PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-06-74-1464 NN 74/2005

• – T-Com i Davatelj usluga sklopili su Ugovor o pružanju T-Com usluga,


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• – Davatelj usluga je ovlašten pružati Usluge s dodanom vrijednosti Korisnicima.


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• (2) Neovisno o ispunjenju uvjeta iz stavka 1. ovog članka, T-Com je ovlašten odbiti aktivaciju T-Com usluga ili prekinuti pružanje tih usluga Davatelju usluga:


Stranica 2005-06-74-1464 NN 74/2005

• – ako je protiv Davatelja usluga pokrenut stečajni ili neki sličan postupak, odnosno ako postane nesposoban za plaćanje ili je prezadužen ili ako, prema razumnoj procjeni T-Com-a, neće biti u mogućnosti podmirivati svoja dugovanja za pružene usluge;


Internet NN 74/2005
• – ako u trenutku podnošenja Zahtjeva za uslugu Davatelj usluga ima dospjela dugovanja prema T-Com-u za pružene usluge;

Internet stranice NN 74/2005
• – ako postoji osnovana sumnja da Davatelj usluga zloupotrebljava ili da postoji pokušaj zlouporabe od strane Davatelja usluga neke od telekomunikacijskih usluga koje pruža T-Com ili ako omogućava trećoj osobi neovlašteno korištenje ovim uslugama,

Internet stranice NN 74/2005 • – ako Davatelj usluga, na zahtjev T-Com-a, ne pruži T-Com-u odgovarajuće financijsko jamstvo sukladno članku 7.3. ove Standardne ponude.
Internet stranice NN 74/2005 • (3) Po prestanku razloga navedenih u stavku 2. ovog članka, T-Com će aktivirati, odnosno nastaviti pružati T-Com usluge Davatelju usluga.
Internet stranice NN 74/2005 • (1) Nakon što zaprimi Zahtjev za uslugu podnesen od strane Davatelja usluga, T-Com će Davatelju usluga dodijeliti, ili ponuditi Davatelju usluga da sam odabere, odgovarajući 060 broj ili niz brojeva u T-Com mreži u skladu s važećim propisima o numeriranju i Planom numeriranja Republike Hrvatske. Ovisno o tipu priključka (POTS/ISDN), T-Com će dodijeliti zemljopisni broj za svaku Priključnu točku koju je Davatelj usluga zatražio.
Internet stranice NN 74/2005 • (2) Ukoliko Davatelj usluga raspolaže s vlastitim brojem ili nizom brojeva određenih za pružanje Usluga s dodanom vrijednosti sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja, pružiti će T-Com-u, u Zahtjevu za usluge, sve potrebne informacije o brojevima kojima raspolaže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 74/2005 • (3) Ukoliko je T-Com dodijelio broj, ili niz brojeva Davatelju usluga u skladu sa stavkom 1. ovog članka, T-Com zadržava pravo izmjene brojeva u T-Com mreži sukladno važećim propisima o numeriranju i Planu numeriranja Republike Hrvatske. T-Com će obavijestiti Davatelja usluga 60 dana unaprijed o izmjeni njegovog broja u T-Com mreži. Zbog izmjene korisničkog broja ili niza brojeva u T-Com mreži ne može se tražiti naknada štete.
Informacije NN 74/2005 • (1) T-Com zadržava pravo svakodobno izvršiti manje izmjene u tehničkim parametrima T-Com usluge uzrokovane tehničkim razvojem, rekonfiguracijom ili razvojem T-Com-ove mreže, međunarodnim standardima i preporukama i/ili važećim propisima Republike Hrvatske, a koje izmjene nemaju učinka na funkcioniranje T-Com usluga utvrđenih temeljem Ugovora o pružanju T-Com usluga.
Poslovne stranice NN 74/2005 • (2) O izmjenama u T-Com mreži koje bi mogle imati učinka na funkcioniranje T-Com usluga utvrđenih Ugovorom o pružanju T-Com usluga, T-Com će Davatelja usluga obavijestiti najmanje 6 mjeseci prije provođenja ovih izmjena. Ova se odredba ne primjenjuje u slučaju prethodnog zajedničkog dogovora između T-Com-a i Davatelja usluga, zahvata manjeg značenja, djelovanja više sile, kao i odluke nadležnog regulatornog tijela.
Pregledi NN 74/2005 • (3) T-Com će Davatelja usluga obavijestiti o provođenju izmjena iz stavka 1. i stavka 2. ovog članka pisanim putem. Smatrat će se da je Davatelj usluga prihvatio izmjene, ako im u pisanom obliku ne prigovori u roku od 30 dana od primitka pisane obavijesti upućene od strane T-Com-a. U slučaju da Davatelj usluga odbije izmjene, T-Com zadržava pravo prestati pružati T-Com usluge Davatelju usluga sukladno odredbama ove Standardne ponude.
Besplatno NN 74/2005 • (4) Davatelj usluga sam snosi troškove koji bi za njega mogli proizaći provođenjem izmjena sukladno stavku 1. i stavku 2. ovog članka.
Glasnik NN 74/2005 • (1) Davatelj usluga je obvezan osigurati o svom trošku odgovarajuću Terminalnu opremu Davatelja usluga, struju potrebnu za instalaciju, rad i održavanje i, ukoliko je potrebno, izjednačavanje potencijala uključujući uzemljenje, kao što je propisano važećim propisima, uključujući odgovarajuće kućne instalacije. Terminalna oprema Davatelja usluga, uključujući kućnu instalaciju, koja se priključuje na T-Com mrežu, mora biti sukladna svim relevantnim propisima, te mora imati sve potrebne certifikate predviđene važećim propisima.
Propis NN 74/2005 • (2) Davatelj usluga će o svom trošku omogućiti T-Com-u pristup na njegov posjed i sve zgrade na lokaciji priključenja, koliko je potrebno da se izvrši testiranje, instalacija i održavanje usluge. Ovisno o tipu priključka, T-Com će instalirati svoju Mrežnu terminalnu opremu na lokaciji priključenja.
Propis NN 74/2005 • (3) Davatelj usluga se obvezuje da neće otvarati ili na bilo koji način mijenjati Mrežnu terminalnu opremu koju je instalirao T-Com niti će je premjestiti s lokacije za koju je namijenjena. Sve radove oko održavanja i izmjene instalirane Mrežne terminalne opreme mogu obavljati samo ovlaštene osobe T-Com-a. Nakon prestanka ugovornog odnosa između Davatelja usluga i T-Com-a, iz bilo kojeg razloga, Davatelj usluga će vratiti ili omogućiti T-Com-u povrat instalirane Mrežne terminalne opremu u stanju u kojem ju je Davatelj usluga primio, osim ukoliko T-Com i Davatelj usluga ne ugovore drugačije.
Propis NN 74/2005 • (4) Davatelj usluga je odgovoran za štetu koja je nastala neispravnom ili neovlaštenom uporabom ili zlouporabom Mrežne terminalne opreme, koja je rezultat nemara ili krajnje nepažnje Davatelja usluga.
Propis NN 74/2005 • (5) Davatelj usluga će odmah proslijediti obavijest na T-Com-ovu kontakt adresu navedenu u Prilogu C o svakom nedostatku, šteti, gubitku ili krađi Mrežne terminalne opreme.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 85/06, Broj 19/91, Broj 2/07, Broj 155/08, Broj 78/99, Broj 7/07


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled