PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 116/2009 • 9.10.8 Sustav klimatizacije je konstruiran da sadrži stakleničke plinove na bazi fluora s potencijalom globalnoga zatopljenja većim od 150: DA/NE(1)
NN 116/2009 • 9.10.8.1 Nacrti i kratak opis klima sustava, uključujući oznaku ili broj dijela i materijal sastavnih dijelova koji mogu propuštati:
NN 116/2009 • 9.10.8.2.1 U slučaju ispitivanja sastavnih dijelova koji mogu propuštati: popis sastavnih dijelova koji mogu propuštati, uključujući oznaku ili broj dijela i materijal, s njihovim odgovarajućim godišnjim propuštanjem i podatkom o ispitivanju (npr. izvještaj o ispitivanju, broj homologacije, itd.):
NN 116/2009 • 9.10.8.2.2 U slučaju ispitivanja sustava: oznaka ili broj dijela i materijal sastavnih dijelova sustava i podatci o ispitivanju (npr. izvještaj o ispitivanju, broj homologacije, itd.):
NN 116/2009 • za tip vozila/sastavnoga dijela/zasebne tehničke jedinice(1) s obzirom na Direktivu 2006/40/EZ, kako je primijenjena Uredbom (EZ) br. 706/2007(1)
NN 116/2009 • 0.2.1 Identifikacijska oznaka tipa, ako je postavljena na vozilu/sastavnom dijelu/zasebnoj tehničkoj jedinici(1):
NN 116/2009 • 0.7 U slučaju sastavnih dijelova i zasebnih tehničkih jedinica, mjesto i način postavljanja oznake EZ homologacije:
NN 116/2009 • 2. Tehnička služba odgovorna za provedbu homologacijskih ispitivanja:
NN 116/2009 • 9. Priložen je popis opisne dokumentacije, koja je pohranjena u tijelu za homologaciju, a koja se može dobiti na zahtjev.
NN 116/2009 • koji se odnosi na homologaciju sustava klimatizacije ili sastavnog dijela koji može propuštati s obzirom na Direktivu 2006/40/EZ
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 116/2009 • 1.1 Kratak opis vozila s obzirom na njegov sustav klimatizacije:
NN 116/2009 • 1.2 Sustav klimatizacije upotrebljava staklenički plin na bazi fluora s potencijalom globalnoga zatopljenja većim od 150: DA/NE
NN 116/2009 • 1.4 Napomene: (npr. važi za vozila za vožnju lijevom i desnom stranom):
NN 116/2009 • B. TEHNIČKE ODREDBE ZA ODRE?IVANJE PROPUŠTANJA IZ SUSTAVA KLIMATIZACIJE
NN 116/2009 • Prilog II. B primjenjuje se za vozila sa sustavima klimatizacije (AC), konstruiranima tako da sadrže staklenički plin na bazi fluora s potencijalom globalnoga zatopljenja većim od 150, za ocjenu ispuštanja rashladne tekućine u atmosferu. U ovom Prilogu obrađene su sljedeće točke:
NN 116/2009 • 2.1 Ispitivanje propuštanja iz sustava klimatizacije zamišljeno je za određivanje količine flourougljikovodika (HFC-134a) koje vozila opremljena sa sustavom klimatizacije ispuštaju u atmosferu pri uobičajenom djelovanju takvog sustava.
NN 116/2009 • 2.2 Ispitivanje se može provesti na potpunom vozilu, na sustavu klimatizacije ili na pojedinačnim sastavnim dijelovima koji mogu propuštati.
NN 116/2009 • 2.3 Sastavni dijelovi, koji mogu propuštati, moraju se ispitati bez dodatnoga ulja. Ulje zaostalo u proizvodnom postupku može ostati u njima. Kompresori se ispituju s uobičajenom količinom ulja.
NN 116/2009 • 2.4 Pojedinačni krajevi sastavnih dijelova moraju biti uvučeni u plašt metalne cijevi. Mjesta spajanja moraju biti nepropusno zatvorena zavarivanjem ili lemljenjem. Jedan od cijevnih završetaka, po potrebi, može biti spojen na metalni spremnik odgovarajućeg obujma u kojem se nalazi dvofazno rashladno sredstvo.
NN 116/2009 • 2. Spremnik s HFC-134a i sastavni dio, koji može propuštati, treba napuniti s rashladnim sredstvom HFC-134a, (od dvije faze, tekuće i parne) da se s pomoću naprave za zagrijavanje zadrži stalni tlak pri zahtijevanoj temperaturi. Sastavni dio, koji može propuštati, i na kojem će se provesti predkondicioniranje ili ispitivanje, treba postaviti u zabrtvljenu komoru. Temperatura sastavnoga dijela treba se održavati na zahtijevanoj temperaturi za predkondicioniranje ili temperaturi ispitivanja kako bi se isključivo parna faza HFC-134a nalazila u sastavnom dijelu. Za cjelovite sustave klimatizacije mora se upotrijebiti stvarno nazivno opterećenje. Treba upotrijebiti stvarnu koncentraciju i tip ulja koje je preporučio proizvođač.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 96/94, Broj 23/97,
Broj 105/97, Broj 38/99,
Broj 14/02, Broj 139/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE