PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 116/2005 • 9. POP: Internet čvor Davatelja usluga, koji je smješten u središtu regionalnog područja (Zagreb, Split, Rijeka i Osijek).
NN 116/2005 • 10. ISDN PRA-T priključak: priključak koji se koristi za vezu točka-točka i omogućava istovremeno korištenje 30 digitalnih 64 kbit/s linija (30 B kanala). Za svaki ISDN PRA – T priključak određuje se jedan grupni broj. ISDN PRA-T priključak je zaštićen posebnom kategorijom kako bi se onemogućilo direktno povezivanje dodijeljenog C-broja. Dolazni pozivi mogući su samo preko dodijeljenog 07x broja uz posredovanje posebnog programa za upravljanje prometom. ISDN PRA-T priključak konfiguriran je na način da omogućava samo dolazne pozive.
NN 116/2005 • (1) T-Com usluge koje se pružaju Davatelju usluga uključuju pristup T-Com mreži i pomoćne usluge.
NN 116/2005 • (2) Davatelj usluga i T-Com-om mogu ugovoriti i pružanje dodatnih usluga koje nisu predmet ove Standardne ponude. Pružanje takvih dodatnih usluga bit će sastavni dio Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenim između T-Com-a i Davatelja usluga.
NN 116/2005 • (3) Davatelj usluga je obvezan koristiti se T-Com uslugama isključivo u svrhu pružanja Usluga pristupa Internetu Korisnicima, te potvrđuje da neće ustupiti T-Com usluge, niti bilo koji njihov dio, na korištenje trećim osobama bez prethodnog pisanog odobrenja T-Com-a.
NN 116/2005 • (1) Pristup T-Com mreži u smislu ove Standardne ponude (dalje u tekstu: Usluga pristupa mreži) uključuje uspostavljanje pristupa na T-Com mrežu (dalje u tekstu: Priključna točka) od POP-a Davatelja usluga. Adresa lokacije na kojoj se nalazi POP Davatelja usluga navodi se u Zahtjevu za T-Com usluge kojeg T-Com-u podnosi Davatelj usluga. Pristup Davatelja usluga T-Com mreži sukladno ovoj Standardnoj ponudi, smatrat će se pristupom mreži u smislu važećeg Pravilnika o pristupu mreži i međusobnom povezivanju.
NN 116/2005 • (2) U svrhu omogućavanja Usluge pristupa mreži Davatelju usluga od strane T-Com-a sukladno ovoj Standardnoj ponudi, T-Com mreža je podijeljena u četiri regionalna područja: Zagreb, Split, Rijeka i Osijek. Pristup na T-Com mrežu uspostavlja se na tranzitnoj razini, i to u jednom ili više navedenih regionalnih područja. Na ovaj način, Davatelju usluge omogućeno je pružati Usluge pristupa Internetu onim Korisnicima koji se nalaze unutar dosega pojedinog regionalnog područja gdje je uspostavljen pristup Davatelja usluga T-Com mreži.
NN 116/2005 • (3) Detaljan prikaz dosega pojedinih Regionalnih područja iz stavka 2. ovog članka, nalazi se u prilogu A ovoj Standardnoj ponudi.
NN 116/2005 • (4) Usluga pristupa mreži koju T-Com omogućava Davatelju usluga unutar pojedinog regionalnog područja, sastoji se od sljedećih usluga:
NN 116/2005 • a) Fizičko povezivanje Terminalne opreme Davatelja usluga koja se nalazi na lokaciji POP-a Davatelja usluga, s Priključnom točkom na T-Com mrežu, putem najmanje 2 ISDN PRA-T priključka (60 linija) po pojedinom regionalnom području, uključujući prijenos podatkovnog prometa između Davatelja usluga i Korisnika, i
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 116/2005 • b) Program za upravljanje i usmjeravanje prometa u T-Com mreži.
NN 116/2005 • (5) Detaljan prikaz tehničkih uvjeta za pružanje Usluge pristupa mreži naveden je u Prilogu A ovoj Standardnoj ponudi.
NN 116/2005 • (1) Tehnički uvjeti za uspostavljanje pristupa T-Com mreži ovisni su o trenutnoj dostupnosti i razvoju T-Com mreže.
NN 116/2005 • (2) U svrhu korištenja T-Com uslugama, Davatelj usluga podnosi T-Com-u službeni zahtjev za T-Com uslugama (dalje u tekstu: Zahtjev za uslugu). Zahtjev za uslugu mora se uputiti u pisanom obliku na T-Com-ovu kontakt adresu navedenu u Prilogu C ovoj Standardnoj ponudi, te mora sadržavati najmanje sljedeće:
NN 116/2005 • – izričitu izjavu da Davatelj usluga podnosi službeni Zahtjev za uslugu;
NN 116/2005 • – potvrdu koju je izdalo regulatorno tijelo kojom se potvrđuje da je Davatelj usluga ovlašten za pružanje Usluga pristupa Internetu
NN 116/2005 • (3) Zahtjev za informacijama o T-Com uslugama neće se smatrati podnošenjem službenog Zahtjeva za uslugu u smislu ove Standardne ponude.
NN 116/2005 • (4) T-Com će se očitovati na podneseni Zahtjev za uslugu u pisanom obliku u roku od 15 dana od dana zaprimanja Zahtjeva za uslugu. U odgovoru na Zahtjev za uslugu T-Com će pružiti informacije o postojanju odgovarajućih tehničkih uvjeta za pružanje T-Com usluga na željenim lokacijama, uzimajući u obzir trenutnu raspoloživost i razvoj T-Com mreže te ispunjavanje tehničkih preduvjeta navedenih članku 4. stavku 1. i u Prilogu A ovoj Standardnoj ponudi koje Davatelj usluga mora ispuniti prije aktivacije T-Com usluge.
NN 116/2005 • (5) Ukoliko Davatelj usluga ne ispuni neke, ili niti jedan od navedenih tehničkih preduvjeta nužnih za pružanje T-Com usluga kao što je gore navedeno, obveza T-Com-a za pružanje T-Com usluga sukladno ovoj Standardnoj ponudi nastupit će po ispunjenju ovih preduvjeta od strane Davatelja usluga.
NN 116/2005 • (6) Ukoliko su ostvareni tehnički preduvjeti u odnosu na T-Com mrežu na željenoj lokaciji pristupa T-Com mreži i POP-a Davatelja usluge, zatraženoj od strane Davatelja usluga, a pod uvjetom da je Davatelj usluga ispunio tehničke preduvjete, T-Com će postupiti po podnesenom Zahtjevu Davatelja usluga i sklopiti Ugovor o pružanju T-Com usluga s Davateljem usluga. T-Com će aktivirati T-Com usluge Davatelju usluga na željenim lokacijama u roku od 60 dana od dana sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenom između T-Com-a i Davatelja usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 95/98, Broj 136/05,
Broj 63/08, Broj 18/99,
Broj 39/09, Broj 155/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE