelja usluga (nazive davatelja i primatelja broja, datume prijenosa broja, obavijesti o statusu procesa prijenosa broja).
NN 33/2005 • (16) Za postavljanje, razvoj, testiranje, održavanje i upravljanje CABP prenesenih brojeva odgovorna je Hrvatska agencija za telekomunikacije.
NN 33/2005 • (17) Primatelj broja i davatelj broja su odgovorni za pravovremeno ažuriranje CABP prenesenih brojeva.
NN 33/2005 • (18) Hrvatska agencija za telekomunikacije je odgovorna za pravovremeno ažuriranje LBPB.
NN 33/2005 • (19) Hrvatska agencija za telekomunikacije ne odgovara financijski ni materijalno za neuspjele pozive prema prenesenim brojevima.
NN 33/2005 • (20) Davatelji usluga moraju, na zahtjev, Agenciji dostaviti sve tražene podatke u svrhu praćenja prenošenja broja.
NN 33/2005 • (1) Opetatori i davatelji usluga u nepokretnim telekomunikacijskim mrežama su obvezni najkasnije do 2. travnja 2005. godine pružiti korisnicima svojih usluga (svojim pretplatnicima i davateljima usluga s dodanom vrijednosti), na njihov zahtjev, uslugu prenosivosti broja na način određen ovom Odlukom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 31/95, Broj 38/01,
Broj 12/93, Broj 37/09,
Broj 109/07, Broj 39/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE