PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-08-94-2188 NN 94/2006

• Ako nedostatak prostora onemogućuje postavljanje takvih natpisa, može se upotrijebiti skraćena oznaka. U tome slučaju napomene s objašnjenjima koja sadrže sve gore navedene podatke moraju biti lako dostupne osobama koje pune spremnik za gorivo ili koje održavaju ili popravljaju motor i njegove sastavnice, te i odgovarajućim mjerodavnim ustanovama. Mjesto stavljanja i sadržaj takvih napomena s objašnjenjima određuje se dogovorom između proizvođača i mjerodavne ustanove.


Stranica 2006-08-94-2188 NN 94/2006

• Natpisi moraju trajati za životnog vijeka motora. Natpisi moraju biti lako čitljivi, a njihova slova i brojke moraju biti neizbrisive. K tomu, natpisi moraju biti postavljeni tako da njihovo pričvršćenje bude trajno za životnog vijeka motora te da se ne mogu odvojiti bez njihova uništenja ili brisanja.


Stranica 2006-08-94-2188 NN 94/2006

• Natpisi moraju biti postavljeni na dio motora koji je potreban za uobičajeni rad mji je potreban za uobičajeni rad mo zamjenjivati tijekom životnog vijeka motora. K tomu, ti natpisi moraju biti postavljeni tako da budu lako vidljivi osobi srednje visine nakon što na motor bude ugrađena sva pomoćna oprema potrebna za rad motora.


Stranica 2006-08-94-2188 NN 94/2006

• 4.12 U slučaju zahtjeva za homologaciju tipa vozila za tip vozila s obzirom na njegov motor oznake navedene u točki 4.11 moraju se također postaviti blizu otvora za ulijevanje goriva.


Internet NN 94/2006
• 4.13 U slučaju zahtjeva za homologaciju tipa vozila za tip vozila s homologiranim motorom oznake navedene u točki 4.11 moraju se također postaviti blizu otvora za ulijevanje goriva.

Internet stranice NN 94/2006
• (4) 1 za Njemačku, 2 za Francusku, 3 za Italiju, 4 za Nizozemsku, 5 za Švedsku, 6 za Belgiju, 7 za Mađarsku, 8 za Češku Republiku, 9 za Španjolsku, 10 za Jugoslaviju, 11 za Ujedinjeno Kraljevstvo, 12 za Austriju, 13 za Luksemburg, 14 za Švicarsku, 15 (prazno), 16 za Norvešku, 17 za Finsku, 18 za Dansku, 19 za Rumunjsku, 20 za Poljsku, 21, za Portugal, 22 za Rusku Federaciju, 23 za Grčku, 24 Irsku, 25 za Hrvatsku, 26 za Sloveniju, 27 za Slovačku, 28 za Bjelorusiju, 29 za Estoniju, 30 (prazno), za Bosnu i Hercegoviju, 32 – 36 (prazno) 37 za Tursku, 38 – 39 (prazno), za Bivšu Republiku Makedoniju, 41 (prazno), 42 za Europsku uniju, 43 za Japan, 44 (prazno), 45 za Australiju, 46 za Ukrajinu, 47 za Južnu Afriku i 48 za Novi Zeland. Iduće brojeve po redu treba dodjeljivati ostalim državama po kronološkome redu po kojem one potvrđuju Sporazum o prihvaćanju jednakih uvjeta za homologaciju i međusobno priznavanje homologacije opreme i dijelova motornih vozila ili po kojemu se one slažu s tim sporazumom, a tako određeni brojevi bit će priopćeni od strane Glavnoga tajništva Ujedinjenih naroda ugovornim stranama u tome sporazumu.

Internet stranice NN 94/2006 • Uređaji koji mogu utjecati na emisiju plinovitih štetnih spojeva moraju biti tako konstruirani, izrađeni i sastavljeni da vozilu pri uobičajenoj uporabi omogućuju zadovoljavanje odredaba ovoga pravilnika, bez obzira na vibracije kojima bi mogli biti podvrgnuti.
Internet stranice NN 94/2006 • 5.1.1 Zabranjena je uporaba poremećajnog uređaja i/ili nerazumnog sustava upravljanja emisijom. Ako mjerodavna ustanova za homologaciju posumnja da tip vozila u određenim uvjetima upotrebljava poremećajni uređaj i/ili nerazuman sustav upravljanja emisijom, proizvođač mora na zahtjev dostaviti podatke o načinu rada i utjecaju na emisiju takvih poremećajnih uređaja i/ili nerazumnih sustava. Pojašnjenje mora uključiti opis svih sastavnica.
Internet stranice NN 94/2006 • 5.2 Kod homologacije prema redu A u tablicama u točki 5.2.1, emisije se moraju odrediti ESC i ELR ispitivanjima za obične dizelske motore, uključujći tu i motore s elektronički upravljanim ubrizgavanjem goriva i sustave s povratom dijela ispušnih plinova natrag u cilindar (EGR) i i/ili oksidacijske katalizatore. Dizelski motori s ugrađenom naprednom dopunskom obradbom ispušnih plinova, uključujući deNOx katalizatore i/ili filtre za čestice, dodatno se podvrgavaju ETC ispitivanju.
Internet stranice NN 94/2006 • Kod homologacijskog ispitivanja prema razini zahtjeva B 1, B2 ili C u tablicama u točki 5.2.1 emisije se određuju ESC, ELR i ETC ispitivanjima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 94/2006 • Emisija iz motora koji kao gorivo upotrebljavaju plin određuje se ETC ispitivanjem.
Informacije NN 94/2006 • ESC i ELR postupci ispitivanja opisani su u dopuni 1. dodatka 4., a ETC postupak ispitivanja u dopunama 2. i 3. dodatka 4.
Poslovne stranice NN 94/2006 • Emisije plinovitih štetnih sastojaka i štetnih čestica iz motora koji su dostavljeni na ispitivanje, ako je primjenjivo, mjere se metodama opisanima u dodatku 4. Dopuna 4. dodatka 4. opisuje preporučene analitičke sustave za plinovite štetne sastojke i štetne čestice i preporučene sustave za uzorkovanje čestica. Ovlaštena pravna osoba odgovorna za homologacijska ispitivanja može odobriti druge sustave ili analizatore ako utvrdi da oni daju istovrijedne rezultate.
Pregledi NN 94/2006 • 5.2.1 Specifična masa ugljičnog monoksida, ukupnih ugljikovodika, dušičnih oksida i čestica koja se određuje ESC ispitnim ciklusom i opacitet dimljenja (zacrnjenje) koji se određuje ELR ispitivanjem ne smiju prekoračiti vrijednosti prikazane u tablici 1.
Besplatno NN 94/2006 • a Za motore čiji je radni obujam po jednome cilindru manji od 0,75 dm3 i brzina vrtnje pri najvećoj snazi veća od 3000 min-1.
Glasnik NN 94/2006 • Za dizelske motore koji se dodatno ispituju ETC ispitnim ciklusom, i posebno za motore koji kao gorivo upotrebljavaju plin, specifične mase ugljičnog monoksida, ugljikovodika osim metana, metana (kad je primjenjivo), ukupnih ugljikovodika, dušičnih oksida i čestica (kad je primjenjivo) ne smiju prijeći vrijednosti prikazane u tablici 2.
Propis NN 94/2006 • a Za motore čiji je radni obujam po jednome cilindru manji od 0,75 dm3 i brzina vrtnje pri najvećoj snazi veća od 3000 min-1.
Propis NN 94/2006 • b Uvjeti za provjeru prihvatljivosti ETC ispitivanja (vidi točku 3.9 u dopuni 2. dodatka 4.) kod mjerenja emisije iz motora koji kao gorivo upotrebljavaju plin za granice primjenjive za razinu A moraju se preispitati i, kad je potrebno, preinačiti sukladno postupku propisanu u Združenoj rezoluciji R.E.3..
Propis NN 94/2006 • d Ne primjenjuje se za motore koji kao gorivo upotrebljavaju plin za razinu A i razine B 1 i B2.
Propis NN 94/2006 • 5.2.2 Mjerenje ugljikovodika kod dizelskih motora i motora koji kao gorivo upotrebljavaju ukapljeni naftni plin
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 64/01, Broj 84/08, Broj 16/90, Broj 42/08, Broj 102/04, Broj 85/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled