PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 88/2009 • 24. prijava za obavljanje poštanskih usluga: prijava koju pravna ili fizička osoba podnosi Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije u svrhu obavljanja ostalih poštanskih usluga,
NN 88/2009 • 25. prijenos poštanskih pošiljaka: postupak pripreme za prijevoz i prijevoz pojedinačnih ili grupiranih poštanskih pošiljaka te drugi postupci u vezi s premještanjem poštanskih pošiljaka od mjesta prijama do mjesta uručenja,
NN 88/2009 • 26. primatelj: pravna ili fizička osoba na koju je poštanska pošiljka adresirana i kojoj se pošiljka treba uručiti na temelju naloga pošiljatelja,
NN 88/2009 • 27. pristupne točke: fizički objekti, poštanski kovčežići, skupni kovčežići i slično, koji služe za preuzimanje poštanskih pošiljaka od korisnika poštanskih usluga,
NN 88/2009 • 28. sekogram: adresirana poštanska pošiljka namijenjena slijepim i slabovidnim osobama, otisnuta na papiru ili odgovarajućem nositelju podataka, ili snimljena na nekom od pogodnih elektroničkih nositelja podataka,
NN 88/2009 • 29. skupni kovčežić: kovčežić koji davatelj poštanskih usluga upotrebljava za uručenje i preuzimanje poštanskih pošiljaka od korisnika koji su udaljeni od naseljenih mjesta, a postavlja se uz put ili cestu, ili na pogodnom mjestu za korisnike i poštonoše,
NN 88/2009 • 30. tisak: tiskana publikacija koju izdaje nakladnik svakodnevno, povremeno ili u određenom razdoblju (novine i časopisi),
NN 88/2009 • 31. tiskanica: poštanska pošiljka koja sadrži knjige i tisak,
NN 88/2009 • 32. univerzalne poštanske usluge: skup poštanskih usluga određene kakvoće, koje su uz pristupačne cijene dostupne svim korisnicima usluga na području na kojem je izdana dozvola, pri čemu javni operator mora osigurati dostupnost tih usluga pod jednakim uvjetima, glede određene kakvoće i pristupačne cijene, svim korisnicima usluga na cijelom području Republike Hrvatske,
NN 88/2009 • 33. uručenje poštanskih pošiljaka: uručenje poštanskih pošiljaka primatelju ili drugoj ovlaštenoj osobi na adresi primatelja, ubacivanjem u kućni kovčežić ili skupni kovčežić, ili u poslovnoj prostoriji davatelja poštanskih usluga,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 88/2009 • 34. usmjeravanje poštanskih pošiljaka: postupak u kojem se zaprimljene poštanske pošiljke grupiraju prema adresi primatelja pošiljke radi daljnjeg prijenosa,
NN 88/2009 • 35. viša sila: stvarni događaj koji se nije mogao predvidjeti, izbjeći ili otkloniti, a posljedica kojeg je nemogućnost obavljanja poštanskih usluga.
NN 88/2009 • (2) Izrazi uporabljeni u ovom Zakonu za osobe u muškom rodu neutralni su i odnose se jednako na muške i ženske osobe.
NN 88/2009 • (1) Obavljanje univerzalnih poštanskih usluga od interesa je za Republiku Hrvatsku.
NN 88/2009 • (2) Korisnicima poštanskih usluga na cijelom području Republike Hrvatske moraju se osigurati univerzalne poštanske usluge pod jednakim uvjetima. Davatelj univerzalnih poštanskih usluga može prekinuti obavljanje tih usluga samo u slučaju više sile.
NN 88/2009 • (1) U slučaju štrajka davatelj univerzalnih poštanskih usluga obvezan je obaviti prijenos i uručenje poštanskih pošiljaka najbrže kategorije koje su zaprimljene prije početka štrajka.
NN 88/2009 • (2) Javni operator obvezan je u slučaju štrajka osigurati prijam, usmjeravanje, prijenos i uručenje pošiljaka najbrže kategorije te drugih pošiljaka koje, uz prethodno mišljenje sindikata, odredi ministar nadležan za poštanske usluge (u daljnjem tekstu: ministar).
NN 88/2009 • (1) Vlada Republike Hrvatske donosi strategije, studije, smjernice i programe kojima se utvrđuju temeljna načela i ciljevi politike razvoja poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj.
NN 88/2009 • (2) Vlada Republike Hrvatske donosi planove za provedbu utvrđenih načela i ciljeva politike razvoja poštanskih usluga u Republici Hrvatskoj.
NN 88/2009 • (3) Ministarstvo nadležno za poštanske usluge (u daljnjem tekstu: Ministarstvo) izrađuje prijedloge strategija, studija, smjernica, programa i provedbenih planova iz stavka 1. i 2. ovoga članka, te u vezi s njihovom provedbom obavlja sljedeće poslove:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 135/06, Broj 132/09,
Broj 130/99, Broj 122/99,
Broj 40/05, Broj 27/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE