PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.9.3.1 20 mm, u uvjetima koji su opisani u točki 7.9.2.1, ili
NN 15/2006 • 7.9.4 Na zglobnim autobusima moraju se ugraditi naprave koje fizički sprječavaju prilaz putnicima svakom dijelu zglobne sekcije gdje:
NN 15/2006 • 7.9.4.1 na podu postoji nepokriveni otvor koji ne zadovoljava zahtjeve iz točke 7.9.2;
NN 15/2006 • 7.10.1 Kad se vozilo vozi pravocrtno, uzdužne središnje ravnine njegovih krutih dijelova moraju se poklapati i činiti istu neprekinutu ravninu bez ikakvog odstupanja.
NN 15/2006 • 7.11.1.1 Prečke i rukohvati moraju imati odgovarajuću čvrstoću.
NN 15/2006 • 7.11.1.2 Oni moraju biti tako konstruirani i ugrađeni da za putnika ne predstavljaju opasnost od ozljeda.
NN 15/2006 • 7.11.1.3 Prečke i rukohvati moraju imati presjek koji omogućuje putnicima da ih lako i čvrsto obuhvate. Svaka prečka mora osigurati duljinu od najmanje 100 mm za držanje rukom. Dimenzija presjeka ne smije biti manja od 20 mm niti veća od 45 mm, osim u slučaju rukohvata na vratima i sjedalima i, u slučaju vozila razreda II., III. ili B, u prilaznim prolazima. U tim slučajevima, dopuštene su prečke čija je jedna dimenzija najmanje 15 mm, pod uvjetom da je druga dimenzija najmanje 25 mm. Prečke ne smiju imati oštrih pregiba.
NN 15/2006 • 7.11.1.4 Slobodan razmak između prečke ili rukohvata i susjednoga dijela karoserija ili zidova vozila mora biti najmanje 40 mm. Međutim, u slučaju prečke na vratima ili sjedalu, ili u prilaznim prolazima vozila razreda II., III. ili B, dopušten je najmanji razmak od 35 mm.
NN 15/2006 • 7.11.1.5 Površina svake prečke, rukohvata ili stupa mora biti kontrastno obojena i ne smije biti klizava.
NN 15/2006 • 7.11.2.1 Dostatan broj prečka i rukohvata mora biti predviđen za svaku točku površine poda koja je sukladno točki 7.2.2 predviđena za putnike koji stoje. Za tu potrebu, remeni držači, ako su ugrađeni, smiju se smatrati rukohvatima, pod uvjetom da se oni drže u svome položaju pomoću odgovarajućih držača. Smatrat će se da je taj zahtjev zadovoljen ako se, u svim mogućim položajima ispitne naprave koja je prikazana na slici 20. u Prilogu III. najmanje dvije prečke i/ili rukohvata mogu dohvatiti pomičnim krakom te naprave. Naprava za provjeru može biti slobodno okretljiva oko njezine vertikalne osi.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.11.2.2 Kad se primjenjuje postupak opisan u točki 7.11.2.1, treba uzimati u obzir samo prečke i rukohvate koji nisu manje od 800 mm niti više od 1 900 mm iznad poda.
NN 15/2006 • 7.11.2.3 Za svaki položaj koji može zauzeti putnik koji stoji, najmanje jedna od dvije zahtijevane prečke i rukohvata ne smije biti više od 1 500 mm iznad razine poda u tom položaju. To se ne primjenjuje za područje u blizini vrata, kad bi vrata ili njihov mehanizam u otvorenom položaju mogli onemogućiti uporabu tog rukohvata.
NN 15/2006 • 7.11.2.4 Prostori koje mogu zauzeti putnici koji stoje, a i koji nisu odvojeni sjedalima od bočnih zidova ili od stražnjega zida vozila, moraju imati vodoravne prečke usporedne sa zidovima i ugrađene na visini između 800 i 1 500 mm iznad poda.
NN 15/2006 • 7.11.3.1 Prečke i/ili rukohvati moraju biti ugrađeni uz otvore vrata s obje strane. Kod dvostrukih vrata ovaj se zahtjev može zadovoljiti ugradbom samo jednog središnjeg držača ili prečke.
NN 15/2006 • 7.11.3.2 Prečke i/ili rukohvati koji su predviđeni za vrata za putnike moraju biti takvi da imaju prihvatnu točku koja je dostupna putniku koji stoji na tlu blizu vrata za putnike ili na bilo kojoj od stuba u nizu. Te točke moraju biti postavljene na visini između 800 i 1 100 mm iznad tla ili iznad površine svake stube, i vodoravno:
NN 15/2006 • 7.11.3.2.1 za položaj koji odgovara položaju putnika koji stoji na tlu, najviše 400 mm prema unutra u odnosu na vanjski rub prve stube, i
NN 15/2006 • 7.11.3.2.2 za položaj koji odgovara pojedinoj stubi, ne smiju biti izvan vanjskoga ruba odgovarajuće stube i niti više od 600 mm prema unutra u odnosu na isti rub.
NN 15/2006 • 7.11.4.1 Prečka na visini između 800 i 900 mm iznad razine poda mora biti postavljena između rezerviranih sjedala koja su opisana u točki 7.7.8.5.2. i vrata za putnike, pogodnim za ulaženje i silaženje. Dopušten je prekid gdje je to potrebno radi prilaza do prostora za invalidska kolica, sjedala koje se nalazi iznad izbočine iznad kotača, stubišta, pristupnog prilaza ili hodnika. Prekid na prečki ne smije prelaziti 1050 mm i najmanje na jednoj strani prekida mora biti postavljen vertikalni rukohvat.
NN 15/2006 • Zaštitna ograda mora biti ugrađena na mjestima na kojima postoji opasnost da putnik koji sjedi bude gurnut naprijed u otvor stubišta kao posljedica naglog kočenja. Ta zaštitna ograda mora imati visinu najmanje 800 mm iznad poda na kojem se putnik oslanja stopalima i mora dosezati od zida prema unutra najmanje 100 mm preko središnje crte svakog mjesta za sjedenje na kojem je putnik izložen takvoj opasnosti ili do ruba prve unutarnje stube, ovisno o tom koja je duljina kraća.
NN 15/2006 • Osobe u vozilu moraju biti zaštićene od predmeta koji mogu ispasti iz polica za prtljagu uslijed naglog kočenja i centrifugalnih sila. Ako su ugrađeni prostori za prtljagu, moraju biti konstruirani tako, da pri naglom kočenju prtljaga ne može ispasti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 26/03, Broj 9/02,
Broj 120/06, Broj 84/07,
Broj 78/99, Broj 57/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE