PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 99/2005 • (2) Zahtjev za izdvajanje lokalne petlje mora sadržavati sljedeće podatke:
NN 99/2005 • 1. naziv ili ime i prezime, adresu i telefonski broj (ako postoji) pretplatnika za kojeg se zahtijeva pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,
NN 99/2005 • 2. vrstu pristupa izdvojenoj lokalnoj petlji za svaku zatraženu lokalnu petlju,
NN 99/2005 • 3. iskazanu namjeru pretplatnika o sklapanju pisanog ugovora s operatorom korisnikom o pružanju telekomunikacijskih usluga za koje je potreban pristup izdvojenoj lokalnoj petlji,
NN 99/2005 • 4. u slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji, iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju važećega pisanog ugovora o pružanju telekomunikacijskih usluga, koji je sklopljen s proglašenim operatorom ili s drugim operatorom korisnikom (ako postoji),
NN 99/2005 • 5. iskazanu namjeru pretplatnika o zadržavanju ili promjeni postojećega telefonskog broja.
NN 99/2005 • (3) Ako proglašeni operator utvrdi da zaprimljeni zahtjev za izdvajanje lokalne petlje ne sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, u roku od pet radnih dana zatražit će od operatora korisnika dopunu tog zahtjeva.
NN 99/2005 • (4) Proglašeni operator mora pružiti operatoru korisniku pristup izdvojenoj lokalnoj petlji u roku od najviše deset radnih dana od dana zaprimanja zahtjeva za izdvajanje pripadajuće lokalne petlje, koji sadrži sve podatke iz stavka 2. ovoga članka, osim u slučaju nastupanja okolnosti iz članka 12. ovoga Pravilnika.
NN 99/2005 • (5) U slučaju zaprimanja zahtjeva za potpuni pristup izdvojenoj lokalnoj petlji i prijenos telefonskog broja pretplatnika, za kojeg se zahtijeva pristup izdvojenoj lokalnoj petlji, proglašeni operator mora uskladiti rok iz stavka 4. ovoga članka s rokom utvrđenim za provedbu postupka prijenosa telefonskog broja na operatora korisnika, u skladu s Pravilnikom o prenosivosti broja i predodabiru operatora te odlukom Vijeća Agencije u vezi s pružanjem usluga prenosivosti broja i predodabira operatora, donesenom na temelju tog Pravilnika.
NN 99/2005 • (6) U slučaju zajedničkog pristupa lokalnoj petlji potrebnu opremu za odvajanje pojasa frekvencijskog spektra izdvojene lokalne petlje (splitter) osiguravaju i puštaju u rad, u skladu s međusobnim dogovorom, proglašeni operator ili operator korisnik.«
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 99/2005 • Naslov iznad dosadašnjeg članka 11. i dosadašnji članak 11., koji postaje članak 12., mijenjaju se i glase:
NN 99/2005 • »Odbijanje zahtjeva za sklapanje ugovora, zahtjeva za kolokaciju ili zahtjeva za izdvajanje lokalne petlje
NN 99/2005 • (1) Proglašeni operator može odbiti zahtjev operatora korisnika za sklapanje ugovora, zahtjev za kolokaciju ili zahtjev za izdvajanje lokalne petlje samo na temelju objektivnih mjerila koja se odnose na nedostatak tehničkih mogućnosti ili na održavanje cjelovitosti telekomunikacijske mreže, i to ako se na temelju provedenih ispitivanja utvrdi da je ispunjen bilo koji od sljedećih uvjeta:
NN 99/2005 • 1. kakvoća lokalne petlje nije prikladna za povezivanje potrebne opreme operatora korisnika i pružanje zahtijevanih usluga,
NN 99/2005 • 2. izdvajanje lokalne petlje narušava cjelovitost telekomunikacijske mreže,
NN 99/2005 • 3. ni kolokacija, niti zajednička uporaba opreme nisu dostupne u trenutku podnošenja zahtjeva operatora korisnika za kolokaciju, zato što proglašeni operator nije više u mogućnosti pružiti pristup toj opremi i/ili prostorijama zbog obveza koje proizlaze iz prethodno sklopljenih ugovora s drugim operatorima korisnicima.
NN 99/2005 • (2) U slučaju odbijanja zahtjeva za kolokaciju zbog razloga navedenih u stavku 1. točki 3. ovoga članka, proglašeni operator mora, uz podrobno obrazloženje razloga za odbijanje tog zahtjeva, dostaviti operatoru korisniku, ako je to tehnički ostvarivo, prijedlog druge vrste kolokacije ili zajedničke uporabe opreme, i to u roku od petnaest dana od dana odbijanja tog zahtjeva.
NN 99/2005 • (3) U slučaju odbijanja zahtjeva operatora korisnika za sklapanje ugovora, zahtjeva za kolokaciju ili zahtjeva za izdvajanje lokalne petlje u skladu s odredbama ovoga članka, ili u slučaju neispunjavanja obveza proglašenog operatora iz stavka 2. ovoga članka u propisanom roku, operator korisnik može se sa svojim zahtjevom obratiti Agenciji.
NN 99/2005 • (4) Po zaprimanju zahtjeva operatora korisnika iz stavka 3. ovoga članka Vijeće Agencije postupit će u skladu s odredbama članka 8. stavka 3. ovoga Pravilnika.«
NN 99/2005 • Naslov iznad dosadašnjeg članka 12. i dosadašnji članak 12., koji postaje članak 13., mijenjaju se i glase:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 48/07, Broj 142/99,
Broj 64/08, Broj 148/08,
Broj 94/08, Broj 102/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE