PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 127/2005 • (4) Na brodu koji nije postupio u skladu sa stavkom 3. ovoga članka, inspektor će obaviti prošireni inspekcijski pregled u prvoj hrvatskoj luci.
NN 127/2005 • (5) Inspektor će, poštujući odredbe članka 52. ovoga Pravilnika, osigurati da se na brodovima na koje se odnose stavci 3. i 4. ovog članka izvrši prošireni inspekcijski pregled u prvoj luci u koju uplove nakon isteka 12 mjeseci od zadnjeg proširenog inspekcijskog pregleda, ako brod ima faktor izbora jednak ili veći od 7.
NN 127/2005 • (6) Prošireni inspekcijski pregled će se obaviti u skladu s postupcima navedenim u Dijelu C Dodatka XIII, koji je sastavni dio ovoga Pravilnika.
NN 127/2005 • Postupci u nekim slučajevima kada brod nije moguće pregledati
NN 127/2005 • (1) U slučaju kada inspektor iz operativnih razloga ne može obaviti inspekcijski pregled broda s faktorom izbora većim od 50 iz članka 49. stavka 2. ovoga Pravilnika, ili obvezni prošireni inspekcijski pregled iz članka 51. stavka 5. ovog Pravilnika, inspektor mora u informacijski sustav SIReNaC unijeti obavijest da taj pregled nije obavljen.
NN 127/2005 • (2) Ministarstvo će svakih šest mjeseci obavještavati Europsku komisiju o slučajevima iz stavka 1. ovog članka, navodeći razloge zbog kojih inspekcijski pregledi nisu bili obavljeni.
NN 127/2005 • (3) Tijekom kalendarske godine, broj neobavljenih inspekcijskih pregleda ne smije prijeći 5% prosječnog godišnjeg broja individualnih brodova raspoloživih za inspekcijski pregled na koje se odnosi stavak 1. ovog članka, koji uplove u luke Republike Hrvatske, a koji su izračunati na temelju podataka za zadnje tri kalendarske godine, za koje su raspoloživi statistički podaci.
NN 127/2005 • (4) Brodovi iz stavka 1. ovoga članka koji nisu bili pregledani u drugoj državi članici Memoranduma, moraju biti pregledani u luci Republike Hrvatske u skladu s člankom 49. stavak 2. ovoga Pravilnika, odnosno mora biti obavljen obvezni prošireni inspekcijski pregled u skladu s člankom 51. stavak 5. ovoga Pravilnika, ovisno o slučaju, ako je luka Republike Hrvatske prva luka u koju brod uplovi.
NN 127/2005 • (1) Lučka kapetanija će brodu koji spada u jednu od kategorija iz Dijela A Dodatka XIV, koji je sastavni dio ovoga Pravilnika, odbiti uplovljenje u luku Republike Hrvatske, osim primjera navedenih u članku 56. ovoga Pravilnika, ako brod:
NN 127/2005 • – vije zastavu države navedene na crnoj listi godišnjeg izvješća Memoranduma
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 127/2005 • – izrečena mu je mjera zabrane isplovljenja više od dva puta u zadnjih 24 mjeseca u lukama država potpisnica Memoranduma
NN 127/2005 • – vije zastavu države navedene na crnoj listi godišnjeg izvješća Memoranduma kao država »vrlo velikog rizika« ili »velikog rizika«
NN 127/2005 • – izrečena mu je mjera zabrane isplovljenja više od jednom u zadnjih 36 mjeseci u lukama država potpisnica Memoranduma.
NN 127/2005 • (2) Mjera odbijanja uplovljenja na snazi je odmah kada brod dobije odobrenje da isplovi iz luke u kojoj mu je bila izrečena mjera zabrane isplovljenja drugi, odnosno treći put, ovisno o slučaju.
NN 127/2005 • (3) Za provedbu stavka 1. ovog članka inspektor će primijeniti postupak naveden u Dijelu B Dodatka XIV. ovoga Pravilnika.
NN 127/2005 • (1) Inspektor će se uvjeriti da su svi nedostaci koji su bili potvrđeni ili utvrđeni inspekcijskim pregledom obavljenim u skladu sa stavcima 2. i 3. članka 49. i člankom 51. ovoga Pravilnika otklonjeni ili će biti otklonjeni u skladu s odredbama odnosnih međunarodnih konvencija.
NN 127/2005 • (2) U slučaju nedostataka očito opasnih po sigurnost, zdravlje ili okoliš, inspektor će izreći mjeru zabrane isplovljenja ili obustave radnje u tijeku koje su otkriveni nedostaci. Nalog za zabranu isplovljenja broda ili zaustavljanje radnje neće se povući dok se opasnost ne otkloni ili dok inspektor ne utvrdi da brod, poštujući sve potrebite uvjete, može nastaviti putovanje ili da se radnja može nastaviti bez opasnosti za sigurnost i zdravlje putnika ili posade, ili bez opasnosti za druge brodove, ili da ne predstavljaju nerazboritu prijetnju povredi morskog okoliša.
NN 127/2005 • (3) Inspektor će sukladno svojoj stručnoj prosudbi odlučiti da li će brodu zabraniti isplovljenje ili ne, primjenjujući kriterije iz Dodatka XV. koji je sastavni dio ovoga Pravilnika. U skladu s time brodu će zabraniti isplovljenje ako nije opremljen s ispravnim zapisivačem podataka o putovanju (VDR), ako je njegova upotreba obavezna u skladu s Dodatkom XVI. Ako ovaj nedostatak ne može biti otklonjen u luci u kojoj je zabranjeno isplovljenje, inspektor može dozvoliti brodu da proslijedi u najbližu odgovarajuću luku gdje će nedostatak biti odmah otklonjen ili će zahtijevati da se nedostatak otkloni u roku od najviše 30 dana. U tom slučaju će se primijeniti postupci iz članka 56. ovoga Pravilnika.
NN 127/2005 • (4) U izvanrednim okolnostima, kada je očito da je opće stanje broda podstandardno, inspektor može privremeno obustaviti inspekcijski pregled takvog broda, sve dok odgovorne strane ne poduzmu potrebne korake i osiguraju da brod ispunjava sve primjenjive zahtjeve iz međunarodnih konvencija.
NN 127/2005 • (5) Kada je temeljem obavljenih inspekcijskih pregleda iz članka 49. stavka 2. i 3. i članka 51. ovoga Pravilnika brodu potrebno zabraniti isplovljenje, inspektor će pisanim putem izravno izvijestiti državu zastave broda, uz priloženi inspekcijski zapisnik, a ako to nije moguće, inspektor će izvijestiti najbliže konzularno odnosno diplomatsko predstavništvo o svim okolnostima koje su bile razlog za zabranu isplovljenja broda. Kada je potrebno, inspektor će obavijestiti i ovlaštenog inspektora ili priznatu organizaciju odgovornu za izdavanje svjedodžbi klase ili statutornih svjedodžbi u ime države zastave.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 102/93, Broj 85/09,
Broj 35/00, Broj 112/04,
Broj 2/98, Broj 127/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE