PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 116/2005 • (7) U slučaju da su dva ili više ISDN PRA-T priključka obuhvaćene Ugovorom o pružanju T-Com usluga, prava i obveze iz tog Ugovora tumačit će se i primjenjivati zasebno za svaki priključak kao da su sklopljeni zasebni ugovori.
NN 116/2005 • (8) Odredbe ovog članka na odgovarajući se način primjenjuju na svaki zahtjev Davatelja usluga za nove pristupne kapacitete i/ili za promjenu postojećih kapaciteta. U ovom slučaju, Ugovor o pružanju T-Com usluga, koji je prethodno sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga, na odgovarajući će se način dopuniti, odnosno izmijeniti u pogledu novih pristupnih kapaciteta i/ili izmjena u postojećoj uporabi T-Com usluga od strane Davatelja usluga.
NN 116/2005 • (1) Sljedeći uvjeti za aktivaciju i pružanje T-Com usluga moraju biti ispunjeni u svako doba:
NN 116/2005 • – T-Com i Davatelj usluga sklopili su Ugovor o pružanju T-Com usluga,
NN 116/2005 • – Davatelj usluga je ovlašten pružati Usluge pristupa Internetu Korisnicima.
NN 116/2005 • (2) Neovisno o ispunjenju uvjeta iz stavka 1. ovog članka, T-Com je ovlašten odbiti aktivaciju T-Com usluga ili prekinuti pružanje tih usluga Davatelju usluga:
NN 116/2005 • – ako je protiv Davatelja usluga pokrenut stečajni ili neki sličan postupak, odnosno ako postane nesposoban za plaćanje ili je prezadužen ili ako, prema razumnoj procjeni T-Com-a, neće biti u mogućnosti podmirivati svoja dugovanja za pružene usluge;
NN 116/2005 • – ako u trenutku podnošenja Zahtjeva za uslugu Davatelj usluga ima dospjela dugovanja prema T-Com-u za pružene usluge;
NN 116/2005 • – ako postoji osnovana sumnja da Davatelj usluga zloupotrebljava ili postoji pokušaj zlouporabe od strane Davatelja usluga neke od telekomunikacijskih usluga koju pruža T-Com ili ako omogućava trećoj osobi neovlašteno korištenje ovim uslugama;
NN 116/2005 • – ako Davatelj usluga, na zahtjev T-Com-a, ne pruži T-Com-u odgovarajuće financijsko jamstvo sukladno članku 7.3. ove Standardne ponude.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 116/2005 • (3) Po prestanku razloga navedenih u stavku 2. ovog članka, T-Com će aktivirati, odnosno nastaviti pružati T-Com usluge Davatelju usluga.
NN 116/2005 • (1) Nakon što zaprimi Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga, T-Com će, u dogovoru s Davateljem usluga, dodijeliti Davatelju usluga odgovarajući 07x broj ili niz brojeva u T-Com mreži, sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja Republike Hrvatske. T-Com će dodijeliti zemljopisni broj za svaki ISDN PRA-T priključak koju je Davatelj usluga zatražio.
NN 116/2005 • (2) Ukoliko Davatelj usluga raspolaže s vlastitim brojem ili nizom brojeva određenih za pružanje Usluga pristupa Internetu sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja, pružiti će T-Com-u, u Zahtjevu za usluge, sve potrebne informacije o brojevima kojima raspolaže.
NN 116/2005 • (3) Ukoliko je T-Com dodijelio broj, ili niz brojeva Davatelju usluga u skladu sa stavkom 1. ovog članka, T-Com zadržava pravo izmjene brojeva u T-Com mreži sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja Republike Hrvatske. T-Com će obavijestiti Davatelja usluga 60 dana unaprijed o izmjeni njegovog broja u T-Com mreži. Zbog izmjene korisničkog broja ili niza brojeva u T-Com mreži ne može se tražiti naknada štete.
NN 116/2005 • (1) T-Com zadržava pravo svakodobno izvršiti manje izmjene u tehničkim parametrima T-Com usluge uzrokovane tehničkim razvojem, rekonfiguracijom ili razvojem T-Com-ove mreže, međunarodnim standardima i preporukama i/ili važećim propisima Republike Hrvatske, a koje izmjene nemaju učinka na funkcioniranje T-Com usluga utvrđenih Ugovorom o pružanju T-Com usluga.
NN 116/2005 • (2) O izmjenama u T-Com mreži koje bi mogle imati učinka na funkcioniranje T-Com usluga utvrđenih temeljem Ugovora o pružanju T-Com usluga, T-Com će Davatelja usluga obavijestiti najmanje 6 mjeseci prije provođenja ovih izmjena. Ova se odredba ne primjenjuje u slučaju prethodnog zajedničkog dogovora između T-Com-a i Davatelja usluga, zahvata manjeg značenja, djelovanja više sile, kao i odluke nadležnog regulatornog tijela.
NN 116/2005 • (3) T-Com će Davatelja usluga pisanim putem obavijestiti o provođenju izmjena iz stavka 1. i stavka 2. ovog članka. Smatrat će se da je Davatelj usluga prihvatio izmjene, ako im u pisanom obliku ne prigovori u roku od 30 dana od primitka pisane obavijesti upućene od strane T-Com-a. U slučaju da Davatelj usluga odbije izmjene, T-Com zadržava pravo prestati pružati T-Com usluge Davatelju usluga sukladno odredbama ove Standardne ponude.
NN 116/2005 • (4) Davatelj usluga sam snosi troškove koji bi za njega mogli proizaći provođenjem izmjena sukladno stavku 1. i stavku 2. ovog članka.
NN 116/2005 • (1) Davatelj usluga je obvezan osigurati o svom trošku odgovarajuću Terminalnu opremu Davatelja usluga, struju potrebnu za instalaciju, rad i održavanje i, ukoliko je potrebno, izjednačavanje potencijala uključujući uzemljenje, kao što je propisano važećim propisima, uključujući odgovarajuću kućnu instalaciju. Terminalna oprema Davatelja usluga, uključujući kućnu instalaciju, koja se priključuje na T-Com mrežu, mora biti sukladna svim relevantnim propisima, te mora imati sve potrebne certifikate predviđene važećim propisima.
NN 116/2005 • (2) Davatelj usluga će o svom trošku omogućiti T-Com-u pristup na njegov posjed i sve zgrade na lokaciji priključenja, koliko je potrebno da se izvrši testiranje, instalacija i održavanje usluge. Ovisno o tipu priključka, T-Com će instalirati svoju Mrežnu terminalnu opremu na lokaciji priključenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 17/99, Broj 137/05,
Broj 12/02, Broj 94/01,
Broj 36/06, Broj 100/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE