PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 156/2008 • (2) Pravilo D primjenjuje se na prijevoz izvanredne pošiljke kada na dvokolosiječnim i usporednim prugama potrebna udaljenost izvanredne pošiljke na strani prema susjednom kolosijeku:
NN 156/2008 • – pri osnom razmaku između kolosijeka 3500 mm poprečno prelazi 1775 mm,
NN 156/2008 • – pri osnom razmaku između kolosijeka 3600 mm poprečno prelazi 1875 mm,
NN 156/2008 • – pri osnom razmaku između kolosijeka 3800 mm poprečno prelazi 2075 mm,
NN 156/2008 • – pri osnom razmaku između kolosijeka 3900 mm poprečno prelazi 2175 mm,
NN 156/2008 • – pri osnom razmaku između kolosijeka 4000 mm poprečno prelazi 2275 mm.
NN 156/2008 • (1) Pravilo E odnosi se na prijevoz izvanrednih pošiljaka kada se u posebnim slučajevima izvanredna pošiljka mora prevoziti posebnim vlakom uz obveznu pratnju.
NN 156/2008 • (2) Pravilo E primjenjuje se na prijevoz izvanredne pošiljke kada se izvanredna pošiljka zbog razlike manje od 40 mm, ili negativne razlike, između raspoložive i potrebne udaljenosti prema odredbama članaka 37. i 38. ovoga Pravilnika prevozi uz posebno određene uvjete i u slučajevima kada se izvanredna pošiljka mjestimice mora poprečno pomicati lijevo ili desno od od kolosiječne osi.
NN 156/2008 • VI. PRIJEVOZ IZVANREDNIH POŠILJAKA PREMA POSEBNIM UVJETIMA PRIJEVOZA ZA SIGURAN TIJEK PROMETA
NN 156/2008 • (1) Ako izvanredna pošiljka na nekoj pruzi ili na nekome njezinu dijelu ne može biti prevezena brzinom propisanom voznim redom, tada upravitelj infrastrukture, ovisno o razlici raspoložive i potrebne udaljenosti prema tablici 1 iz članka 29. ovoga Pravilnika, na dijelu željezničke pruge uz prepreku prijevoz izvanredne pošiljke može dopustiti smanjenom voznom brzinom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 156/2008 • (2) Ako je prethodnom provjerom relativnoga položaja kolosijeka i pružnih građevina, postrojenja i opreme ustanovljeno da je razlika između raspoložive i potrebne udaljenosti manja od 40 mm, tada upravitelj infrastrukture na dijelu željezničke pruge uz prepreku prijevoz izvanredne pošiljke može dopustiti najmanje brzinom ljudskoga hoda (oko 5 km/h).
NN 156/2008 • (3) Izvanrednu pošiljku iz stavka 2. ovoga članka obvezatno mora pratiti mjerodavna stručna osoba upravitelja infrastrukture.
NN 156/2008 • Prijevoz izvanrednih pošiljaka na posebnim vagonima koji omogućuju pomicanje tereta
NN 156/2008 • (1) Ako je razlika između raspoložive i potrebne udaljenosti manja od 40 mm, prijevoz izvanredne pošiljke mora se obaviti na posebnim vagonima konstruiranima za moguća vodoravna i okomita pomicanja tereta, dotično za promjenu njegova položaja onda kada vagoni dođu na mjesto zapreke.
NN 156/2008 • (2) Izvanredne pošiljke iz stavka 1. ovoga članka mora pratiti mjerodavna stručna osoba upravitelja infrastrukture.
NN 156/2008 • Prijevoz izvanrednih pošiljka uz posebne radove na željezničkoj pruzi
NN 156/2008 • Samo iznimno, uz određivanje posebnih mjera za siguran tijek prometa koje sadrže i posebnu organizaciju prometa drugih vlakova u tim uvjetima, upravitelj infrastrukture može na prijevoznom putu za potrebe prijevoza izvanredne pošiljke dopustiti uklanjanje ploča s glavnih signala, skretničkih signala, dijelova ograda na mostovima te dijelova drugih postrojenja, ili posebnim radovima na kolosijeku privremeno prilagoditi smjer i niveletu kolosijeka.
NN 156/2008 • Prijevoz izvanrednih pošiljaka s prekoračenjem dopuštene mase željezničkih vozila
NN 156/2008 • Za izvanredne pošiljke koje na željezničkim prugama odnosno na dijelu željezničkih pruga na prijevoznom putu prekoračuju dopuštenu masu željezničkih vozila po osovini ili duljinskom metru za više od 2 % vlastite mase (tare) vozila, a koje je prema ocjeni upravitelja infrastrukture moguće prevesti, određuju se, ovisno o tehničkom stanju željezničke pruge i pružnih građevina, sljedeći posebni uvjeti prijevoza za siguran tijek prometa:
NN 156/2008 • – po potrebi razdvajanje vozila s izvanrednom pošiljkom od ostalih teških vozila u vlaku potrebnim brojem međuvagona (tovarenih ili praznih), čija masa po duljinskom metru za svako vozilo ne smije biti veća od 6,4 t/m za željezničke pruge koje udovoljavaju kategoriji modela opterećenja od B2 do E5 odnosno 3,5 t/m za željezničke pruge koje udovoljavaju kategoriji modela opterećenja od A’ do B 1,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 25/92, Broj 17/07,
Broj 177/04, Broj 75/09,
Broj 14/92, Broj 108/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE