PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (3) Zabrana iz stavka 2. točke 2. ovoga članka odnosi se na radnike davatelja poštanskih usluga i nakon prestanka rada kod davatelja tih usluga.


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je osigurati povjerljivost osobnih podataka u skladu s posebnim zakonom kojim je uređena zaštita osobnih podataka.


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (5) Davatelj poštanskih usluga obvezan je osigurati provedbu mjera u skladu s posebnim zakonima iz područja nacionalne sigurnosti.


Stranica 2009-07-88-2149 NN 88/2009

• (1) Davatelj poštanskih usluga može otvoriti i pregledati sadržaj poštanske pošiljke uz pristanak pošiljatelja ili primatelja.


Internet NN 88/2009
• (2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, davatelj poštanskih usluga obvezan je u nazočnosti najmanje dviju osoba otvoriti i pregledati sadržaj poštanske pošiljke bez pristanka pošiljatelja ili primatelja, u sljedećim slučajevima:

Internet stranice NN 88/2009
• 1. kada se poštanska pošiljka ne može uručiti primatelju, niti vratiti pošiljatelju,

Internet stranice NN 88/2009 • 2. kada postoji osnovana sumnja da se u poštanskoj pošiljci nalaze zabranjeni sadržaji iz članka 20. ovoga Zakona,
Internet stranice NN 88/2009 • 3. kada je poštanska pošiljka oštećena tako da je ugrožen njezin sadržaj,
Internet stranice NN 88/2009 • 4. kada poštanska pošiljka u međunarodnom prometu podliježe carinskom i deviznom pregledu u skladu s carinskim propisima i propisima o deviznom poslovanju.
Internet stranice NN 88/2009 • (3) U slučaju iz stavka 2. točke 2. i 3. ovoga članka davatelj poštanskih usluga obvezan je sastaviti zapisnik u dva primjerka, od kojih se jedan primjerak uručuje pošiljatelju ili primatelju pošiljke, ili nadležnom tijelu u skladu s posebnim propisom iz članka 20. stavka 3. ovoga Zakona.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 88/2009 • (1) Poštanske pošiljke se u pravilu uručuju osobno primatelju, zakonskom zastupniku ili opunomoćenoj osobi, a iznimno odraslom članu kućanstva, osobi stalno zaposlenoj u kućanstvu ili poslovnoj prostoriji primatelja, ovlaštenoj osobi u poslovnoj prostoriji pravne ili fizičke osobe gdje je primatelj stalno zaposlen, kao i ubacivanjem u kućni kovčežić ili skupni kovčežić, ili u poštanski pretinac, ili na način ugovoren između primatelja pošiljke i davatelja poštanskih usluga.
Informacije NN 88/2009 • (2) Preporučene pošiljke i pošiljke s označenom vrijednosti uručuju se u pravilu osobno primatelju, zakonskom zastupniku, opunomoćenoj osobi, a iznimno odraslom članu kućanstva, osobi stalno zaposlenoj u kućanstvu ili poslovnoj prostoriji primatelja, ovlaštenoj osobi u poslovnoj prostoriji pravne ili fizičke osobe gdje je primatelj stalno zaposlen. Ako to nije moguće primatelju se u kućnom kovčežiću ili skupnom kovčežiću ostavlja obavijest s naznakom roka i mjesta preuzimanja pošiljaka. Ako primatelj u navedenom roku ne preuzme pošiljku, davatelj usluga pošiljku vraća pošiljatelju.
Poslovne stranice NN 88/2009 • (3) Ako je primatelju ili osobi ovlaštenoj za primitak pošiljke ostavljena obavijest, u skladu sa stavkom 2. ovoga članka, smatra se da je pošiljka propisno uručena.
Pregledi NN 88/2009 • (4) Primatelj ili osoba iz stavka 1., 2. i 3. ovoga članka mogu odbiti primitak poštanske pošiljke, ako posebnim zakonom ili drugim propisom nije drukčije određeno. Davatelj poštanskih usluga pošiljku s naznakom odbijanja primitka pošiljke vraća pošiljatelju.
Besplatno NN 88/2009 • (5) Ako pošiljku nije moguće uručiti primatelju niti je vratiti pošiljatelju, davatelj poštanskih usluga obvezan je o takvim pošiljkama voditi evidenciju, pošiljke čuvati godinu dana od dana pokušaja uručenja, te ako se u tom roku ne pronađe pošiljatelj ili pošiljka ne uruči primatelju, povjerenstvo davatelja poštanskih usluga odlučit će o uništenju ili prodaji pošiljke u skladu s općim uvjetima davatelja poštanskih usluga.
Glasnik NN 88/2009 • Ako poseban zakon uređuje uručivanje određenih poštanskih pošiljaka na drukčiji način od načina i uvjeta uređenih ovim Zakonom, davatelj poštanskih usluga mora uručiti poštansku pošiljku na način i uz uvjete uređene posebnim zakonom.
Propis NN 88/2009 • (1) Investitor ili vlasnik građevine stambene namjene obvezan je na pogodnom mjestu u toj građevini, koje nije više od prvog kata, ili na ulazu u dvorište građevine stambene namjene, postaviti i održavati kućne kovčežiće za uručenje poštanskih pošiljaka te osigurati pristup kućnom kovčežiću.
Propis NN 88/2009 • (2) Ako osobe iz stavka 1. ovoga članka ne postave ili ne održavaju kućne kovčežiće, davatelj univerzalnih poštanskih usluga upozorit će ih pisanim putem te odrediti primjereni rok za uklanjanje propusta, a u slučaju nepostupanja po tom upozorenju, davatelj univerzalnih poštanskih usluga nije obvezan primatelju dostavljati pošiljke.
Propis NN 88/2009 • (3) Kućni kovčežići u građevinama stambene namjene, koje imaju više stanova, moraju biti označeni prezimenom fizičke osobe ili nazivom pravne osobe.
Propis NN 88/2009 • (1) Korisnicima poštanskih usluga, čiji su objekti izvan naselja, poštanske pošiljke mogu se uručivati putem skupnih kovčežića.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 114/00, Broj 143/08, Broj 175/03, Broj 178/04, Broj 17/90, Broj 57/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled