PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2008 • 3.2 stvarne isplate, (procijenjeni) porezni gubici ili drugi prihodi koji nisu ostvareni, podaci o jamstvima itd. za nove i tekuće projekte. Ako se radi o jamstvenim programima, potrebno je navesti sljedeće: ukupan iznos jamstava koja su na snazi, dohodak od premija, povrate troškova, plaćene odštete, operativne rezultate programa u godini za koju se podnosi izvješće;
NN 39/2008 • 3.4 procijenjeni ukupni broj novootvorenih, odnosno zadržanih, radnih mjesta zbog novih projekata (po potrebi);
NN 39/2008 • 3.5 procijenjeni ukupni iznos ulaganja potpomognutih novim projektima;
NN 39/2008 • 3.6 regionalna raspodjela iznosa iz točke 3.1, ili po regijama definiranim u Nomenklaturi teritorijalnih jedinica za statističke potrebe Zajednice (NUTS)(1), razina 2 ili ispod te razine, ili po regijama iz članka 87 (3) (a), regijama iz članka 87 (3) (c) i regijama koje nisu obuhvaćene potporom;
NN 39/2008 • 3.7 Sektorska raspodjela iznosa iz točke 3.1 po djelatnosti korisnika (ako se radi o više od jednog sektora, naznačiti udio svakog od njih):
NN 39/2008 • Total amount of outstanding guaranteesUkupan iznos nerealiziranih jamstava
NN 39/2008 • kojom se izmjenjuje i dopunjuje Uredba (EZ-a) br. 70/2001 u pogledu proširenja njenog opsega na potporu za istraživanje i razvoj
NN 39/2008 • Uzimajući u obzir Ugovor o osnivanju Europske zajednice, Uredbu Vijeća (EZ-a) br. 994/98 od 7. svibnja 1998. o primjeni članaka 92. i 93. Ugovora o osnivanju Europske zajednice na određene kategorije horizontalne državne potpore 1, a posebno njen članak 1. stavak 1. točke (a)(i) i (b),
NN 39/2008 • nakon savjetovanja sa Savjetodavnim odborom o državnoj potpori,
NN 39/2008 • (1) definicija malih i srednjih poduzetnika (MSP) iz Uredbe Komisije (EZ-a) br. 70/2001 od 12. siječnja 2001. o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora EZ-a na državnu potporu za male i srednje poduzetnici 3 je ona upotrijebljena u Preporuci Komisije 96/280/EZ od 3. travnja 1996. koja se odnosi na definiciju malih i srednjih poduzetnika 4. Ta je Preporuka zamijenjena Preporukom 2003/361/EZ od 6. svibnja 2003. koja se odnosi na definiciju mikro, malih i srednjih poduzetnika 5 i stupa na snagu 1. siječnja 2005.;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2008 • (2) potrebno je pojasniti pravila koja se primjenjuju na slučajeve ulaganja na području za koje se može ostvariti regionalna potpora, ali u sektoru u kojem je spomenuta regionalna potpora zabranjena. Gornje granice za regionalnu potporu se primjenjuju jedino ako su regija u kojoj se vrši ulaganje i sektor kojem pripada korisnik prihvatljiv za ostvarivanje regionalne potpore. Sukladno tomu, trebaju se pojasniti pravila o dostavi obavijesti o velikim pojedinačnim potporama koje premašuju određene pragove;
NN 39/2008 • (3) iskustvo je pokazalo kako je poželjno raspolagati jedinstvenim i pojednostavljenim izvještajnim sustavom godišnjih izvješća usvojenim sukladno članku 27. Uredbe Vijeća (EZ-a) br. 659/1999 od 22. ožujka 1999. kojom se utvrđuju detaljna pravila za provedbu članka 93. Ugovora EZ-a 6. Posebne odredbe o izvješćima, utvrđene u Prilogu III. Uredbe (EZ-a) br. 70/2001, se stoga primjenjuju samo do trenutka usvajanja općeg sustava za izvješća;
NN 39/2008 • (4) potrebno je utvrditi odredbe o ocjeni sukladnosti sa zajedničkim tržištem za sve potpore malim i srednjim poduzetnicima koje su dodijeljene bez prethodnog odobrenja Komisije prije stupanja na snagu Uredbe (EZ-a) br. 70/2001.;
NN 39/2008 • (5) potpora za istraživanje i razvoj pridonosi gospodarskom rastu, jačanju konkurentnosti i povećanju zaposlenosti. Potpora za istraživanje i razvoj je od najveće važnosti za MSP, budući da se jedan od strukturalnih nedostataka malih i srednjih poduzetnika nalazi u poteškoćama na koje ovi poduzetnici nailaze kod pristupa novim tehnološkim dostignućima i tehnološkom transferu. Istovremeno u Okvir Zajednice za državne potpore za istraživanje i razvoj7 Komisija smatra da se može pretpostaviti kako će državna potpora za istraživanje i razvoj potaknuti mali i srednji poduzetnici na veće sudjelovanje u istraživanju i razvoju, budući da ovi poduzetnici općenito troše vrlo mali postotak ostvarenog vlastitog prometa na istraživačke i razvojne djelatnosti. Na temelju iskustva stečenog prilikom provedbe Okvira Zajednice za državne potpore za istraživanje i razvoj koja se dodijelila malim i srednjim poduzetnicima, Komisija je donijela odluku o opravdanosti izuzeća od prethodne obavijesti o spomenutoj potpori, uzimajući također u obzir činjenicu da ova potpora nosi vrlo mali rizik od nepovoljnog učinka na tržišno natjecanje. Isto vrijedi i za potporu za studije o izvedivosti, potporu kojom se pokrivaju troškovi patentiranja te za pojedinačnu potporu koja ne premašuje određene gornje granice;
NN 39/2008 • 6 SL L 83, 27.3.1999., str. 1. Uredba izmijenjena i dopunjena Aktom o pristupanju iz 2003.
NN 39/2008 • (6) opseg Uredbe (EZ-a) br. 70/2001 se stoga proširuje na potporu za istraživanje i razvoj koja se dodjeljuje malim i srednjim poduzetnicima u najširem mogućem rasponu sektora;
NN 39/2008 • (7) potrebno je izmijeniti određene definicije iz Uredbe (EZ-a) br. 70/2001 kako bi se uzele u obzir posebnosti državne potpore za istraživanje i razvoj, te dodati druge definicije. Posebice, potrebno je dodati definicije o fazama istraživanja i razvoja sadržanim u Prilogu I. Okvirnog programa Zajednice za istraživanje i razvoj. Popis opravdanih troškova treba odgovarati popisu u Prilogu II. iz Okvira, uz određena pojašnjenja kako bi se uzela u obzir činjenica da se Uredba neposredno primjenjuje u svim državama članicama. Korisnici ne smiju uživati pravo na dvostruku subvenciju za iste rezultate istraživanja;
NN 39/2008 • (8) smjernice iz Okvirnog programa Zajednice za istraživanje i razvoj o tome predstavljaju li određene mjere državnu potporu u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora, primjenjuju se u svrhu ove Uredbe;
NN 39/2008 • (9) radi poticanja širenja rezultata istraživanja, mali i srednji poduzetnici mogu primiti potporu za troškove stjecanja i održavanja vrijednosti patenata te ostalih prava industrijskog vlasništva koja proizlaze iz istraživačkih i razvojnih djelatnosti. Iz tog razloga, subvencioniranje djelatnosti koja je dovela do ostvarivanja ovih prava ne smije biti preduvjet za izuzeće od spomenute potpore. Dovoljno je da djelatnost zadovoljava uvjete za potporu za istraživanje i razvoj;
NN 39/2008 • (10) Nemaju sve potpore za istraživanje i razvoj u korist MSP-a pravo na izuzeće prema Uredbi (EZ-a) br. 70/2001. Gornja granica iz Okvira Zajednice za istraživanje i razvoj koja se primjenjuje na pojedinačne obavijesti, također se primjenjuje na pojedinačnu potporu koja se može izuzeti prema toj Uredbi. Posebna pravila se i dalje primjenjuju na projekte Eureka koji ulaze u opseg Deklaracije ministarske konferencije od 6. studenoga 1985. iz Hannovera i koji se smatraju projektima od zajedničkog europskog interesa;
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 11/03, Broj 112/03,
Broj 55/07, Broj 155/08,
Broj 15/06, Broj 17/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE