PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/2008 • (21) Zbog konkurentnosti dotičnih poduzetnika drugim poduzetnicima, dobivene informacije trebaju biti pokrivene obvezom čuvanja profesionalne tajne.
NN 58/2008 • (22) Izvještajni sustav koji se temelji na ex post provjerama financijskih tokova između javnih vlasti i javnih poduzetnika koja posluju u proizvodnom sektoru omogućit će Komisiji ispunjavanje njezinih obveza. Taj sustav kontrole mora pokrivati posebne financijske informacije.
NN 58/2008 • (23) Kako bi se ograničilo administrativno opterećenje država članica, izvještajni sustav trebao bi koristiti javno dostupne podatke i informacije koje su na raspolaganju dioničarima. Treba dozvoliti sastavljanje konsolidiranih izvješća. Neusklađena pomoć velikim poduzetnicima koja posluju u proizvodnom sektoru najštetnije će utjecati na tržišno natjecanje na zajedničkom tržištu. Stoga, takav izvještajni sustav može, u ovom trenutku, biti ograničen na poduzetnike s godišnjim prometom većim od 250 milijuna eura.
NN 58/2008 • (24) Ova Direktiva ne smije dovoditi u pitanje obveze država članica koje se odnose na rokove za prijenos u nacionalno zakonodavstvo Direktiva navedenih u Prilogu I. Dijelu B,
NN 58/2008 • 1. Države članice dužne su osigurati transparentnost financijskih odnosa između tijela javnih vlasti – tako je prevedeno u točki 12) i javnih poduzetnika, kao što je određeno ovom Direktivom, tako da iz njih jasno proizlazi sljedeće:
NN 58/2008 • (a) javna sredstva koja tijela javne vlasti izravno stavljaju na raspolaganje dotičnim javnim poduzetnicima;
NN 58/2008 • (b) javna sredstva koja tijela javne vlasti stavljaju na raspolaganje preko javnih poduzetnika ili financijskih institucija kao posrednika;
NN 58/2008 • 2. Ne dovodeći u pitanje posebne odredbe koje je propisala Zajednica, države članice dužne su osigurati da se financijska i organizacijska struktura bilo kojeg poduzetnika od kojeg se zahtijeva da vodi zasebne račune ispravno odražava u zasebnim računima, tako da jasno proizlazi sljedeće:
NN 58/2008 • (b) pojedinosti o načinu na koji su troškovi i prihodi dodijeljeni ili raspoređeni na različite djelatnosti.
NN 58/2008 • (a) »tijela javne vlasti« označavaju sva tijela javne vlasti, uključujući državu i regionalna, lokalna i sva druga područna tijela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/2008 • (b) »javni poduzetnici« označavaju sve poduzetnike nad kojima tijela javne vlasti mogu izvršavati, izravno ili neizravno, prevladavajući utjecaj na temelju vlasništva nad njima, financijskog sudjelovanja u njima ili na temelju propisa kojima su ti poduzetnici regulirani.
NN 58/2008 • Smatra se da postoji prevladavajući utjecaj od strane tijela javne vlasti, kada te vlasti, izravno ili neizravno, u odnosu na poduzetnika:
NN 58/2008 • (ii) kontroliraju većinu glasačkih prava povezanih s dionicama koje izdaju poduzetnici; ili
NN 58/2008 • (iii) mogu imenovati više od polovine članova upravnog, rukovodećeg ili nadzornog tijela poduzetnika;
NN 58/2008 • (c) »javni poduzetnici koji posluju u proizvodnom sektoru« označavaju sve poduzetnike čije je glavno područje djelatnosti, koje se definira kao barem 50 % ukupnog godišnjeg prometa, proizvodnja. To su poduzetnici čiji se djelatnosti svrstavaju u Odjeljak D. – Proizvodne djelatnosti, pododjeljak DA do uključujući pododjeljak DN klasifikacije NACE (Rev. 1) 38;
NN 58/2008 • (d) »poduzetnik od kojeg se zahtijeva vođenje zasebnih računa« označava bilo kojeg poduzetnika koji uživa posebno ili isključivo pravo koje mu je dodijelila država članica, u skladu s člankom 86. stavkom 1. Ugovora, ili kojemu je povjereno pružanje usluga od općeg gospodarskog interesa, u skladu s člankom 86. stavkom 2. Ugovora koji prima naknadu za javne usluge u bilo kojem obliku i koji obavlja druge djelatnosti;
NN 58/2008 • (e) »različite djelatnosti« označavaju, s jedne strane, sve proizvode ili usluge s obzirom na koje se dodjeljuje posebno ili isključivo pravo poduzetniku, ili sve usluge od općeg gospodarskog značaja koje su povjerene poduzetniku, te s druge strane, svaki drugi zasebni proizvod ili uslugu s obzirom na koje je poduzetnik aktivan;
NN 58/2008 • (f) «isključivo pravo» označava pravo koje država članica dodjeljuje jednom poduzetniku, pomoću bilo kojeg zakonskog, podzakonskog ili upravnog instrumenta, te mu namjenjuje pravo pružanja usluga ili obavljanja djelatnosti na određenom zemljopisnom području;
NN 58/2008 • (g) »posebno pravo« označava pravo koje država članica dodjeljuje ograničenom broju poduzetnika, pomoću bilo kojeg zakonskog, podzakonskog ili upravnog instrumenta, koji unutar određenog zemljopisnog područja:
NN 58/2008 • (i) ograničava broj takvih poduzetnika na dva ili više, koji pružaju usluge i obavljaju djelatnosti, drugačije nego u skladu s objektivnim, proporcionalnim i nediskriminacijskim kriterijima; ili
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 159/03, Broj 23/96,
Broj 123/00, Broj 30/06,
Broj 133/04, Broj 50/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE