PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • 5.1 Svaki ESA podsklop koji je sukladan homologiranu tipu prema ovom pravilniku treba nositi oznaku homologacije tipa.
NN 37/2007 • 5.2 Ta se oznaka sastoji od pravokutnika u kojemu je slovo »e«, iza kojega slijedi broj 25 (razlikovni broj za Republiku Hrvatsku)
NN 37/2007 • U blizini pravokutnika mora se naći četveroznamenkasti redni broj, s vodećom ništicom kad je to primjenjivo (u daljnjemu tekstu: osnovni broj homologacije) koji se nalazi u 4. dijelu broja homologacije tipa prikazana na certifikatu o homologaciji tipa izdanog za tip predmetnog uređaja (vidi Prilog III. B), ispred kojega je dvoznamenkasti redoslijedni broj koji se dodjeljuje najnovijim većim tehničkim izmjenama i dopunama Direktive 75/322/EEZ na dan dodjeljivanja homologacije tipa. U ovome pravilniku taj je redoslijedni broj »02«.
NN 37/2007 • 5.3 Oznaka homologacije tipa mora biti postavljena na glavnome dijelu ESA podsklopa (npr. elektronička upravljačka jedinica) tako da bude jasno čitljiva i neizbrisiva.
NN 37/2007 • 5.4 Primjer oznake homologacije tipa prikazan je u Dodatku 7.
NN 37/2007 • 5.5 Označivanje se ne zahtijeva za električke/elektroničke sustave obuhvaćene tipovima vozila koji su homologirani prema ovomu pravilniku.
NN 37/2007 • 5.6 Oznake na ESA podsklopovima prema točki 5.3 ne moraju biti vidljive kad je ESA podsklop ugrađen u vozilo.
NN 37/2007 • 6.1.1 Vozilo i njegovi električni/elektronički sustav(sustavi) ili ESA podsklopovi moraju biti tako projektirani, izgrađeni i ugrađeni da u uobičajenim uvjetima uporabe zadovoljavaju zahtjeve ovoga Pravilnika.
NN 37/2007 • 6.2 Zahtjevi za širokopojasno elektromagnetsko zračenje vozila opremljenih sustavom paljenja iskrom
NN 37/2007 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi vozilo predstavnik određenoga tipa mjeri se uporabom metode opisane u Prilogu IV. pri bilo kojoj određenoj udaljenosti antene. O izboru odlučuje proizvođač vozila.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • 6.2.2.1 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, referentne su granice zračenja 34 dB mikrovolta/m (50 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 34 do 45 dB mikrovolta/m (od 50 do 180 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u Dodatku 1. ovoga Priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu 400 do 1000 MHz granica je stalna na 45 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 37/2007 • 6.2.2.2 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu IV. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, referentne granice zračenja su 44 dB mikrovolta/m (160 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 44 do 55 dB mikrovolta/m (od 160 do 562 mikrovolta/m)u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u Dodatku 2. ovoga Priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 55 dB mikrovolta/m (562 mikrovolta/m).
NN 37/2007 • 6.2.2.3 Na vozilu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m (mikrovolta/m) moraju biti najmanje 2,0 dB (20.%) ispod referentnih granica.
NN 37/2007 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi vozilo predstavnik određenoga tipa mjeri se uporabom metode opisane u Prilogu V. pri bilo kojoj određenoj udaljenosti antene. O izboru odlučuje proizvođač vozila.
NN 37/2007 • 6.3.2.1 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 10,0 ± 0,2 m, referentne su granice zračenja 24 dB mikrovolta/m (16 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 24 do 35 dB mikrovolta/m (od 15 do 56 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u Dodatku 3. ovoga Priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 35 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 37/2007 • 6.3.2.2 Kad su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu V. s razmakom vozilo/antena od 3,0 ± 0,05 m, referentne granice zračenja su 34 dB mikrovolta/m (50 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz i od 34 do 45 dB mikrovolta/m (od 50 do 180 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz i, kako je navedeno u Dodatku 4. ovoga Priloga, ta se granica povećava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 75 MHz. U frekvencijskome pojasu 400 do 1000 MHz granica je stalna na 45 dB mikrovolta/m (180 mikrovolta/m).
NN 37/2007 • 6.3.2.3 Na vozilu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m (mikrovolta/m) moraju biti najmanje 2,0 dB (20.%) ispod referentnih granica.
NN 37/2007 • 6.3.2.4 Usprkos granicama određenim u točkama 6.3.2.1, 6.3.2.2 i 6.3.2.3 ovoga Priloga, kad je tijekom početnog koraka opisana u točki 1.3 Priloga V. jakost signala izmjerenoga na radijskoj anteni vozila manja od 20 dB mikrovolta/m (10 mikrovolti) u frekvencijskome području od 88 do 108 MHz, tada se za to vozilo treba smatrati da zadovoljava ograničenja za uskopojasne emisije i ne zahtijeva se nikakvo daljnje ispitivanje.
NN 37/2007 • 6.4 Zahtjevi za otpornost vozila na elektromagnetsko zračenje
NN 37/2007 • Otpornost tipičnog vozila određenoga tipa na elektromagnetsko zračenje ispituje se metodom koja je opisana u Prilogu VI.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 91/96, Broj 21/05,
Broj 52/95, Broj 57/00,
Broj 16/06, Broj 61/91
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE