PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (3) Davatelj usluga se obvezuje da neće otvarati ili na bilo koji način mijenjati Mrežnu terminalnu opremu koju je instalirao T-Com niti će je premjestiti s lokacije za koju je namijenjena. Sve radove oko održavanja i izmjene instalirane Mrežne terminalne opreme mogu obavljati samo ovlaštene osobe T-Com-a. Nakon prestanka ugovornog odnosa između Davatelja usluga i T-Com-a, iz bilo kojeg razloga, Davatelj usluga će vratiti ili omogućiti T-Com-u povrat instalirane Mrežne terminalne opremu u stanju u kojem ju je Davatelj usluga primio, osim ukoliko T-Com i Davatelj usluga ne ugovore drugačije.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (4) Davatelj usluga je odgovoran za štetu koja je nastala neispravnom ili neovlaštenom uporabom ili zlouporabom Mrežne terminalne opreme, koja je rezultat namjere ili krajnje nepažnje Davatelja usluga.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (5) Davatelj usluga će odmah prijaviti na T-Com-ovu kontakt adresu, navedenu u Prilogu C ove Standardne ponude, svaki nedostatak, štetu, gubitak ili krađu Mrežne terminalne opreme.


Stranica 2005-10-116-2120 NN 116/2005

• (6) Davatelj usluga je osobito obvezan upotrebljavati T-Com usluge i pružati Usluge pristupa Internetu Korisnicima u skladu s važećim propisima iz područja telekomunikacija, zaštite osobnih podataka i elektroničkih medija, te svim ostalim važećim propisima i u svojem poslovanju primijeniti pažnju dobrog gospodarstvenika.


Internet NN 116/2005
• (7) Davatelj usluga je isključivo odgovoran za sadržaj Usluga pristupa Internetu koji nastaje, prenosi se ili objavljuje korištenjem ovih usluga.

Internet stranice NN 116/2005
• (8) Davatelj usluga će osigurati da njegova oprema, ili oprema njegovih Korisnika, ne ometa sigurnost i rad T-Com mreže ili na bilo koji drugi način djeluje suprotno načelima navedenim u ovoj Standardnoj ponudi. Davatelj usluga obvezan je nadoknaditi svu štetu koja za T-Com može nastati kao posljedica takvog postupanja.

Internet stranice NN 116/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga će osigurati da su osnovni (bitni) zahtjevi utvrđeni Pravilnikom o pristupu mreži i međusobnom povezivanju (dalje u tekstu: Osnovni zahtjevi) zaštićeni na odgovarajući način, a u vezi s uspostavljanjem, održavanjem i pružanjem T-Com usluga.
Internet stranice NN 116/2005 • (2) T-Com i Davatelj usluga upoznati su s činjenicom da ova Standardna ponuda i pripadajući prilozi sadrže posebne principe i pravila utvrđena kako bi se osigurala zaštita Osnovnih zahtjeva. T-Com i Davatelj usluga međusobno će se konzultirati u interesu osiguranja odgovarajuće zaštite Osnovnih zahtjeva.
Internet stranice NN 116/2005 • (3) Jedan je od preduvjeta za pružanje T-Com usluga od strane T-Com-a sukladno ovoj Standardnoj ponudi da Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga nije štetan za rad, odnosno integritet i interoperabilnost telekomunikacijske mreže i usluga, te da je svakodobno osigurana zaštita usluga i internih podataka, mrežne opreme, sofvarea kao i pohranjenih podataka, uključujući osobne podatke, povjerljivih informacija i privatnosti.
Internet stranice NN 116/2005 • (4) T-Com je ovlašten prouzrokovati prekide, smetnje ili promjene u svojoj telekomunikacijskoj mreži i uslugama na štetu pružanja T-Com usluga, a u vezi s mjerama koje je potrebno poduzeti iz tehničkih i/ili operativnih razloga i/ili u svrhu održavanja rada mreže. U ovom će slučaju T-Com, u dobroj vjeri, Davatelja usluga što je prije moguće obavijestiti o prekidu, smetnji i promjenama u mreži/uslugama, uz navođenje razloga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 116/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga međusobno će se obavještavati o tehničkim smetnjama i posljedicama koje ove smetnje mogu imati na T-Com usluge, te će aktivno surađivati na otklonu ovih smetnji. Postupak utvrđivanja i otklona smetnji utvrđen je u Prilogu D.
Informacije NN 116/2005 • (2) U svrhu postupanja sukladno stavku 1. ovog članka, Davatelj usluga će odrediti ovlaštenu kontakt osobu.
Poslovne stranice NN 116/2005 • (3) Davatelj usluga je obvezan omogućiti T-Com-u pristup svojim prostorijama u svrhu uspješnog otklona smetnji. T-Com je ovlašten ući u prostorije Davatelja usluga isključivo u prisustvu Davatelja usluga.
Pregledi NN 116/2005 • (4) Ukoliko T-Com na temelju provedenog pregleda utvrdi kvar na Terminalnoj opremi Davatelja usluga, koji bi mogao prouzročiti smetnje u funkcioniranju i cjelovitosti T-Com mreže ili umanjenje kvalitete usluga koje pruža T-Com, Davatelj usluga je obvezan otkloniti kvar u skladu s preporukom T-Com-a, i to najkasnije u roku od 30 dana nakon primitka T-Com-ovog upozorenja. T-Com je ovlašten privremeno obustaviti pružanje T-Com usluga Davatelju usluga u skladu člankom 10. ove Standardne ponude do trenutka uspješnog otklona kvara na Terminalnoj opremi Davatelja usluga.
Besplatno NN 116/2005 • (5) Ukoliko Davatelj usluga ne otkloni kvar unutar roka određenog u stavku 4. ovog članka, ili ne omogući T-Com-u pristup svojim prostorijama u svrhu pregleda i otklona kvara u roku od 30 dana od dana privremene obustave pružanja T-Com usluga, T-Com je ovlašten trajno isključiti Terminalnu opremu Davatelja usluga i onemogućiti Davatelju usluga daljnje korištenje T-Com uslugama.
Glasnik NN 116/2005 • (6) Ako povodom prijave smetnje od strane Davatelja usluga, ili na temelju informacije dobivene od Korisnika, T-Com ispitivanjem utvrdi da smetnja nije bila u tehničkim parametrima za koje je nadležan T-Com, te da je to Davatelj usluga mogao sam uvidjeti, Davatelj usluga je obvezan naknaditi T-Com-u sve troškove koje je T-Com imao uslijed provođenja tog ispitivanja. Ukoliko je smetnja nastala uslijed tehničkih parametara u nadležnosti T-Com-a, T-Com neće Davatelju usluga naplatiti troškove provođenja ispitivanja.
Propis NN 116/2005 • (7) T-Com neće ni u kojem slučaju biti odgovoran za štetu nastalu uslijed neispravnog funkcioniranja sustava i/ili pripadajuće opreme Davatelja usluga, odnosno za bilo koju štetu za koju odgovara Davatelj usluga.
Propis NN 116/2005 • (8) Davatelj usluga obvezan je izvijestiti svoje Korisnike o eventualnim smetnjama u T-Com uslugama koje mogu imati učinka na pružanje Usluga pristupa Internetu Korisnicima. T-Com neće ni u kojem slučaju biti prva točka za kontakt prema Korisnicima Davatelja usluga.
Propis NN 116/2005 • (1) Mrežna platforma T-Com-a, priključci, te sva pripadajuća oprema nužna za uspostavljanje i funkcioniranje T-Com usluga na strani T-Com-a su utvrđene, uspostavljene i koriste se u skladu s važećim zakonima i drugim propisima na području telekomunikacija i u skladu sa svim relevantnim preporukama Međunarodne telekomunikacijske unije (ITU) i Europskog Instituta za standarde u telekomunikacijama (ETSI).
Propis NN 116/2005 • (2) Prije aktivacije usluge, odnosno uspostavljanja određenog priključka, T-Com će izvršiti mjerenja s odgovarajućim parametrima u skladu s relevantnim tehničkim standardima. T-Com će također uredno održavati svoje mrežne kapacitete potrebne za T-Com usluge kako bi osigurao zajamčenu kvalitetu usluge.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 112/08, Broj 8/08, Broj 113/09, Broj 79/08, Broj 5/09, Broj 135/06


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled