PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 114/2005 • 1.UVJETI ISPITIVANJA NAPRAVE ZA ZAŠTITU OD PREDNJEGA PODLIJETANJA
NN 114/2005 • 1.1.1na tipu vozila za koji je predviđena naprava za zaštitu od prednjega podlijetanja; u tome slučaju moraju se poštivati zahtjevi dani u točki 2. ili
NN 114/2005 • 1.1.2na dijelu šasije tipa vozila za koji je predviđena naprava za zaštitu od prednjega podlijetanja; taj dio modio mora predstavljati d (dotične) tip (tipove) vozila, ili
NN 114/2005 • 1.2 U slučajevima iz točaka 1.1.2 i 1.1.3, dijelovi koji se upotrebljavaju za spajanje naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja na dio šasije vozila ili na kruti ispitni stol moraju biti isti kao dijelovi koji se upotrebljavaju za osiguranje naprave za zaštitu od prednjega podlijetanja kad je ugrađena na vozilo.
NN 114/2005 • 1.3 Postupak ispitivanja opisan u točki 3. može se na zahtjev proizvođača i uz odobrenje tehničke službe nadomjestiti proračunom ili drugim takvim postupkom pod uvjetom da se dokaže njegova istovrijednost.
NN 114/2005 • 2.1Vozilo, ako je potrebno radi postizanja ispitnih sila propisanih u točki 3.1, može biti pridržavano na način koji treba odrediti proizvođač vozila.
NN 114/2005 • 2.2 Dimenzije treba odrediti kad je vozilo u sljedećim uvjetima:
NN 114/2005 • 2.2.2vozilo treba postaviti na vodoravnu, ravnu, čvrstu i glatku površinu;
NN 114/2005 • 2.2.3prednji kotači moraju biti u položaju za vožnju u ravnome pravcu naprijed;
NN 114/2005 • 2.2.4gume moraju biti napuhane na tlak koji je preporučio proizvođač;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 114/2005 • 2.2.5 vozila koja su opremljena hidraulično-pneumatskim, hidrauličnim ili pneumatskim ovjesom ili uređajem za automatsko namještanje razine, ovisno o opterećenju, moraju biti ispitana u uobičajenim uvjetima vožnje koje je odredio proizvođač.
NN 114/2005 • 3.1 Točke P1 treba postaviti na 200 mm od uzdužnih ravnina koje dodiruju krajnje vanjske točke guma na prednjoj osovini, isključujući izbočenje guma u blizini tla; tla; točke P2 simetrične su u odnosu na središnju uzdužnu ravninu vozila i međusobno udaljene od 700 do najviše 1 200 mm. Proizvođač mora odrediti točne položaje hvatišta sila.
NN 114/2005 • 3.2 Visinu iznad tla točaka P1 i P2 mora odrediti proizvođač vozila unutar granica prednje strane naprave. Visina međutim ne može prijeći 450 mm kad je vozilo prazno. P3 leži u uspravnoj uzdužnoj središnjoj ravnini vozila (vidi sliku 1).
NN 114/2005 • 3.3 Niže određene ispitne sile moraju se primijeniti u svakoj od ispitnih točaka pri odvojenom ispitivanju istoga vozila ili naprave ili, na zahtjev proizvođača ili njegova predstavnika, na različitim vozilima ili različitim napravama.
NN 114/2005 • 3.3.1 Ako su struktura i sastavni dijelovi vozila koji su bitni za zaštitu od prednjega podlijetanja postavljeni stvarno simetrično u odnosu središnju uzdužnu ravninu vozila, ispitivanja u točkama P1 i P2 mogu se provesti samo na jednoj strani.
NN 114/2005 • 3.3.2 Tijekom ispitivanja sile treba primijeniti što je moguće brže, a naprava ili vozilo mora najmanje 0,2 sekunde izdržati sile određene u sljedećim točkama:
NN 114/2005 • 3.3.3 Vodoravnu silu koja iznosi 50 % najveće težine tipa (tipova) vozila ili predviđenog (predviđenih) vozila, ali koja nije veća od 80 × 103 N, treba primijeniti uzastopno u obje točke P1.
NN 114/2005 • 3.3.4 Vodoravnu silu koja iznosi 100 % najveće težine tipa (tipova) vozila ili predviđenog (predviđenih) vozila, ali koja nije veća od 160 × 103 N, treba primijeniti uzastopno u obje točke P2. Ako je naprava diskontinuirana i ako joj je poprečni presjek između točaka P2 smanjen, tada ispitivanja treba nastaviti primjenom vodoravne sile u točki P3 koja je jednaka sili u točki P1.
NN 114/2005 • 3.4 Najveća vodoravna i vertikalna pomicanja ispitnih točaka za vrijeme djelovanja sila moraju se zapisati, dok najveću silu treba navesti u certifikatu o homologaciji tipa.
NN 114/2005 • 3.5Svaki put kad je provedeno ispitivanje radi provjere zadovaljavanja naprijed navedenih odredba, moraju biti ispunjeni ovi uvjeti:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 203/03, Broj 2/07,
Broj 146/05, Broj 156/09,
Broj 77/97, Broj 86/01
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE