PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/2005 • (6) Davatelj usluga je osobito obvezan upotrebljavati T-Com usluge i pružati Usluge s dodanom vrijednosti Korisnicima u skladu s važećim propisima o telekomunikacijama, zaštiti osobnih podataka i elektroničkim medijima te svim ostalim važećim propisima i u svojem poslovanju primijeniti pažnju dobrog gospodarstvenika.
NN 74/2005 • (7) Davatelj usluga je obvezan obavijestiti Korisnika o svojem nazivu, kao i o cijenama Usluga s dodanom vrijednosti koje pruža, na početku pružanja svojih usluga. Davatelj usluga mora osigurati da su njegov naziv, kao i cijene Usluga s dodanom vrijednosti koje pruža, izričito navedene uvijek kada reklamira Usluge s dodanom vrijednosti.
NN 74/2005 • (8) Davatelju usluga je zabranjeno dovoditi Korisnike u zabludu u pogledu sadržaja Usluga s dodanom vrijednosti koje pruža, kao i cijena ovih usluga. Ukoliko se utvrdi da Davatelj usluga postupa suprotno navedenoj zabrani, primijenit će se članak 10. ove Standardne ponude.
NN 74/2005 • (9) Davatelj usluga je isključivo odgovoran za sadržaj Usluga s dodanom vrijednosti koje pruža, prenosi ili objavljuje korištenjem ovih usluga.
NN 74/2005 • (10) Davatelj usluga će osigurati da njegova oprema ne ometa sigurnost i rad T-Com mreže ili na bilo koji drugi način djeluje suprotno načelima navedenim u ovoj Standardnoj ponudi. Davatelj usluga je obvezan nadoknaditi svu štetu koja za T-Com može nastati kao posljedica takvog postupanja.
NN 74/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga će osigurati da su osnovni (bitni) zahtjevi utvrđeni Pravilnikom o pristupu mreži i međusobnom povezivanju (dalje u tekstu: Osnovni zahtjevi) zaštićeni na odgovarajući način, a u vezi s uspostavljanjem, održavanjem i pružanjem T-Com usluga.
NN 74/2005 • (2) T-Com i Davatelj usluga upoznati su s činjenicom da ova Standardna ponuda i pripadajući prilozi sadrže posebne principe i pravila utvrđena kako bi se osigurala zaštita Osnovnih zahtjeva. T-Com i Davatelj usluga međusobno će se konzultirati u interesu osiguranja odgovarajuće zaštite Osnovnih zahtjeva.
NN 74/2005 • (3) Jedan je od preduvjeta za pružanje T-Com usluga od strane T-Com-a sukladno ovoj Standardnoj ponudi da Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga nije štetan za rad, odnosno integritet i interoperabilnost telekomunikacijske mreže i usluga, te da je svakodobno osigurana zaštita usluga i internih podataka, mrežne opreme, softvera kao i pohranjenih podataka, uključujući osobne podatke, povjerljivih informacija i privatnosti.
NN 74/2005 • (4) T-Com je ovlašten prouzrokovati prekide, smetnje, ili promjene u svojoj telekomunikacijskoj mreži i uslugama na štetu pružanja T-Com usluga, a u vezi s mjerama koje je potrebno poduzeti iz tehničkih i/ili operativnih razloga i/ili u svrhu održavanja rada mreže. U ovom će slučaju T-Com, u dobroj vjeri, Davatelja usluga što je prije moguće obavijestiti o prekidu, smetnji i promjenama u mreži/uslugama, uz navođenje razloga.
NN 74/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga međusobno će se obavještavati o tehničkim smetnjama i posljedicama koje ove smetnje mogu imati na T-Com usluge, te će aktivno surađivati na otklonu ovih smetnji. Postupak utvrđivanja i otklona smetnji utvrđen je u Prilogu D.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 74/2005 • (2) U svrhu postupanja sukladno stavku 1. ovog članka, Davatelj usluga će odrediti ovlaštenu kontakt osobu.
NN 74/2005 • (3) Davatelj usluga je obvezan omogućiti T-Com-u pristup svojim prostorijama u svrhu uspješnog otklona smetnji. T-Com je ovlašten ući u prostorije Davatelja usluga isključivo u prisustvu Davatelja usluga.
NN 74/2005 • (4) Ukoliko T-Com na temelju provedenog pregleda utvrdi kvar na Terminalnoj opremi Davatelja usluga, koji bi mogao prouzročiti smetnje u funkcioniranju i cjelovitosti T-Com mreže ili umanjenje kvalitete usluga koje pruža T-Com, Davatelj usluga je obvezan otkloniti kvar u skladu s preporukom T-Com-a, i to najkasnije u roku od 30 dana nakon primitka T-Com-ovog upozorenja. T-Com je ovlašten privremeno obustaviti pružanje T-Com usluga Davatelju usluga u skladu s člankom 10. ove Standardne ponude do trenutka uspješnog otklona kvara na Terminalnoj opremi Davatelja usluga.
NN 74/2005 • (5) Ukoliko Davatelj usluga ne otkloni kvar unutar roka određenog u stavku 4. ovog članka, ili ne omogući T-Com-u pristup svojim prostorijama u svrhu pregleda opreme i otklona kvara u roku od 30 dana od dana privremene obustave pružanja T-Com usluga, T-Com je ovlašten trajno isključiti Terminalnu opremu Davatelja usluga i onemogućiti Davatelju usluga daljnje korištenje T-Com uslugama.
NN 74/2005 • (6) Ako povodom prijave smetnje od strane Davatelja usluga, ili na temelju informacije dobivene od Korisnika, T-Com ispitivanjem utvrdi da smetnja nije bila u tehničkim parametrima za koje je nadležan T-Com, te da je to Davatelj usluga mogao sam uvidjeti, Davatelj usluga je obvezan naknaditi T-Com-u sve troškove koje je T-Com imao uslijed provođenja tog ispitivanja. Ukoliko se ispitivanjem utvrdi da je smetnja bila u tehničkim parametrima za koje je nadležan T-Com, T-Com Davatelju usluga neće naplatiti troškove pregleda.
NN 74/2005 • (7) T-Com neće ni u kojem slučaju biti odgovoran za štetu nastalu uslijed neispravnog funkcioniranja sustava i/ili pripadajuće opreme Davatelja usluga, odnosno za bilo koju štetu za koju odgovara Davatelj usluga.
NN 74/2005 • (1) Mrežna platforma T-Com-a, priključci, te sva pripadajuća oprema nužna za uspostavljanje i funkcioniranje T-Com usluga na strani T-Com-a su utvrđene, uspostavljene i koriste se u skladu s važećim zakonima i drugim propisima na području telekomunikacija i u skladu sa svim relevantnim preporukama Međunarodne telekomunikacijske unije (ITU) i Europskog Instituta za standarde u telekomunikacijama (ETSI).
NN 74/2005 • (2) Prije aktivacije usluge, odnosno uspostavljanja određenog priključka, T-Com će izvršiti mjerenja s odgovarajućim parametrima u skladu s relevantnim tehničkim standardima. T-Com će također uredno održavati svoje mrežne kapacitete potrebne za T-Com usluge kako bi osigurao zajamčenu kvalitetu usluge.
NN 74/2005 • (1) T-Com i Davatelj usluga će svaki biti odgovoran za funkcioniranje svoje opreme te za pružanje usluge u dijelu koji se odnosi na njihov sustav.
NN 74/2005 • (2) T-Com će biti odgovoran za instalaciju, rad i održavanje sustava i pripadajuće opreme u okviru svojeg područja odgovornosti do Priključne točke (završna točka T-Com pristupne mreže) na lokaciji Davatelja usluga.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 57/06, Broj 130/07,
Broj 77/94, Broj 40/90,
Broj 108/03, Broj 95/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE