PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2008-03-34-1113 NN 34/2008

• 8. Za područje Vukovarsko-srijemske županije, nadležan je Regionalni ured Vukovar sa sjedištem u Vukovaru;


Stranica 2008-03-34-1113 NN 34/2008

• 9. Za područje Zadarske županije i Splitsko-dalmatinske županije, nadležan je Regionalni ured Zadar sa sjedištem u Zadru;


Stranica 2008-03-34-1113 NN 34/2008

• 10. Za područje Zagrebačke županije i Grada Zagreba, Varaždinske županije, Međimurske županije, Krapinsko-zagorske županije, Koprivničko-križevačke županije, Istarske županije, Primorsko-goranske županije, nadležan je Regionalni ured Zagreb sa sjedištem u Zagrebu.


Stranica 2008-03-34-1113 NN 34/2008

• Regionalni uredi obavljaju upravne, stručne i administrativne poslove koji se odnose na rješavanje pravnog položaja prognanika, povratnika i izbjeglica, izdavanje isprava kojima dokazuju svoj pravni položaj na osnovi kojih ostvaruju propisana prava; organiziraju i kontroliraju provođenje skrbi te prisutnost osoba u objektima organiziranog smještaja, vode brigu o imovini u objektima organiziranog smještaja, provode iseljavanje iz objekata organiziranog smještaja, ovjeravaju osobne kartone, operativno provode postupke povratka osoba; operativno sudjeluju u postupcima prodaje i darovanja stambenih objekata u državnom vlasništvu; operativno provode programe gospodarskog i socijalnog razvitka područja posebne državne skrbi; operativno provode postupke stambenog zbrinjavanja na područjima posebne državne skrbi i izvan područja posebne državne skrbi; donose prvostupanjska rješenja; zaprimaju i kompletiraju zahtjeve za povrat imovine dodijeljene privremeno u posjed i na korištenje; zaprimaju i kompletiraju zahtjeve; zaprimaju isprave radi dopune predmeta, provjeravaju stambene objekte u mjestima povratka i u svrhu kupovine i izvješćuju o istima.


Internet NN 34/2008
• Uprava za regionalnu i lokalnu infrastrukturu nositelj je provedbenog dijela programa regionalnog razvoja Republike Hrvatske, napose na područjima posebne državne skrbi, brdsko-planinskim i pograničnim područjima prema Republici Sloveniji, odnosno na područjima čiji razvojni pokazatelji zaostaju za nacionalnim prosjekom, pri čemu obavlja upravno-pravne i stručne poslove koji se odnose na: planiranje, pripremu, organizaciju, provedbu i nadzor programa izgradnje, nadogradnje i sanacije objekata komunalne i socijalne infrastrukture kao i ostalih objekata, mjera i aktivnosti koje se stave u nadležnost provođenja u okviru planova i programa rada, a koji se financiraju sredstvima državnog proračuna, zajmova, EU fondova i iz ostalih izvora financiranja; surađuje i koordinira potrebne aktivnosti s jedinicama i tijelima lokalne i regionalne (područne) samouprave, te s ostalim sudionicima i nositeljima u pripremi, organizaciji i provedbi razvojnih programa i projekata, čiji djelokrug rada je usko povezan ili srodan djelokrugu rada ove Uprave; izrađuje i provodi godišnje i višegodišnje planove i programe rada te prati njihovo izvršenje; izrađuje smjernice i naputke za izradu i kontrolu sadržaja tehničke dokumentacije; priprema i kontrolira tendere i drugu dokumentaciju; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u pripremi i realizaciji radova; prati dinamiku realizacije po sklopljenim ugovorima; vodi evidenciju projekata i programa u pripremi, u provođenju kao i evidenciju svih završenih aktivnosti, i to po objektima koji su predmet aktivnosti, po administrativno-teritorijalnom ustroju i po sudionicima u provedbi te o istom izrađuje potrebna izvješća; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; zaprima, kontrolira i ovjerava obračunsku dokumentaciju; prati zakonske i druge propise iz djelokruga rada te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu ministra i resornog državnog tajnika.

Internet stranice NN 34/2008
• Za obavljanje poslova u Upravi za regionalnu i lokalnu infrastrukturu ustrojavaju se sljedeće ustrojstvene jedinice:

Internet stranice NN 34/2008 • Sektor za izgradnju infrastrukture provodi usvojene postupke koji se odnose na sanaciju, nadogradnju i izgradnju objekata komunalne i socijalne infrastrukture odnosno objekata javne namjene.
Internet stranice NN 34/2008 • Za obavljanje poslova iz nadležnosti Sektora za izgradnju infrastrukture ustrojavaju se sljedeći odjeli:
Internet stranice NN 34/2008 • Odjel za izgradnju objekata komunalne infrastrukture obavlja upravne i stručne poslove koji se odnose na: aktivnosti u izradi prijedloga i planova programa izgradnje, sanacije i nadogradnje komunalnih infrastrukturnih objekata napose na područjima posebne državne skrbi, brdsko-planinskim područjima, pograničnim područjima prema Republici Sloveniji i drugim područjima čiji razvojni pokazatelji zaostaju za nacionalnim prosjekom; pokreće postupke javne nabave iz svog djelokruga rada, a u skladu s godišnjim planovima rada; usklađuje rad svih sudionika u pripremi i realizaciji radova, neposredno organizira provedbu svih radova, usmjerava i kontrolira rad nadzornih službi i izvoditelja radova; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o obuhvaćenim komunalnim infrastrukturnim objektima po fazama realizacije, po sudionicima u provedbi programa, po teritorijalnom ustroju, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize; izrađuje godišnje planove i programe rada, prati njihova izvršenja, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Internet stranice NN 34/2008 • Za obavljanje poslova u Odjelu ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 34/2008 • Odsjek za pripremu planova i projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na sudjelovanje u izradi prijedloga, planova i programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata komunalne infrastrukture na područjima njihove provedbe; obavlja i stručne poslove u pripremi projekata; analizira i obrađuje potrebnu tehničku i drugu dokumentaciju, dozvole i potrebne suglasnosti za realizaciju programa i projekata, po potrebi organizira kontrolu istih; kontrolira pokrivenost dostavljenih projekata građevinskim dozvolama i suglasnostima za realizaciju programa i projekata; daje stručne upute i mišljenja o sadržaju i opsegu tehničke dokumentacije; zaprima, obrađuje i analizira zahtjeve jedinica lokalne i područne samouprave o aktivnostima iz djelokruga rada Odjela; vodi očevidnike i evidencije o svom radu, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize; osigurava čuvanje dokumentacije, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Informacije NN 34/2008 • Odsjek za koordinaciju i provedbu projekata obavlja stručne poslove koji se odnose na koordinaciju i usklađivanje rada svih sudionika u realizaciji projekata; neposredno organizira provedbu svih planiranih radova; prati izvršenje radova u skladu s odobrenim dinamičkim planom; usmjerava rad nadzornih službi i izvoditelja radova; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Poslovne stranice NN 34/2008 • Odjel za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove planiranja, pripreme i provođenja te organizira stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; zaprima, analizira i obrađuje tehničku dokumentaciju, kao i građevinske dozvole i potrebne suglasnosti vezane za realizaciju programa obnove; usklađuje rad svih sudionika u programima obnove i izgradnje; prati tijek izvršenja u skladu s odobrenim dinamičkim planovima; uočava eventualne nepravilnosti u provedbi programa i poduzima odgovarajuće mjere za otklanjanje istih; analizira probleme provedbe programa, predlaže rješenja za njihovo otklanjanje; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; vodi očevidnike o izgrađenim objektima i o projektima u tijeku, priprema i izrađuje potrebna izvješća i analize, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Pregledi NN 34/2008 • Za obavljanje poslova u Odjelu ustrojavaju se sljedeći odsjeci:
Besplatno NN 34/2008 • Odsjek za izgradnju školskih objekata obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje školskih objekata; usklađuje i koordinira rad svih sudionika u provedbi programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s ostalim tijelima uprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju vezanu za provedbu programa; prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika, izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme u provedbi programa i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, vodi potrebne evidencije i očevidnike, organizira pohranu i čuvanje dokumentacije Odsjeka; te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Glasnik NN 34/2008 • Odsjek za izgradnju objekata javne namjene obavlja stručne poslove koji se odnose na planiranje, pripremu, provođenje i stručni nadzor nad provođenjem programa sanacije, nadogradnje i izgradnje objekata javne namjene; pokreće postupke nabave iz svog djelokruga, usklađuje i koordinira rad svih sudionika programa; izrađuje godišnji i višegodišnji plan i program rada zajedno s jedinicama lokalne samouprave i drugim sudionicima; prikuplja i obrađuje stručnu dokumentaciju, dozvole i suglasnosti vezane za provedbu programa, prati tijek izvršenja po odobrenim dinamičkim planovima; organizira primopredaju završenih objekata; zaprima i obrađuje obračunske situacije sudionika; izrađuje izvješća i analize o provedbi programa, analizira probleme i predlaže rješenja za njihovo otklanjanje, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
Propis NN 34/2008 • Sektor za pripremu i praćenje programa provodi usvojene mjere koje se odnose na pripremu i planiranje tekućih, godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada u suradnji s ostalim ustrojstvenim jedinicama ove uprave i tijelima koje planiraju i provode srodne aktivnosti; prikupljanje i obradu potreba jedinica lokalne i regionalne (područne) samouprave; praćenje provedbe projekata i programa ostalih ustrojstvenih jedinica ove Uprave; analizu učinkovitosti provedenih aktivnosti na područjima koja zaostaju za nacionalnim razvojnim prosjekom i za koja država određenim mjerama, aktivnostima i poticajima posebno skrbi; te pripremu i provedbu posebnih programa i mjera vezano za ta područja.
Propis NN 34/2008 • Za obavljanje poslova Sektora za pripremu i praćenje programa ustrojavaju se sljedeći odjeli:
Propis NN 34/2008 • 3.2.2. Odjel za posebne programe regionalnog i lokalnog razvoja.
Propis NN 34/2008 • Odjel za pripremu i praćenje programa i projekata u suradnji i koordinaciji rada s ostalim stručnim odjelima ove Uprave, obavlja administrativne, upravnopravne i stručne poslove koji se odnose na pripremu i planiranje tekućih, godišnjih i višegodišnjih planova i programa rada; prikuplja, obrađuje i analizira stanje potreba za aktivnostima iz djelokruga rada Uprave s jedinicama lokalne i regionalne (područne) samouprave, njihovim tijelima, kao i s ostalim sudionicima i čimbenicima u planiranju i provedbi infrastrukturnih i srodnih aktivnosti a napose s resornim upravama Ministarstva i drugih tijela čiji rad je srodan ili usko povezan s djelokrugom rada Odjela; prati i analizira tijek i dinamiku realizacije planova i programa rada; vodi evidenciju i obradu objekata uključenih u fazu pripreme, realizacije kao i završenih investicija, o čemu izrađuje potrebna izvješća i informacije; organizira informatičku podršku i arhiviranje dokumentacije iz djelokruga rada Uprave, te obavlja i druge poslove i zadatke po nalogu nadređenih.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 112/04, Broj 47/90, Broj 146/08, Broj 13/06, Broj 81/00, Broj 139/04


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled