PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 82/2007 • (7) Ako se iz točionika neposredno uslužuju gosti točionik mora imati šank sa ili bez visokih stolica.
NN 82/2007 • (9) Ako se u ugostiteljskom objektu uslužuju napici točionik mora imati espresso aparat.
NN 82/2007 • (1) Ugostiteljski objekti iz skupina »Restorani«, »Barovi« i »Objekti jednostavnih usluga« moraju na svakom stolu imati jelovnik i kartu pića ako se gosti uslužuju za stolom.
NN 82/2007 • (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka ugostiteljski objekt vrsta restoran i gostionica može imati dovoljan broj jelovnika i karti pića, sukladan učestalosti narudžbi ili na svakom stolu mora biti jelovnik i karta pića.
NN 82/2007 • (3) Ugostiteljski objekti u kojima se gosti uslužuju za šankom točionika, moraju imati istaknut jelovnik i kartu pića na šanku.
NN 82/2007 • (4) Ugostiteljskim objektima iz skupine »Restorani« i »Barovi« u kojima se gostima nude topla i hladna jela, jelovnici i karte pića moraju biti izloženi na ulazu ugostiteljskog objekta na prikladan način.
NN 82/2007 • (5) U jelovniku se navode jela i slastice, a u karti pića, pića i napici, te njihove cijene s porezom.
NN 82/2007 • (6) Jelovnik i karta pića ispisuju se na hrvatskom i najmanje jednom svjetskom jeziku.
NN 82/2007 • (7) Jelovnik i karta pića obvezno se stavljaju na uvid gostu prije preuzimanja narudžbe.
NN 82/2007 • (8) Jela, slastice, pića i napici navedeni u jelovniku i karti pića moraju se uslužiti ako ih gost zahtijeva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 82/2007 • (9) Primjerak normativa jela, pića i napitaka obvezno se stavljaju na uvid gostu na njegov zahtjev.
NN 82/2007 • Dostava jela iz ugostiteljskog objekta može se vršiti vlastitim dostavnim vozilima koja moraju udovoljavati propisima o higijeni hrane.
NN 82/2007 • (1) Osoblje zaposleno u ugostiteljskom objektu mora se prema gostu odnositi profesionalno.
NN 82/2007 • (2) Osoblje zaposleno na poslovima usluživanja u ugostiteljskim objektima iz skupina »Restorani« i »Barovi« mora poznavati najmanje jedan strani jezik.
NN 82/2007 • (1) Ugostiteljski objekt mora za zaposleno osoblje imati: garderobu, odgovarajući broj prostorija za osobnu higijenu osoblja (zahoda, tuš-kupaonica).
NN 82/2007 • (2) U garderobi ili odgovarajućoj prostoriji, za svaku zaposlenu osobu mora biti garderobni ormarić s ključem. Za osoblje koje radi na pripremanju i usluživanju jela mora biti osiguran dvodijelni garderobni ormarić.
NN 82/2007 • (3) Iznimno od stavka 1. i 2. ovoga članka ugostiteljski objekti iz skupine »Objekti jednostavnih usluga« ne moraju imati tuš-kupaonicu, a ugostiteljski objekt vrste objekt jednostavnih usluga na klupi i vrste objekt jednostavnih usluga na kolicima ili sličnim napravama ne moraju imati garderobni ormarić.
NN 82/2007 • (4) Ugostiteljski objekt u kojem je zaposleno do pet osoba mora imati zahod za zaposleno osoblje s jednom zahodskom kabinom i predprostorom s umivaonikom s tekućom toplom i hladnom vodom.
NN 82/2007 • (5) Ugostiteljski objekt u kojem u jednoj smjeni radi 6 do 15 osoba mora imati jedan zahod za ?ene s predprostorom s umivaonikom s tekuaom toplom i hladnom vodom i jedan zahod za muđkarce s pisoarom i predprostorom s umivaonikom s tekuaom toplom i hladnom vodom, te jednu tuđ-kupaonicu.
NN 82/2007 • (6) Ugostiteljski objekt u kojem u jednoj smjeni radi viđe od 15 osoba mora imati zahode sukladno stavku 4. ovoga članka, te jednu tuđ-kupaonicu za ?ene i jednu tuđ-kupaonicu za muđkarce.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 42/08, Broj 21/90,
Broj 55/07, Broj 20/90,
Broj 133/07, Broj 49/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE