PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.4.6 Kad izravna vidljivost nije odgovarajuća, moraju biti ugrađene optičke ili druge naprave koje omogućuju vozaču da sa svoga mjesta provjeri prisutnost putnika u neposrednoj unutarnjoj ili vanjskoj blizini svakih bočnih vrata za putnike koja nisu s automatskim pokretanjem. U slučaju vrata za putnike na stražnjoj strani vozila za prijevoz najviše 22 putnika, smatra se da je taj zahtjev zadovoljen ako vozač može uočiti prisutnost osobe visoke 1,3 m, koja stoji 1 m iza vozila.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.4.7 Svaka vrata za putnike koja se otvaraju prema unutrašnjosti vozila i njihov mehanizam moraju biti proizvedeni tako da nije vjerojatno da će njihovo otvaranje ozlijediti putnike u uobičajenim uvjetima uporabe. Kad je potrebno, trebaju biti ugrađene odgovarajuće zaštitne naprave.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.4.8 Kad su vrata za putnike postavljena blizu vrata nužnika ili drugoga unutrašnjeg prostora, ona trebaju biti zaštićena od nenamjernog otvaranja. Međutim, taj se zahtjev ne primjenjuje ako se vrata za putnike automatski zaključavaju kad se vozilo kreće brzinom većom od 5 km/h.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 7.6.4.9 U slučaju prijevoz najviše 22 putnika, na vratima za putnike koja se nalaze na stražnjoj strani vozila, krila vrata ne smiju se moći otvoriti više od 115 0 niti manje od 85 0 i, kad su otvorena, moraju automatski zadržati taj položaj. To ne isključuje mogućnost da se premosti to zaustavljanje i vrata otvore više od toga kuta ako je to moguće sigurno izvršiti; na primjer, voziti unatrag do visokog platoa za utovar ili otvoriti vrata do 270 0 kako bi se postigao slobodan prostor za utovar iza vozila.


Internet NN 15/2006
• 7.6.5 Dodatni tehnički zahtjevi za vrata za putnike sa servo upravljanjem

Internet stranice NN 15/2006
• 7.6.5.1 U slučaju opasnosti, svaka vrata za putnike sa servo upravljanjem mora biti moguće otvoriti iz vozila kad vozilo stoji (to nije obvezatno kad se vozilo kreće), i izvan vozila, kad nisu zaključana, pomoću upravljanjâ koja djeluju bez obzira je li napajanje energijom aktivno, i koja:

Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.5.1.2 su u slučaju unutarnjih upravljanjâ postavljena na vratima ili na razmaku 300 mm od njih, na visini koja nije manja od 1600 mm iznad prve stube;
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.5.1.3 su lako uočljiva i jasno prepoznatljiva kad se približi vratima i kad se stoji ispred vrata, a dodatna upravljanjâ za otvaranje moraju biti označena za uprabu u slučaju opasnosti;
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.5.1.4 može uključiti osoba kad stoji izravno ispred vrata;
Internet stranice NN 15/2006 • 7.6.5.1.5 uzrokuju otvaranje vrata ili omogućuju lako ručno otvaranje vrata,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 15/2006 • 7.6.5.1.6 mogu biti zaštićena napravom koja se može lako skinuti ili slomiti kako bi se omogućio pristup upravljanju u slučaju opasnosti; uključivanje upravljanja za slučaj opasnosti ili skidanje zaštitnog poklopca na upravljanju mora biti signalizirano vozaču, zvučno i vizualno, i
Informacije NN 15/2006 • 7.6.5.1.7 u slučaju vrata kojima upravlja vozač i koja ne zadovoljavaju zahtjeve iz točke 7.6.5.6.2, moraju biti takva da, nakon što ona budu uključena da otvore vrata i vrate ih u njihov uobičajeni položaj, vrata se ponovno ne zatvore dok vozač sljedeći put ne uključi upravljanje za zatvaranje vrata.
Poslovne stranice NN 15/2006 • 7.6.5.2 Može biti predviđen uređaj za isključivanje vanjskog upravljanja za slučaj opasnosti kojim upravlja vozač sa svoga sjedala u cilju zaključavanja vrata za putnike s vanjske strane. U tom slučaju, vanjsko upravljanje za slučaj opasnosti mora se ponovno uključiti automatski pokretanjem motora ili prije nego vozilo postigne brzinu od 20 km/h. Nakon toga, isključivanje vanjskog upravljanja za slučaj opasnosti ne smije biti automatsko, već to zahtijeva novo posredovanje vozača.
Pregledi NN 15/2006 • 7.6.5.3 Mora biti moguće da vozač upravlja svim vratima za putnike, kad sjedi u vozačevu sjedalu, upravljanjima koja su jasno i raspoznatljivo označena, osim u slučaju nožnog uređaja za upravljanje.
Besplatno NN 15/2006 • 7.6.5.4 Svaka vrata za putnike sa servo upravljanjem moraju uključiti pokaznu svjetiljku koja mora biti u cijelosti vidljiva vozaču kad sjedi u uobičajenom položaju za vožnju, u svim uvjetima okolnog osvjetljenja, radi signalizacije da neka vrata nisu potpuno zatvorena. Ta se pokazna svjetiljka mora upaliti svaki put kad se kruti dio vrata nađe između potpuno otvorenoga položaja i 30 mm od potpuno zatvorenoga položaja. Ista pokazna svjetiljka može služiti za jedna ili više vrata. Međutim, pokazna svjetiljka takvog tipa ne smije se ugraditi u slučaju prednjih vrata za putnike koja ne zadovoljavaju zahtjeve iz točaka 7.6.5.6.1.1 i 7.6.5.6.1.2.
Glasnik NN 15/2006 • 7.6.5.5 Kad su predviđena upravljanjâ za otvaranje i zatvaranje vrata za putnike sa servo upravljanjem za vozača, ona moraju biti takva da vozač može u svakom trenutku promijeniti smjer kretanja vrata za vrijeme njihova zatvaranja ili otvaranja.
Propis NN 15/2006 • 7.6.5.6 Konstrukcija i sustav upravljanja svakih vrata za putnike sa servo upravljanjem mora biti takav da nije vjerojatno da vrata mogu ozlijediti putnika ili ukliještiti ga pri zatvaranju.
Propis NN 15/2006 • 7.6.5.6.1 Osim u slučaju prednjih vrata za putnike, taj će se zahtjev smatrati ispunjenim, ako su zadovoljena ova dva zahtjeva:
Propis NN 15/2006 • 7.6.5.6.1.1 Prvi je zahtjev da se vrata, kad se zatvaranje vrata zaustavi u bilo kojoj mjernoj točki opisanoj u Prilogu V. silom koja nije veća od 150 N, ponovno otvore do krajnjeg položaja i, osim u slučaju vrata za putnike s automatskim pokretanjem, ostaju otvorena dok se ne uključi naredba za zatvaranje. Sila zadržavanja može se izmjeriti bilo kojom metodom koju odobri nadležna ustanova. Smjernice su dane u Prilogu V. ovog Pravilnika. Vršna sila kratko vrijeme može biti veća od 150 N, pod uvjetom da ne prekorači 300 N. Sustav ponovnog otvaranja može se provjeriti s pomoću ispitnog alata u obliku šipke poprečnoga presjeka visine 60 mm i širine 30 mm, s uglovima zaobljenim s polumjerom 5 mm.
Propis NN 15/2006 • 7.6.5.6.1.2 Drugi je zahtjev, kad vrata prilikom zatvaranja zahvate putnikov ručni zglob ili prst, da:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 83/03, Broj 45/05, Broj 30/94, Broj 102/98, Broj 1/07, Broj 146/05


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled