PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 114/2008 • (4) Za mrkvu Klase I, razlika u promjeru ili masi između najmanjeg i najvećeg korijena u istome pakiranju ne smije prelaziti 30 mm ili 200 g.
NN 114/2008 • (5) Mrkva Klase II mora udovoljavati jedino minimalnim odredbama za veličinu.
NN 114/2008 • Odstupanja u pogledu kakvoće i veličine dopuštena su u svakom pakiranju, ili količini mrkve stavljene u promet u rasutom stanju, za proizvode koji ne udovoljavaju zahtjevima navedene klase sukladno člancima 143. i 144. ovoga Pravilnika.
NN 114/2008 • – 5% mrkve koja ne udovoljava zahtjevima ove klase, ali udovoljava zahtjevima propisanim za Klasu I, ili je u iznimnim slučajevima, unutar dopuštenog odstupanja za Klasu I,
NN 114/2008 • – 5% mrkve s manjim tragovima zelene ili ljubičasto/purpurne boja vrha korijena.
NN 114/2008 • – 10% mrkve koja ne udovoljava zahtjevima ove klase, ali udovoljava zahtjevima Klase II, ili je u iznimnim slučajevima, unutar dopuštenog odstupanja za Klasu II,
NN 114/2008 • – 10% mrkve koja ne udovoljava zahtjevima ove klase niti minimalnim zahtjevima, uz izuzetak proizvoda koji su podlegli procesima truljenja ili kvarenja koje ih čini neprikladnim za potrošnju. Dodatno, dopušteno je ne više od 25% po masi slomljenih korijena mrkve.
NN 114/2008 • Dopušta se odstupanje od veličine za sve klase u pakiranju koje može biti masom do 10% mrkve, koji ne udovoljavaju odredbama o veličini.
NN 114/2008 • (1) Sadržaj svakog pakiranja, ili količine mrkve stavljene u promet u rasutom stanju, mora biti ujednačen. Mrkva mora biti istog podrijetla, sorte ili komercijalnog tipa, kakvoće i veličine (ukoliko je razvrstana po veličini).
NN 114/2008 • (2) Vidljivi dio sadržaja pakiranja mora biti reprezentativan za sadržaj cijelog pakiranja, ili količine mrkve stavljene u promet u rasutom stanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 114/2008 • (3) Bez obzira na odredbe iz stavka 1. i 2. ovoga članka mrkva se smije miješati s različitim vrstama svježeg voća i povrća u pakiranju neto mase 3 kilograma ili manje, prema zahtjevima utvrđenima Dodatkom 1. ovoga Pravilnika.
NN 114/2008 • – korijen se mora prezentirati s listovima, koje mora biti svježe, zeleno i zdravo. Korijenje u istom svežnju mora biti ujednačene veličine. Svežnjevi u istom pakiranju trebaju biti ujednačene veličine i podjednako raspoređeni u jedan ili dva sloja.
NN 114/2008 • (2) Kod okljaštrene mrkve lišće mora biti poravnato ili odrezano na vrhu mrkve, bez da se ošteti korijen. Korjen se može:
NN 114/2008 • – otpremiti u rasutom stanju (direktni utovar u transportno vozilo ili odjeljak vozila), vrijedi za Klasu II.
NN 114/2008 • (2) Materijali koji se koriste za pakiranja moraju biti novi, čisti i takve kakvoće da se izbjegnu bilo kakva vanjska ili unutarnja oštećenja proizvoda. Korištenje materijala, posebno papira ili žigova s trgovačkim specifikacijama, dopušteno je pod uvjetom da je tiskanje ili označavanje izvedeno netoksičnom tintom ili ljepilom.
NN 114/2008 • (3) Pakiranja, ili količine mrkve stavljene u promet u rasutom stanju, moraju biti bez ikakvih stranih tvari.
NN 114/2008 • (4) Kada se mrkva pokriva čistim tresetom, korišteni treset ne smatra se stranom tvari.
NN 114/2008 • (5) Naljepnice koje se stavljaju pojedinačno na proizvod moraju biti takve da, nakon uklanjanja, ne ostavljaju vidljive tragove ljepila, niti uzrokuju oštećenja.
NN 114/2008 • (1) Svako pakiranje mrkve mora sadržavati sljedeće podatke grupirane na istom mjestu slovima čitljivo i neizbrisivo označene, i vidljive izvana:
NN 114/2008 • – naziv i adresa pravne ili fizičke osobe koja pakira i/ili isporučuje robu.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 26/02, Broj 136/03,
Broj 39/04, Broj 136/03,
Broj 70/08, Broj 91/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE