PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-09-117-2882 NN 117/2009

• 3 Veći incident vezan uz let nekog zrakoplova, u kojem je sigurnost zrakoplova dovedena u pitanje, koji je skoro doveo do sudara između zrakoplova, s tlom ili preprekama


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• 4 Značajni incident koji uključuje okolnosti koje ukazuju da je moglo doći do nesreće, ozbiljnog ili većeg incidenta da se dotični rizik nije riješio u okviru sigurnosnih margina ili da se u blizini našao neki drugi zrakoplov


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• (1) Prema definiciji u Direktivi Vijeća 94/56/EZ od 21. studenog 1994. kojom se utvrđuju osnovna načela za provođenje istrage nesreća i incidenata u civilnom zrakoplovstvu (Sl. list L 319, 12. 12. 1994., str. 14)


Stranica 2009-09-117-2882 NN 117/2009

• Da bi se logičkim zaključivanjem došlo do definiranja posljedica nekog hazarda i utvrdilo ozbiljnost te posljedice, sustavni pristup/proces mora uključivati utjecaj hazarda odnosno njegove posljedice na razne elemente funkcionalnog ATM sustava, kao što su posada zrakoplova, kontrolori zračnog prometa, funkcionalne mogućnosti zrakoplova, funkcionalne mogućnosti zemaljskog dijela ATM sustava te sposobnost pružanja sigurnih operativnih usluga u zračnom prometu.


Internet NN 117/2009
• Sigurnosni ciljevi temeljeni na riziku trebaju se odrediti na osnovu maksimalne vjerojatnosti pojave hazarda, određene i na temelju ozbiljnosti posljedica hazarda i na temelju maksimalne vjerojatnosti te posljedice.

Internet stranice NN 117/2009
• Kao potrebnu dopunu dokazu da su utvrđeni kvantitativni ciljevi ostvareni, treba primijeniti dodatne načine upravljanja sigurnošću tako da se, gdje god je to objektivno moguće, u ATM sustav unese dodatna sigurnost.

Internet stranice NN 117/2009 • 3.3. Sigurnosni zahtjevi za inženjere i tehničko osoblje koje obavlja zadaće vezane uz operativnu sigurnost
Internet stranice NN 117/2009 • Pružatelj operativnih usluga u zračnom prometu mora osigurati da tehničko osoblje i inženjeri, uključujući osoblje kooperantskih organizacija čije osoblje radi s odobrenom ATM opremom i održava tu opremu, posjeduju i održavaju adekvatno znanje i razumijevanje usluga koje oni podržavaju, znanje o stvarnim i potencijalnim utjecajima njihovog rada na sigurnost tih usluga te o primjerenim radnim ograničenjima koje treba poštivati.
Internet stranice NN 117/2009 • U odnosu na osoblje koje obavlja zadaće vezane uz sigurnost, uključujući osoblje kooperanata, pružatelj operativnih usluga u zračnom prometu dužan je dokumentirati adekvatnost kvalifikacija tog osoblja; da ima organizirani način raspoređivanja na rad u smjenama kojim se osigurava dovoljan kapacitet i kontinuitet usluga; da ima pravilnik o školovanju, planove školovanja te evidenciju o školovanju te da ima organizirano nadziranje nekvalificiranog osoblja. Pružatelj usluga mora imati definirane procedure za slučajeve kad je tjelesno ili duševno stanje osoblja dvojbeno.
Internet stranice NN 117/2009 • Pružatelj operativnih usluga u zračnom prometu mora voditi registar podataka o broju, statusu i radnom rasporedu osoblja uključenog u zadaće vezane uz sigurnost. U tom registru treba:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 117/2009 • (a) odrediti osobe odgovorne za funkcije vezane uz sigurnost;
Informacije NN 117/2009 • (b) upisati relevantne kvalifikacije tehničkog i operativnog osoblja u odnosu na tražene kvalifikacije i zahtjeve glede osposobljenosti;
Poslovne stranice NN 117/2009 • (c) specificirati lokacije i zadaće na koje je raspoređeno tehničko i operativno osoblje, uključujući metodu raspoređivanja na rad u smjenama.
Pregledi NN 117/2009 • Pružatelj operativnih usluga u zračnom prometu mora biti u stanju demonstrirati da njegove radne metode i operativne procedure zadovoljavaju standarde iz sljedećih aneksa Konvencije o međunarodnom civilnom zrakoplovstvu, u dijelu u kojem su isti relevantni za pružanje operativnih usluga u zračnom prometu u dotičnom zračnom prostoru:
Besplatno NN 117/2009 • Aneks 10 o aeronautičkim telekomunikacijama, Svezak 2 o komunikacijskim procedurama (6. izdanje, listopad 2001. uključujući sve izmjene i dopune do br. 79),
Glasnik NN 117/2009 • Aneks 11 o operativnim uslugama u zračnom prometu (13. izdanje, srpanj 2001., uključujući sve izmjene i dopune do br. 43).
Propis NN 117/2009 • Pružatelj meteoroloških usluga mora osigurati da meteorološke informacije, koje su potrebne za obavljanje njihovih funkcija, u obliku koji je prikladan za korisnike, budu dostupne:
Propis NN 117/2009 • – operatorima zrakoplova i članovima posade zrakoplova radi planiranja prije i za vrijeme leta,
Propis NN 117/2009 • – pružateljima operativnih usluga u zračnom prometu i usluga letnih informacija
Propis NN 117/2009 • Pružatelj meteoroloških usluga mora potvrditi stupanj točnosti informacija koje se distribuiraju za potrebe letnih operacija, uključujući izvor takvih informacija, prije njihovog distribuiranja ali istovremeno treba osigurati da se te informacije distribuiraju na vrijeme i da se prema potrebi ažuriraju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 3/91, Broj 129/97, Broj 91/09, Broj 22/93, Broj 146/05, Broj 66/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled