PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • (2) Signal uključna točka s daljinskom kontrolom ugrađuje se neposredno odnosno u ravnini s uključnom točkom ispred željezničko-cestovnih prijelaza koji su osigurani automatskim uređajima s daljinskom kontrolom.
NN 126/2009 • (3) Signal uključna točka s daljinskom kontrolom na dvokolosiječnim prugama s obostranim prometom ugrađuje se i uz susjedni kolosijek u skladu s odredbama ovoga pravilnika.
NN 126/2009 • (1) Signal početak zaustavnog puta ugrađuje se na udaljenosti zaustavnog puta ispred željezničko-cestovnih prijelaza s uređajima za daljinsku kontrolu ili kad je željezničko-cestovni prijelaz osiguran branicima.
NN 126/2009 • (2) Signal početak zaustavnog puta na dvokolosiječnim prugama i prugama s obostranim prometom ugrađuje se i uz susjedni kolosijek u skladu s odredbama ovoga pravilnika.
NN 126/2009 • (1) Ugradnja stalnih signala za elektrovuču te postavljanje i uklanjanje prijenosnih signala obavlja se u skladu s odredbama uputa za elektrificirane pruge.
NN 126/2009 • (2) Signal sa signalnim znakom »Pripremi se za isključenje glavnog prekidača« i signal sa signalnim znakom »Pripremi se za spuštanje oduzimača struje« ugrađuje se na udaljenosti od najmanje 300 m ispred signala sa signalnim znakom »Isključi glavni prekidač« odnosno ispred signala sa signalnim znakom »Spusti oduzimač struje« te se mora vidjeti pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle s udaljenosti od najmanje 100 m.
NN 126/2009 • (3) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje« ugrađuje se na kolosijecima čiji je dio bez voznog voda, i to kod posljednje ovjesne točke u kojoj se kontaktni vod još nalazi u svome aktivnom položaju.
NN 126/2009 • (4) Signalni znak »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje« ugrađuje se odnosno postavlja u službenim mjestima na udaljenosti od najmanje 10 m, a na pruzi na udaljenosti od najmanje 30 m ispred mjesta od kojega je vozilima s podignutim oduzimačem struje zabranjena daljnja vožnja.
NN 126/2009 • (5) Kada se od skretnice odvaja kolosijek koji nije elektrificiran, stalni signal sa signalnim znakom »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje« ugrađuje se na skretnički signal tako da se njegov položaj mijenja zajedno s položajem skretničkog signala, tj. da je vidljiv samo kada je skretnica postavljena za vožnju na neelektrificirani kolosijek. U takvim prigodama rabi se signal smanjenih dimenzija.
NN 126/2009 • (6) Kada skretnica od koje se odvaja neelektrificirani kolosijek nema skretnički signal, stalni signal sa signalnim znakom »Stoj za vozila s podignutim oduzimačem struje« ugrađuje se na kućište manevarskog signala za zaštitu voznog puta, na stup graničnoga kolosiječnog signala ili na stup kontaktne mreže odnosno konzolu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (7) Signal sa signalnim znakom »Pripremi se za spuštanje oduzimača struje« ne ugrađuje se odnosno ne postavlja tada kada je signal sa signalnim znakom »Spusti oduzimač struje« postavljen na sporednom kolosijeku u kolodvoru.
NN 126/2009 • (8) Signal sa signalnim znakom »Spusti oduzimač struje« ugrađuje se odnosno postavlja u službenim mjestima na udaljenosti od najmanje 10 m, a na pruzi na udaljenosti od najmanje 30 m ispred mjesta od kojega elektrovučno vozilo mora voziti sa spuštenim oduzimačem struje.
NN 126/2009 • (9) Signal sa signalnim znakom »Isključi glavni prekidač« ugrađuje se odnosno postavlja u službenim mjestima na udaljenosti od najmanje 10 m, a na pruzi na udaljenosti od najmanje 30 m ispred mjesta od kojega elektrovučno vozilo mora voziti s isključenim glavnim prekidačem.
NN 126/2009 • (10) Signal sa signalnim znakom »Dopuštena vožnja s jednim podignutim oduzimačem struje« ugrađuje se zajedno sa signalima sa signalnim znakovima »Isključi glavni prekidač« i »Uključi glavni prekidač« kod neutralnih sekcija kontaktne mreže kada specifična električna situacija to nalaže.
NN 126/2009 • III. SIGNALI KOLODVORSKOG OSOBLJA, OSOBLJA VLAKA I OSOBLJA PRUGE
NN 126/2009 • (1) Crveni signalni lopar postavlja se na otvorenoj pruzi na udaljenosti od najmanje 100 m, a na kolodvorskim kolosijecima najmanje na 50 m ispred mjesta koje štiti.
NN 126/2009 • (2) Žuti signalni lopar postavlja se na pruzi na udaljenosti zaustavnog puta ispred signalnog znaka koji predsignalizira.
NN 126/2009 • (3) Zeleni signalni lopar postavlja se na granici štićenoga i ispravnog dijela pruge ili kolosijeka, a kada to nije moguće, pomiče se u smjeru ispravnog dijela kolosijeka ili usporedno s loparom koji opoziva.
NN 126/2009 • (4) Crveni, žuti i zeleni signalni lopar moraju se vidjeti pri vremenskim uvjetima kada nema padalina i magle s udaljenosti:
NN 126/2009 • (1) Svjetlosnim signalom za signaliziranje signalnog znaka »Polazak« ili signalnog znaka »Prolazak slobodan« opremaju se prema potrebi kolodvori koji imaju svjetlosne kolosiječne izlazne signale u ovisnosti s voznim putovima. Taj signal ugrađuje se ispod signalne ploče na stupu glavnoga signala.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 52/97, Broj 61/08,
Broj 132/98, Broj 33/00,
Broj 56/97, Broj 115/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE