PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-03-33-663 NN 33/2005

• Provedbom predmetne koncentracije, prema podacima Hrvatske narodne banke na dan 30. lipnja 2004., poduzetnik OTP Bank Rt. će steći sljedeće tržišne udjele na tržištu univerzalnog bankarstva Republike Hrvatske:


Stranica 2005-03-33-663 NN 33/2005

• – 9,61% ukupnih poslovnica i podružnica bankarskog sustava (ukupno 100 poslovnih jedinica).


Stranica 2005-03-33-663 NN 33/2005

• Također, utvrđeno je da provedbom predmetne transakcije ne dolazi do porasta mjerila tržišne koncentracije, odnosno omjera tržišne koncentracije i Herfindahl-Hirschmanova indeksa.


Stranica 2005-03-33-663 NN 33/2005

• Analiza mjerodavnog tržišta pokazuje da Nova banka d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Sisačko-moslavačke županije ima najveći tržišni udio prema depozitima (između 30% i 40%) te prema broju poslovnih jedinica (36,67%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Zadarske županije Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema depozitima (preko 40%), te je vodeća banka ove županije i prema broju poslovnih jedinica (38,10%), a druga prema kreditima (s tržišnim udjelom od između 15% i 25%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Dubrovačko-neretvanske županije Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema depozitima (preko 40%) i prema broju poslovnih jedinica (46,43%), a najveći tržišni udio prema kreditima (između 20% i 30%). Na tržištu univerzalnog bankarstva Grada Zagreba i Zagrebačke županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5% prema kreditima i depozitima, te približno 2% svih poslovnih jedinica banaka na tom području. Na tržištu univerzalnog bankarstva Primorsko-goranske županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5% prema depozitima i kreditima, te približno 6% svih poslovnih jedinica ove županije. Tržišni udio Nove banke d.d. na tržištu univerzalnog bankarstva Šibensko-kninske županije je manji od 10%. Prema depozitima i kreditima na tržištu univerzalnog bankarstva Splitsko-dalmatinske županije Nova banka d.d. ima tržišni udio manji od 5%, a približno 7% prema broju poslovnih jedinica. Nova banka d.d. drži približno 25% svih poslovnih jedinica na tržištu univerzalnog bankarstva Istarske županije, a između 5% i 20% svih kredita i depozita te županije. Na svim dijelovima mjerodavnog tržišta Nova banka d.d. izložena je snažnoj konkurenciji drugih banaka.


Internet NN 33/2005
• Iako je u ovom postupku utvrđeno da Nova banka d.d. ima dominantan položaj prema jednom ili više odabranih kriterija na određenim dijelovima mjerodavnog tržišta, provedbom predmetne koncentracije neće doći do stvaranja novih dominantnih položaja te banke na mjerodavnom tržištu, ili na njegovu dijelu, odnosno neće doći do jačanja postojećih vladajućih položaja Nove banke d.d. na određenim dijelovima mjerodavnog tržišta, jer OTP Bank Rt. samo stječe postojeće tržišne udjele Nove banke d.d. Hrvatska narodna banka zaključila je da, provedba predmetne koncentracije neće značajno utjecati na sprječavanja, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na mjerodavnom tržištu. Naprotiv, ova transakcija će imati isključivo pozitivan učinak na mjerodavnom tržištu, te na njegovim dijelovima. Kod donošenja odluke Hrvatska narodna banka imala je na umu pogodnosti za potrošače te da OTP Bank Rt. planira u Novoj banci d.d. po provedbi predmetne koncentracije primijeniti svoj know-how, tehnička stručna saznanja i iskustva. Također, predviđa se strateški projekt razvoja Nove banke d.d. fokusiran na tri (3) glavna međusobno povezana sektora bankarstva i to:

Internet stranice NN 33/2005
• 2. kanali prodaje – OTP Bank Rt. planira otvaranje xx (poslovna tajna) novih poslovnica (u xx regijama – poslovna tajna), xx (poslovna tajna) novih bankomata, te xx (poslovna tajna) novih POS-ova do xx godine (poslovna tajna); OTP Bank Rt. će poticati razvoj xx (poslovna tajna). S proširenjem mreže poslovnica i bankomata, klijenti bi imali pristup većoj razini proizvoda i usluga na većem broju lokacija, što u pozitivnom smislu služi interesima sadašnjih i budućih klijenata Nove banke d.d.;

Internet stranice NN 33/2005 • 3. informacijska tehnologija – modernizacija središnjeg sustava (xx – poslovna tajna) Nove banke d.d. trebala bi biti završena do kraja xx godine (poslovna tajna). Mišljenje je OTP Bank Rt. da gore navedeni tehnološki razvoj služi interesu klijenata, budući da će nakon nadogradnje IT sustava, klijenti imati pristup suvremenijem i bržem IT sustavu, čime će se složeniji proizvodi moći prilagoditi potrebama klijenata. Sa xx (poslovna tajna), svi klijenti će imati pristup xx i xx (poslovna tajna) uslugama sedam (7) dana u tjednu, 24 sata dnevno, kao i novim uslugama koje će se uvesti.
Internet stranice NN 33/2005 • Slijedom iznesenoga, Hrvatska narodna banka je predmetnu koncentraciju ocijenila dopuštenom, kako je odlučeno u točki I. izreke ovog rješenja.
Internet stranice NN 33/2005 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
Internet stranice NN 33/2005 • Na temelju članka 12. stavka 1. točke 5. Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, br. 122/03, 158/03 i 60/04) i članka 17. Pravilnika o prenosivosti broja i predodabiru operatora (»Narodne novine«, br. 183/04), Vijeće Hrvatske agencije za telekomunikacije je na svojoj 23. sjednici održanoj 1. ožujka 2005. godine donijelo
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 33/2005 • Centralizirana administrativna baza podataka (CABP): baza podataka koja bilježi status svake transakcije tijekom postupka prijenosa broja, te sadrži podatke potrebne za usmjeravanje poziva prema prenesenom broju kojima pravovremeno ažurira lokalne baze prenesenih brojeva.
Informacije NN 33/2005 • Lokalna baza prenesenih brojeva (LBPB): aktivna baza podataka koja se nalazi kod operatora, sadrži podatke potrebne za usmjeravanje poziva prema prenesenom broju i upotrebljava se u stvarnom vremenu pri uspostavi poziva.
Poslovne stranice NN 33/2005 • Preneseni broj: nacionalni broj koji je nepromijenjen prenesen iz pokretne telekomunikacijske mreže jednog operatora u pokretnu telekomunikacijsku mrežu drugog operatora, ili iz nepokretne telekomunikacijske mreže jednog operatora u nepokretnu telekomunikacijsku mrežu drugog operatora.
Pregledi NN 33/2005 • Polazna mreža: telekomunikacijska mreža na koju je priključen pozivatelj. U slučaju korištenja usluge odabira operatora, za potreba usmjeravanja poziva polaznom mrežom se smatra telekomunikacijska mreža odabranog operatora.
Besplatno NN 33/2005 • »All Call Query«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva vrši upit u vlastitu LBPB kako bi utvrdila da li je pozvani broj prenesen. U slučaju da je pozvani broj prenesen, polazna mreža, na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite LBPB, uspostavlja poziv direktno prema telekomunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi. U slučaju da broj nije prenesen, polazna mreža na temelju pozvanog broja uspostavlja poziv direktno prema telekomunikacijskoj mreži u kojoj se pozvani broj nalazi.
Glasnik NN 33/2005 • »Query on release«: metoda usmjeravanja poziva prema prenesenim brojevima pri kojoj polazna mreža prije uspostavljanja svakog poziva šalje zahtjev za uspostavom poziva prema telekomunikacijskoj mreži operatora korisnika broja. Ukoliko telekomunikacijska mreža operatora korisnika broja zaprimi signalizacijski zahtjev za uspostavom poziva prema broju koji je prenesen u neku drugu telekomunikacijsku mrežu, telekomunikacijska mreža korisnika broja će odbiti zahtjev za uspostavom poziva na način određen preporukom Međunarodne telekomunikacijske udruge ITU-T Q.769.1, signalizacijskom porukom sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) određenom preporukom ITU-T Q.850. Po zaprimanju signalizacijske poruke sa uzročnom vrijednosti #14 (Release cause value #14) polazna mreža vrši upit u vlastitu lokalnu bazu podataka prenesenih brojeva, te na temelju predbroja za usmjeravanje dobivenog iz vlastite lokalne baze podataka prenesenih brojeva, uspostavlja poziv najkraćim raspoloživim putem (direktno) prema telekomunikacijskoj mreži u kojoj se preneseni broj nalazi.
Propis NN 33/2005 • Operator korisnik broja: Operator telekomunikacijske mreže kojem je broj dodijeljen primarnom dodjelom sukladno odredbama Pravilnika o numeriranju i adresiranju u javnim telekomunikacijama i plaćanju naknade.
Propis NN 33/2005 • Korisnik usluga: fizička ili pravna osoba koja se koristi javnim telekomunikacijskim uslugama ili ih zahtijeva,
Propis NN 33/2005 • Pretplatnik: pravna ili fizička osoba koja je sklopila ugovor s davateljem javnih telekomunikacijskih usluga u svrhu korištenja tim uslugama.
Propis NN 33/2005 • (1) Svi operatori i davatelji usluga u telekomunikacijskim mrežama moraju razvijati i unaprjeđivati svoje telekomunikacijske mreže i sustave u skladu s porastom broja prenesenih brojeva, kako bi u svakom trenutku bili u mogućnosti ispuniti svoje obveze iz članka 72. stavka 1. Zakona o telekomunikacijama (NN 122/03, 158/03 i 60/04) (dalje u tekstu: Zakon).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 50/09, Broj 47/93, Broj 109/05, Broj 28/99, Broj 44/08, Broj 120/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled