PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/2005 • – preusmjeravanje poziva na određena odredišta u određeno vrijeme (privremeni vremenski prozor);
NN 74/2005 • – preusmjeravanje poziva na alternativna odredišta pod određenim uvjetima (skretanje poziva ili ograničenje poziva).
NN 74/2005 • (6) Dodatne usluge T-Com pruža u okviru postojećih tehničkih i operativnih mogućnosti T-Com mreže, u skladu sa Zahtjevom za T-Com usluge podnesenim od strane Davatelja usluga. Dodatne usluge mogu sadržavati:
NN 74/2005 • (a) Dodatne pozivne brojeve (pojedinačne ili skupne) s jednim programom za upravljanje prometom;
NN 74/2005 • (b) Proširenje programa za daljnja odredišta za upravljanje prometom;
NN 74/2005 • (c) Dodjelu pozivnih brojeva kombinacijom znamenki po želji Davatelja usluga;
NN 74/2005 • (d) Promjenu odredišta ili parametara u programima za upravljanje prometom;
NN 74/2005 • (e) Statističke podatke o ostvarenom prometu prema Davatelju usluga;
NN 74/2005 • (7) Davatelj usluga je ovlašten od T-Com-a zatražiti i poseban pristup mreži, odnosno posebno sučelje, a T-Com je obvezan ovom zahtjevu Davatelja usluga udovoljiti ukoliko Davatelj usluga može udovoljiti tehničkim i sigurnosnim uvjetima, te potrebnim funkcionalnostima određenim od strane T-Com-a za funkcioniranje T-Com usluga, ukoliko su ispunjeni osnovni (bitni) zahtjevi za integritet T-Com mreže i interoperabilnost usluga, ukoliko postoje tehničke mogućnosti i ukoliko se omogućavanjem posebnog pristupa ne narušava načelo nediskriminacije. Tehnički i komercijalni uvjeti posebnog pristupa mreži, koje T-Com pruža Davatelju usluga, utvrdit će se prema posebnoj komercijalnoj pogodbi u Ugovoru o pružanju T-Com usluga.
NN 74/2005 • (1) Tehnički uvjeti za uspostavljanje pristupa T-Com mreži ovise o trenutnoj dostupnosti i razvoju T-Com mreže.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 74/2005 • (2) U svrhu korištenja T-Com uslugama, Davatelj usluga podnosi T-Com-u službeni zahtjev za T-Com uslugama (dalje u tekstu: Zahtjev za uslugu). Službeni Zahtjev za uslugu mora se podnijeti u pisanom obliku T-Com-ovoj kontakt adresi navedenoj u Prilogu C ove Standardne ponude, te mora sadržavati najmanje sljedeće:
NN 74/2005 • – izričitu izjavu da Davatelj usluga podnosi službeni Zahtjev za uslugu;
NN 74/2005 • – potvrdu koju je izdalo regulatorno tijelo kojom se potvrđuje da je Davatelj usluga ovlašten za pružanje usluga s dodanom vrijednosti.
NN 74/2005 • (3) Zahtjev za informacijama o T-Com uslugama neće se smatrati podnošenjem službenog Zahtjeva za uslugu u smislu ove Standardne ponude.
NN 74/2005 • (4) T-Com će se očitovati na podneseni Zahtjev za uslugu u pisanom obliku u roku 15 dana od dana zaprimanja Zahtjeva za uslugu. U odgovoru na Zahtjev za uslugu T-Com će pružiti informacije o postojanju odgovarajućih tehničkih uvjeta za pružanje T-Com usluga na željenim lokacijama, uzimajući u obzir trenutnu raspoloživost i razvoj T-Com mreže te ispunjavanje tehničkih preduvjeta navedenih članku 4. stavak 1. i u Prilogu A ovoj Standardnoj ponudi koje Davatelj usluga mora ispuniti prije aktivacije T-Com usluge.
NN 74/2005 • (5) Ukoliko Davatelj usluga ne ispuni neke, ili niti jedan od navedenih tehničkih preduvjeta nužnih za pružanje T-Com usluga kao što je gore navedeno, obveza T-Com-a za pružanje T-Com usluga sukladno ovoj Standardnoj ponudi nastupit će po ispunjenju ovih preduvjeta od strane Davatelja usluga.
NN 74/2005 • (6) Ukoliko su ostvareni tehnički preduvjeti u odnosu na T-Com mrežu na željenoj lokaciji zatraženoj od strane Davatelja usluga, a pod uvjetom da je Davatelj usluga ispunio tehničke preduvjete, T-Com će postupiti po podnesenom Zahtjevu Davatelja usluga i sklopiti Ugovor o pružanju T-Com usluga s Davateljem usluga. T-Com će aktivirati T-Com usluge Davatelju usluga na željenim lokacijama u roku 60 dana od dana sklapanja Ugovora o pružanju T-Com usluga sklopljenom između T-Com-a i Davatelja usluga.
NN 74/2005 • (7) U slučaju da su dvije ili više pristupnih POTS/ISDN linija regulirane Ugovorom o pružanju T-Com usluga, prava i obveze iz tog Ugovora tumačit će se i primjenjivati zasebno za svaku Priključnu točku kao da su sklopljeni zasebni ugovori.
NN 74/2005 • (8) Odredbe ovog članka na odgovarajući se način primjenjuju na svaki zahtjev Davatelja usluga za nove pristupne kapacitete i/ili za promjenu postojećih kapaciteta. U ovom slučaju, Ugovor o pružanju T-Com usluga, koji je prethodno sklopljen između T-Com-a i Davatelja usluga, na odgovarajući će se način dopuniti, odnosno izmijeniti u pogledu novih pristupnih kapaciteta i/ili izmjena u postojećoj uporabi T-Com usluga od strane Davatelja usluga.
NN 74/2005 • (1) Sljedeći uvjeti za aktivaciju i pružanje T-Com usluga moraju biti ispunjeni u svako doba:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 24/06, Broj 86/07,
Broj 87/07, Broj 128/99,
Broj 25/05, Broj 31/92
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE