PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2009 • (3) Zavarivačke radove na željezničkim vozilima smije obavljati izvođač zavarivačkih radova s valjanim uvjerenjima sukladno HRN EN 15085, HRN EN 3834-2 i HRN EN 3834-3.
NN 141/2009 • (4) Tehnička dokumentacija za izvođenje zavarivačkih radova mora biti izrađena u skladu s važećim propisima iz područja zavarivanja (HRN EN 15614 i HRN EN 15609 i UIC 897).
NN 141/2009 • (5) Pri izvođenju zavarivačkih radova mora se provoditi kontrola za vrijeme pripreme elemenata za zavarivanje, tijekom zavarivanja i nakon obavljenih zavarivačkih radova.
NN 141/2009 • (6) Radionice za održavanje željezničkih vozila moraju voditi dnevnik zavarivanja o obavljenim zavarivačkim radovima na željezničkom vozilu.
NN 141/2009 • (1) Željeznička vozila važu se radi ustanovljivanja njihove ukupne mase i rasporeda opterećenja na pojedine osovine odnosno na kotače kad je to predviđeno opsegom radova za pojedine vrste redovitih popravaka vozila određene serije i vrste.
NN 141/2009 • (2) Vaganje se obavlja nakon obavljenih radova održavanja, a prije pokusne vožnje.
NN 141/2009 • (3) Teretni vagoni se važu na kolodvorskim vagonskim vagama gdje se ustanovljuje njihova vlastita masa, a takvo vaganje mora biti obavljeno nakon svakoga redovitog popravka vagona.
NN 141/2009 • (4) Željeznička vozila važu se nakon izvanrednih popravaka i rekonstrukcija, ako su takvi radovi mogli utjecati na promjenu ukupne mase željezničkog vozila ili na raspored opterećenja na vozilu.
NN 141/2009 • (5) Željeznička vozila važu se na temelju preporuka proizvođača i prema uputstvima za korištenje uređaja kojima se obavlja uravnoteživanje željezničkog vozila.
NN 141/2009 • (1) Kod obavljanja održavanja željezničkih vozila, radovi i ispitivanja podliježu nadzoru posjednika ili osobe koju posjednik za to ovlasti.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 141/2009 • (2) Način obavljanja nadzora nad kakvoćom održavanja obavlja se sukladno planu osiguranja kakvoće održavanja usuglašenog između održavatelja i posjednika, a postupci nadzora utvrđuju se ugovorom između posjednika i održavatelja.
NN 141/2009 • (1) Nakon obavljenog održavanja, a prije puštanja u promet, željezničko vozilo treba završno ispitati i utvrditi njegovu ispravnost za siguran tijek prometa.
NN 141/2009 • (2) U sklopu završnog ispitivanja željezničkog vozila obavlja se i pokusna vožnja.
NN 141/2009 • (3) Prije pokusne vožnje mora se ispitati funkcionalnost vozila u mjestu.
NN 141/2009 • (1) Pokusna vožnja željezničkog vozila mora se obaviti u sljedećim slučajevima:
NN 141/2009 • 3. nakon provedenih modifikacija ili rekonstrukcija pojedinih sklopova na vozilu kojima se mijenjaju njegove karakteristike bitne za uporabu,
NN 141/2009 • 5. nakon zamjene osovinskog sklopa na lokomotivi i motornom vlaku,
NN 141/2009 • 6. radi tipskog, serijskog ili istraživačkog ispitivanja željezničkog vozila ili njegovog podsustava ili sklopa,
NN 141/2009 • 7. nakon zamjene elemenata primarnog ogibljenja na vučnom vozilu,
NN 141/2009 • 9. zbog funkcionalnog ispitivanja kočnice poslije obavljenog RK-2 i RK-3 osim kod teretnih vagona,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 4/97, Broj 88/05,
Broj 114/05, Broj 176/04,
Broj 73/07, Broj 84/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE