PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 100/2008 • 4.1. Emisije CO2 mjere se za vrijeme ispitnog ciklusa kojim se simulira gradska i izvangradska vožnja kao što je opisano u Dodatku 1. Priloga III. Pravilniku TPV 102.
NN 100/2008 • 4.2. Rezultati ispitivanja trebaju biti izraženi kao emisije ugljik dioksida u g/km i zaokruženi na najbliži cijeli broj.
NN 100/2008 • 4.3. Potrošnja goriva se izračunava prema točki 7. iz bilance ugljika uz primjenu izmjerenih emisija CO2 i ostalih s ugljikom povezanih emisija (CO i HC). Rezultate treba zaokružiti na jedno decimalno mjesto.
NN 100/2008 • 4.4.1. Vozila koja kao gorivo upotrebljavaju benzin i dizelsko gorivo
NN 100/2008 • Kod ispitivanja se mora upotrebljavati odgovarajuće referentno gorivo kao što je definirano u Prilogu IX. Pravilnika TPV 102.
NN 100/2008 • 4.4.2. Vozila na ukapljeni naftni plin (UNP) i na stlačeni prirodni plin (PP)
NN 100/2008 • Za mjerenje netosnage u skladu s Prilogom I. Pravilnika TPV 140 mora se upotrebljavati ukapljeni naftni plin kojeg odabere proizvođač. Odabrano gorivo treba biti navedeno u obavijesnom dokumentu koji je propisan u Prilogu II.
NN 100/2008 • 4.4.3. U svrhu izračunavanja spomenutih u točki 4.3., upotrebljavaju se sljedeće značajke goriva:
NN 100/2008 • (a) gustoća: izmjerena na ispitnom gorivu u skladu s ISO 3675 ili jednakovrijednom metodom; za benzin i dizelsko gorivo upotrebljava se gustoća izmjerena kod 15 °C; za ukapljeni naftni plin i za stlačeni prirodni plin upotrebljava se referentna gustoća kako slijedi:
NN 100/2008 • (b) omjer vodik – ugljik: upotrebljavaju se sljedeće stalne vrijednosti koje su:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 100/2008 • 2,93 za stlačeni prirodni plin (nemetanski ugljikovodici NMHC)
NN 100/2008 • 5.1.1. Vozilo treba dostaviti u dobrom mehaničkom stanju. Vozilo mora biti uhodano i mora prije ispitivanja imati prevaljenih najmanje 3 000 kilometara ali ne više od 15 000 kilometara.
NN 100/2008 • 5.1.2. Podešenost motora i uređaja za upravljanje vozilom moraju odgovarati zahtjevima proizvođača. Ovi se zahtjevi naročito odnose na podešenost praznoga hoda, uređaja za pokretanje hladnog motora i sustava za regulaciju uređaja za pročišćavanje ispušnih plinova.
NN 100/2008 • 5.1.3. Ispitni laboratorij može provjeriti odgovaraju li radne značajke vozila navodima proizvođača i može li se vozilo upotrebljavati u normalnim voznim uvjetima, posebno kod hladnog i vrućeg pokretanja.
NN 100/2008 • 5.1.4 Prije ispitivanja vozilo treba biti u prostoru relativno stalne temperature između 293 K i 303 K (20 °C do 30 °C). Ova faza kondicioniranja traje najmanje šest sati i to do trenutka kad temperatura ulja u motoru i temperatura rashladne tekućine ne odstupaju za više od ± 2 K od temperature okolnog prostora. Na zahtjev proizvođača ispitivanje se može provesti u roku od najviše 30 sati nakon posljednje upotrebe vozila kod normalne temperature.
NN 100/2008 • Na zahtjev proizvođača, vozila pogonjena motorima s vanjskim izvorom paljenja mogu se pretkondicionirati u skladu s postupkom propisanim u točki 5.2.1 Priloga Vl. Pravilnika TPV 102. Vozila pogonjena motorima s kompresijskim paljenjem mogu se pretkondicionirati u skladu s postupkom opisanim u točki 5.3 Priloga III. istoga pravilnika.
NN 100/2008 • 5.1.5. Za vrijeme ispitivanja mogu biti uključeni samo oni dijelovi opreme koji su nužni za pogon vozila. Ako na rasplinjaču postoji rukom pokretani uređaj za predgrijavanje usisavanoga zraka, treba ga postaviti u položaj »ljeto«. Općenito, u pogonu trebaju biti pomoćni uređaji potrebni za normalan pogon vozila.
NN 100/2008 • 5.1.6. Ako se ventilatorom hladnjaka upravlja pomoću temperature, on mora raditi kao kod uobičajenog pogona vozila. Ne smiju biti uključeni grijač putničkog prostora niti klimauređaj, dok njihov kompresor mora biti u normalnom pogonu.
NN 100/2008 • 5.1.7. Ako postoji kompresor za prednabijanje, mora biti u uobičajenom pogonu.
NN 100/2008 • Treba upotrijebiti ona maziva koja preporučuje proizvođač vozila i treba ih navesti u izvještaju o ispitivanju.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 100/06, Broj 50/91,
Broj 69/98, Broj 14/06,
Broj 92/03, Broj 32/94
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE