PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 148/2008 • (2) Predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave i uprave, u skladu s odredbama ovoga Zakona, uz prethodnu suglasnost policijske uprave, uređuje promet na svom području tako da određuje:
NN 148/2008 • 6. parkirališne površine i način parkiranja, zabrane parkiranja i mjesta ograničenog parkiranja,
NN 148/2008 • Sukladno člancima 313. i 314. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 105/04. i 142/06. – Uredba), stupanjem na snagu tog Zakona 20. kolovoza 2004. prestao je važiti Zakon o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 84/92., 5/93., 6/93., 26/93., 29/94., 43/96., 46/96., 54/96. i 59/96.).
NN 148/2008 • Članak 5. stavak 1. točka 6. i stavak 8. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 105/04. i 142/06.-Uredba), koji je bio na snazi u vrijeme kad su donesene izmjene i dopune osporenog Pravilnika 2005. godine, glasio je:
NN 148/2008 • (1) Predstavničko tijelo jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, u skladu s odredbama ovog Zakona, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, uređuje promet na svom području tako da određuje:
NN 148/2008 • 6. parkirališne površine i način parkiranja, zabrane parkiranja i mjesta ograničenog parkiranja,
NN 148/2008 • (8) Nadzor parkiranja vozila na mjestima na kojima je parkiranje vremenski ograničeno obavljaju pravne osobe koje odredi predstavničko tijelo jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave.
NN 148/2008 • 5.5. U vrijeme donošenja ove odluke i rješenja na snazi je (od 17. lipnja 2008.) Zakon o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 67/08.), koji u članku 5. stavku 1. točki 6., stavku 4. i stavku 11. u odnosu na organizaciju parkiranja i ovlasti jedinica lokalne samouprave propisuje:
NN 148/2008 • (1) Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, u skladu s odredbama ovoga Zakona, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, uređuju promet na svom području tako da određuju:
NN 148/2008 • 6. parkirališne površine i način parkiranja, zabrane parkiranja i mjesta ograničenog parkiranja,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 148/2008 • (4) Poslove nadzora nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, upravljanja prometom te premještanja nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila, sukladno odredbama ovoga Zakona, mogu, osim ministarstva nadležnog za unutarnje poslove, obavljati i jedinice lokalne samouprave, uz prethodnu suglasnost ministarstva nadležnog za unutarnje poslove.
NN 148/2008 • (11) Nadzor parkiranja vozila na mjestima na kojima je parkiranje vremenski ograničeno obavljaju pravne osobe koje odrede jedinice lokalne samouprave.
NN 148/2008 • Prijelaznom i završnom odredbom članka 302. Zakona o sigurnosti prometa na cestama iz 2008., koji je na snazi, propisano je:
NN 148/2008 • Do donošenja provedbenih propisa iz ovoga Zakona, ostaju na snazi važeći provedbeni propisi ukoliko nisu u suprotnosti s odredbama ovoga Zakona.
NN 148/2008 • 6. U postupku ocjene ustavnosti i zakonitosti osporenih odredbi Pravilnika, Ustavni sud pošao je od ispitivanja opće pravne naravi djelatnosti vezane uz parkiranje i uređenje naplate za korištenje parkirnog mjesta.
NN 148/2008 • Riječ je o javnoj usluzi koju je sukladno članku 134. stavku 1. i članku 136. Ustava i na temelju Zakona o lokalnoj i područnoj (regionalnoj) samoupravi dužna organizirati jedinica lokalne samouprave. Jedinica lokalne samouprave propisuje uvjete (u obliku općih pravila) za uređenje parkirališta i postupak naplate naknade za njihovo korištenje, koji uvjeti za sve vrijede jednako i sve jednako obvezuju. Oni nisu i ne mogu biti predmet pregovaranja između davatelja usluge parkiranja i korisnika te usluge.
NN 148/2008 • Jedinica lokalne samouprave može usluge organiziranja parkirališta na svom području povjeriti koncesionaru na temelju sklopljenog ugovora o koncesiji. U slučaju prijenosa ovlasti jedinice lokalne samouprave u pogledu pružanja usluga organizacije parkirališta i naplate za njegovo korištenje na koncesionara, međusobna prava i obveze stranaka određuju se suglasnom voljom u obliku sklopljenog ugovora o dodjeli koncesije.
NN 148/2008 • Sukladno članku 3. stavku 13. Zakona o komunalnom gospodarstvu, predstavničko tijelo jedinice lokalne samouprave može odlukom odrediti djelatnosti od lokalnog značenja koje se pod uvjetima iz članka 1. stavka 2. tog Zakona smatraju komunalnim djelatnostima, što obuhvaća i djelatnost organizacije parkiranja i uređenja naplate za korištenje parkirnog mjesta. Drugim riječima, odlukom jedinice lokalne samouprave ta se djelatnost može obavljati kao djelatnost pružanja komunalnih usluga.
NN 148/2008 • U konkretnom slučaju, Grad Osijek odredio je da se djelatnost organizacije parkiranja i uređenja naplate za korištenje parkirnog mjesta na njegovom području smatra komunalnom djelatnošću.
NN 148/2008 • 6.1. Gradsko poglavarstvo Grada Osijeka na 5. sjednici održanoj 2. srpnja 1997. godine, pozivom na odredbe članka 1. stavka 2. točke 6. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine« broj 84/92., 5/93., 6/93., 29/94., 43/96. i 59/96.-pročišćeni tekst), članka 41. Statuta Grada Osijeka (»Službeni glasnik Grada Osijeka« broj 1/94., 5a/95. i 1/96.), te Odluke o određivanju održavanja javnih parkirališta za osobna vozila komunalnom djelatnošću (»Službeni glasnik Grada Osijeka« broj 1/97.), donijelo je osporeni Pravilnik.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 54/05, Broj 26/94,
Broj 69/03, Broj 85/07,
Broj 76/00, Broj 75/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE