PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.6.1.11 Otvori za spašavanje, osim vrata i prozora za slučaj opasnosti, moraju biti ugrađeni u vozila razreda II, III i B. Također, mogu biti ugrađena u vozila razreda I i A. Najmanji broj otvora za spašavanje mora biti:
NN 15/2006 • Vozila za prijevoz više od 22 putnika moraju zadovoljavati niže navedene zahtjeve. Vozila za prijevoz do 22 putnika mogu zadovoljavati niže navedene zahtjeve ili zahtjeve iz točke 1.2 Priloga VI.
NN 15/2006 • 7.6.2.1 Vrata za putnike moraju biti postavljena na bočnoj strani vozila koja je bliža rubu ceste, koji odgovara smjeru prometa u zemlji u kojoj će biti registrirano za uporabu, i barem jedna od njih moraju biti u prednjoj polovici vozila. To ne sprječava postojanje vrata na stražnjoj strani vozila za osobe u invalidskim kolicima.
NN 15/2006 • 7.6.2.2 Dvoja od vrata navedenih u točki 7.6.1.1 moraju biti međusobno toliko udaljena, da razmak između vertikalnih poprečnih ravnina kroz njihova središta nije manji od 40% ukupne duljine prostora za putnike. Ako su jedna od tih dvaju vrata dio dvostrukih vrata, taj se razmak mjeri između dvaju vrata koja su međusobno najudaljenija.
NN 15/2006 • 7.6.2.3 Izlazi moraju biti postavljeni tako da njihov broj na bočnim stranama vozila bude približno jednak.
NN 15/2006 • 7.6.2.4 Barem po jedan sigurnosni izlaz mora biti na stražnjoj ili prednjoj strani. vozila. Za vozila razreda I i vozila čiji je stražnji dio trajno odvojen od prostora za putnike, taj se zahtjev smatra zadovoljenim ako je ugrađen otvor za spašavanje.
NN 15/2006 • 7.6.2.5 Izlazi koji su na istoj strani vozila, moraju biti prikladno raspoređeni po cijeloj duljini vozila.
NN 15/2006 • 7.6.2.6 Dopušteno je postavljanje vrata na stražnjoj strani vozila pod uvjetom da to nisu vrata za putnike.
NN 15/2006 • 7.6.2.7 Ako su ugrađeni otvori za spašavanje, trebaju se postaviti na sljedeći način: ako ima samo jedan otvor za spašavanje, on se postavlja u srednjoj trećini vozila; ako postoje dva otvora za spašavanje, razmak između njih treba biti najmanje 2 m, mjereno između najbližih rubova otvora usporedno s uzdužnom osi vozila.
NN 15/2006 • 7.6.3.1 Različite vrste izlaza moraju imati sljedeće najmanje dimenzije:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • Dvostruka vrata: 1 200 Ta dimenzija može se smanjiti za 100 mm, kad se mjerenje obavi na razini rukohvata
NN 15/2006 • Prozor za slučaj opasnostiPovršina (mm2) 400.000 Mora biti moguće upisati u tu površinu pravokutnik 500 mm × 700 mm.
NN 15/2006 • Prozor za slučaj opasnosti koji je postavljen na stražnjoj strani vozila, kad proizvođač nije predvidio prozor za slučaj opasnosti gore propisanih najmanjih dimenzija U otvor prozora za slučaj opasnosti mora biti moguće upisati pravokutnik visine 350 mm i širine 1 550 mm. Uglovi toga pravokutnika mogu biti zaobljeni polumjerom zakrivljenosti koji nije veći od 250 mm.
NN 15/2006 • Otvor za spašavanjeOtvor Površina (mm2) 400.000 U tu površini mora biti moguće upisati pravokutnik stranica 500 mm × 700 mm
NN 15/2006 • 7.6.3.2 Vozila za prijevoz do najviše 22 putnika mogu zadovoljavati zahtjeve iz točke 7.6.3.1 ili zahtjeve iz točke 1.1 Priloga VI.
NN 15/2006 • 7.6.4.1 Mora biti moguće otvoriti svaka vrata za putnike iznutra i izvan vozila, kad vozilo stoji (ali to nije obvezatno kad se vozilo kreće). Međutim, taj zahtjev ne treba protumačiti tako da on isključuje mogućnost zaključavanja vrata izvan vozila, podrazumijevajući da se vrata uvijek mogu otvoriti iznutra.
NN 15/2006 • 7.6.4.2 Svako upravljanje ili naprava za otvaranje vrata za putnike izvana mora biti između 1 000 i 1 500 mm iznad tla i najviše 500 mm od vrata. Kod vozila razreda I, II i III upravljanje ili naprava za otvaranje vrata iznutra mora biti između 1 000 i 1 500 mm iznad poda ili stube koja je najbliža upravljanju i najviše 500 mm od vrata. To se primjenjuje na upravljanja postavljena u prostoru za vozača.
NN 15/2006 • 7.6.4.3 Svaka jednostruka vrata za putnike s ručnim otvaranjem, koja su na šarkama ili su okretna, moraju se okretati ili zakretati tako da se nastoje zatvoriti u slučaju da otvorena vrata dotaknu nepomični predmet kad se vozilo kreće prema naprijed.
NN 15/2006 • 7.6.4.4 Kad je na vrata za putnike s ručnim otvaranjem ugrađena brava sa zaključavanjem na udar, ta brava mora biti dvostupanjskog tipa.
NN 15/2006 • 7.6.4.5 Na unutarnjoj strani vrata za putnike ne smije biti nikakva naprava koja bi bila predviđena da pokrije unutarnje stube kad su vrata zatvorena. Kad su vrata zatvorena, u tom prostoru to ne isključuje prisutnost mehanizma za otvaranje vrata i druge opreme pričvršćene na unutrašnjoj strani vrata, koji ne predstavljaju proširenje površine poda na kojem putnici mogu stajati. Taj mehanizam i oprema ne smiju biti opasni za putnike.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 51/04, Broj 2/90,
Broj 78/09, Broj 184/03,
Broj 115/09, Broj 132/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE