PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/2008 • 7. Vrsta projekta (osnivanje nove poslovne djelatnosti, širenje postojeće poslovne djelatnosti, širenje raznolikosti proizvodnje poslovne djelatnosti u smislu novih, dodatnih proizvoda, temeljna promjena sveukupnog proizvodnog procesa postojeće poslovne djelatnosti):
NN 58/2008 • 8. Proizvodi koji se proizvode ili usluge koje se pružaju na osnovu projekta ulaganja (sukladno PRODCOM/NACE klasifikaciji ili CPE klasifikaciji za projekte u sektorima usluga):
NN 58/2008 • 10. Diskontirani opravdani troškovi projekta ulaganja (u eurima):
NN 58/2008 • 12. Intenzitet potpore (% u bruto ekvivalentu potpore (BEP)):
NN 58/2008 • 13. Uvjeti (ako ih ima) pod kojima će se isplaćivati predložena potpora:
NN 58/2008 • Metoda za određivanje udjela stanovništva koje je obuhvaćeno potporom u regijama koje ostvaruju pravo na potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) u državama članicama
NN 58/2008 • Glavno načelo izračuna ovom metodom predstavlja utvrđivanje udjela stanovništva koje je obuhvaćenom potporom sukladno uočenom stupnju regionalnih razlika unutar država članica i između različitih država članica.
NN 58/2008 • Te se razlike izračunavaju uz pomoć dva pokazatelja: vrijednosti bruto domaćeg proizvoda po stanovniku mjerenog paritetima kupovne moći (BDP/PKM) i stope nezaposlenosti. Ovom se metodom izračunavaju razlike, ne uzimajući u obzir sve regije koje ostvaruju pravo na potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (a), ‘regije statističkog učinka’ kao i regije gospodarskog razvitka i regije niske gustoće naseljenosti. Podaci koji se koriste u izračunu odnose se na prosječne vrijednosti u posljednje tri godine za koje postoje podaci, 2000. – 2002. za BDP po stanovniku i 2001. – 2003. za stopu nezaposlenosti na nacionalnoj razini i razini EU-25.
NN 58/2008 • Kako bi se u obzir uzeo relativan odnos države članice prema prosjeku u EU-25, početni pragovi od 85 za BDP po stanovniku i 115 za nezaposlenost prilagođavaju se primjenom sljedećih formula:
NN 58/2008 • pri čemu je RDČ relativan odnos države članice (DČ) prema prosjeku u EU-25 izražen u postotku.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 58/2008 • Uvođenje ovih korekcija podrazumijeva da bi regije u bogatijim državama članicama trebale ukazati na niži BDP po stanovniku u odnosu na nacionalni prosjek kako bi ispunile kriterije za dostizanje dovoljne regionalne razlike. Regije u državama članicama s niskom nezaposlenošću trebale bi u odnosu na početni prag ukazati na višu stopu nezaposlenosti, iako se ona u svakom slučaju smatra dovoljnom ako dostigne gornju granicu od 150 % nezaposlenosti. Suprotno tomu, regije u siromašnijim državama članicama mogu dostići i viši BDP po stanovniku od 85% nacionalnog prosjeka, a regije u državama članicama s većom nezaposlenošću mogu ukazivati na dovoljnu regionalnu razliku i kada stopa nezaposlenosti tamo ne dostiže 115% nacionalnog prosjeka.
NN 58/2008 • Primjenom rečenih formula korekcije, pragovi za Nizozemsku pomiču se s 85 na 77,2 za BDP po stanovniku, i sa 115 na 150 za nezaposlenost.
NN 58/2008 • Primjenom rečenih formula korekcije, pragovi za Grčku pomiču se s 85 na 99,5 za BDP po stanovniku, i sa 115 na 109,0 za nezaposlenost.
NN 58/2008 • U trećem koraku treba utvrditi koja područja koja ne ostvaruju pravo na regionalnu potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (a) ili ona koja nisu posebno utvrđena kao područja koja ostvaruju pravo na potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (c), ispunjavaju kriterije dovoljne regionalne razlike. Za svaku državu članicu zbrajaju se podaci o broju stanovnika iz svih područja III. razine NUTS-a koja ispunjavaju kriterije dovoljne regionalne razlike. Tada se izračunava ukupan broj stanovnika svih područja koja ispunjavaju te kriterije na razini EU-25 kao i postotak kojim je u tom ukupnom zbroju zastupljena svaka država članica. Ti se postotci tada smatraju ključem raspodjele za dopuštene udjele stanovništva koje je obuhvaćeno potporom.
NN 58/2008 • Ako Komisija primjerice odluči da je 42% stanovništva EU-25 dopušteno živjeti u područjima koja primaju potporu, od tog se broja mora oduzeti stanovništvo svih područja koja ostvaruju pravo na potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (a) te područja predviđena izuzećem iz članka 87. stavka 3. točke (c). Preostali se iznos raspodjeljuje između država članica sukladno ključu raspodjele.
NN 58/2008 • Nadalje, i budući da nije moguće dokazati regionalnu razliku u slučaju država članica koje nemaju podjelu na prostorne jedinice III. razine NUTS-a (kao što su to Luksemburg i Cipar), zaštitna mreža osigurava da se niti u jednoj državi članici ne smanji obuhvaćenost stanovništva koje prima potporu za više od 50% (zajedno se uzimaju područja koja primaju potporu temeljem članka 87. stavka 3. točke (a) i ona iz članka 87. stavka 3 točke (c)), od opsega koji je utvrđen Smjernicama za regionalne potpore iz 1998. Cilj je osigurati svim državama članicama dovoljno prostora za provođenje učinkovite politike regionalnog razvitka.
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavk. stavka 3. (c) 7.7%
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 2.7%
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 12.4%
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 6.9%
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 63/07, Broj 127/08,
Broj 142/08, Broj 29/02,
Broj 126/09, Broj 13/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE