PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-02-15-390 NN 15/2006

• Svaka vrata u podu vozila, koja nisu otvor za spašavanje, moraju biti ugrađena i osigurana tako da se ne mogu pomaknuti ili otvoriti bez uporabe alata ili ključeva, a naprava za podizanje ili osiguravanje ne smije stršati iznad razine poda više od 8 mm. Rubovi izbočina moraju biti zaobljeni.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 1. S pomoću računskoga postupka, koji odobri tehnička služba za provođenje ispitivanja, može se dokazati da neko vozilo ispunjava zahtjeve navedene u točki 7.4 Priloga I.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 2. Tehnička služba, odgovorna za provođenje ispitivanja, može zahtijevati da se ispitivanja obave na dijelovima vozila radi provjere pretpostavki koje su učinjene pri proračunu.


Stranica 2006-02-15-390 NN 15/2006

• 3.1 Vozilo mora biti predstavljeno u prostornom sustavu.


Internet NN 15/2006
• 3.2 Zbog položaja težišta nadogradnje vozila i različitih konstanti opruge ovjesa vozila i guma, osovine na jednoj strani vozila se u načelu ne podižu istodobno kao posljedica poprečnoga ubrzanja. Zato treba odrediti bočni nagib nadogradnje vozila iznad svake osovine, pod pretpostavkom da kotači druge (drugih) osovina ostaju na tlu.

Internet stranice NN 15/2006
• 3.3 Radi pojednostavljenja, treba pretpostaviti da težište neogibljenih masa leži u uzdužnoj ravnini vozila na crti koja prolazi kroz središte osi vrtnje kotača. Mali pomak momentnoga pola uslijed progiba osovine može se zanemariti. Regulacija zračnoga ovjesa ne uzima se u obzir.

Internet stranice NN 15/2006 • podaci o vozilu, kao što je razmak između osovina, širina gaznog sloja i ogibljene/neogibljene mase, položaj težišta vozila, hod prema gore i prema dolje i konstanta opruge ovjesa vozila, pri čemu se također uzimaju u obzir nelinearnosti, vodoravna i vertikalna konstanta krutosti guma, uvijanje nadogradnje i položaj trenutačnog pola rotacije osovine.
Internet stranice NN 15/2006 • 4.1 Valjanost postupka proračuna treba dokazati prihvatljivo za tehničku službu, npr. s primjerom usporedivog ispitivanja na sličnom vozilu.
Internet stranice NN 15/2006 • Prema Prilogu I. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila koji se odnosi na homologaciju tipa vozila s obzirom na posebne odredbe za vozila koja se upotrebljavaju za prijevoz putnika i koja imaju više od osam sjedala osim vozačeva sjedala
Internet stranice NN 15/2006 • Sljedeći podaci, ako se primjenjuju, moraju se dostaviti u tri primjerka s popisom priloženih dokumenata. Svi nacrti moraju se dostaviti u prikladnome mjerilu i dovoljno detaljni na formatu A 4 ili presavijeni na taj format. Ako su priložene, fotografije moraju prikazivati potrebne pojedinosti. Ako sustavi, sastavni dijelovi ili zasebne tehničke jedinice imaju elektroničko upravljanje, moraju se dostaviti podaci o njihovim značajkama.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 15/2006 • 0.3 Identifikacijska oznaka tipa, ako je postavljena na vozilu(b):
Informacije NN 15/2006 • 1.4 Okvir-podvozje vozila (ako postoji) (crtež s glavnim dimenzijama):
Poslovne stranice NN 15/2006 • 1.8.1 Vozilo opremljeno za promet desnom/lijevom stranom(1)
Pregledi NN 15/2006 • 2.4.1.3 Visina (u voznome stanju) (l) (kod vozila s prilagođavanjem razine navesti uobičajeni položaj za vožnju):
Besplatno NN 15/2006 • 2.4.2.3 Visina (u voznome stanju)(l) (kod vozila s prilagođavanjem razine navesti uobičajeni položaj za vožnju):
Glasnik NN 15/2006 • 2.4.2.9 Položaj težišta vozila kod tehnički dopuštene najveće ukupne mase u uzdužnom, poprečnom i u vertikalnom smjeru:
Propis NN 15/2006 • 2.6 Masa vozila s nadogradnjom i, u slučaju vučnog vozila koje nije kategorije od M1, s vučnom spojnicom ako ju je ugradio proizvođač, u voznom stanju, ili masa podvozja ili podvozja s kabinom, bez nadogradnje i/ili vučne spojnice, ako proizvođač ne ugrađuje nadogradnju i/ili vučnu spojnicu (uključujući tekućine, alat, zamjenski kotač, ako je ugrađen, i vozača), a kod autobusa i člana posade ako vozilo ima sjedalo za posadu)(o) (najveća i najmanja za svaku inačicu):
Propis NN 15/2006 • 2.6.1 Raspodjela te mase po osovinama i, u slučaju poluprikolice ili prikolice sa središnjom osovinom, opterećenje na spojnoj točki (najveća i najmanja za svaku inačicu):
Propis NN 15/2006 • 2.8.1 Raspodjela te mase po osovinama i, u slučaju poluprikolice ili prikolice sa središnjom osovinom, opterećenje na spojnoj točki(*):
Propis NN 15/2006 • 13. POSEBNE ODREDBE ZA VOZILA KOJA SE UPOTREBLJAVAJU ZA PRIJEVOZ PUTNIKA I KOJA IMAJU OSIM VAZAČEVA VIŠE OD OSAM SJEDALA
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 11/03, Broj 15/01, Broj 183/04, Broj 60/94, Broj 37/92, Broj 70/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled