PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 94/2007 • 8. proizvodi za završnu obradu vozila su proizvodi namijenjeni za postizanje estetskog efekta kada se nanose na posebno pripremljene, prethodno obojene supstrate ili temeljne premaze i naknadno se, tijekom sušenja, obrađuju različitim alatima; namijenjeni su za zaštitno bojenje cestovnih vozila definiranih u Direktivi 70/156/EEZ, ili za dio njih, u sklopu popravka, konzerviranja ili dekoracije vozila izvan proizvodnih pogona,
NN 94/2007 • 9. premaz je svaki pripravak, uključujući sva organska otapala ili pripravke koji sadrže organska otapala potrebna za njegovu pravilnu primjenu, koji se koristi za dobivanje filma koji ima dekorativni, zaštitni ili drugi funkcionalni učinak na površinu,
NN 94/2007 • 10. film je neprekidni sloj koji nastaje nanošenjem jednog ili više slojeva premaza na podlogu,
NN 94/2007 • 11. vodeni premazi (u daljnjem tekstu: VP) su premazi čiji se viskoznost podešava pomoću vode,
NN 94/2007 • 12. premazi na bazi otapala (u daljnjem tekstu: OP) su premazi čiji se viskoznost podešava pomoću organskog otapala,
NN 94/2007 • 13. stavljanje na tržište znači davanje na raspolaganje trećim stranama, uz naplatu ili besplatno, boja i lakova te proizvoda za završnu obradu vozila,
NN 94/2007 • 14. proizvođač boja i lakova i proizvoda za završnu obradu vozila je pravna ili fizička osoba koja proizvodi boje i lakove ili proizvode za završnu obradu vozila u Republici Hrvatskoj,
NN 94/2007 • 15. uvoznik boja i lakova i proizvoda za završnu obradu vozila je pravna ili fizička osoba koja uvozi boje i lakove ili proizvode za završnu obradu vozila te ih stavlja na tržište u Republici Hrvatskoj.
NN 94/2007 • (1) Granične vrijednosti sadržaja hlapivih organskih spojeva u proizvodima iz članka 3. ove Uredbe koji se stavljaju na tržište i moraju se postići do 31. ožujka 2008. godine su:
NN 94/2007 • b)Sjajni premazi za unutarnje zidove i stropove (sjaj > 25@60°) VP
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 94/2007 • d)Boje za unutarnje/vanjsko ukrašavanje i oblaganje drveta, metala ili plastike VP
NN 94/2007 • e)Lakovi i neprozirne lazure, za unutarnje i vanjsko uređenjeVP
NN 94/2007 • (2) Granične vrijednosti sadržaja hlapivih organskih spojeva u proizvodima iz članka 3. ove Uredbe koji se stavljaju na tržište i moraju se postići do 1. siječnja 2010. godine su:
NN 94/2007 • b)Sjajni premazi za unutarnje zidove i stropove (sjaj > 25@60°) VP
NN 94/2007 • d)Boje za unutarnje/vanjsko ukrašavanje i oblaganje drveta, metala ili plastike VP
NN 94/2007 • e)Lakovi i neprozirne lazure, za unutarnje i vanjsko uređenjeVP
NN 94/2007 • Granične vrijednosti sadržaja hlapivih organskih spojeva u proizvodima za završnu obradu vozila iz članka 4. ove Uredbe koji se stavljaju na tržište i moraju se postići do 31. ožujka 2008. godine su:
NN 94/2007 • (*) g/l proizvoda spremnog za upotrebu. Izuzimajući potkategoriju (a) svaki sadržaj vode u proizvodu spremnom za upotrebu mora se odbiti.
NN 94/2007 • Za proizvode iz članka 3. i 4. ove Uredbe kojima se moraju dodavati otapala kako bi bili spremni za upotrebu, propisane granične vrijednosti iz članka 7. i 8. ove Uredbe primjenjuju se na sadržaj hlapivih organskih spojeva kad je proizvod spreman za uporabu.
NN 94/2007 • (1) Iznimno, u svrhu očuvanja građevina i automobila najranijih tipova koji imaju osobitu povijesnu i kulturnu vrijednost, a potrebno ih je obnoviti, može se odobriti poznatom krajnjem korisniku određena količina proizvoda iz članka 3. i 4. ove Uredbe koja odstupa od graničnih vrijednosti sadržaja hlapivih organskih spojeva propisanih ovom Uredbom.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 32/09, Broj 20/06,
Broj 101/96, Broj 49/91,
Broj 51/94, Broj 66/08
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE