PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2005 • c) osoba koja potpisuje ispravu provjere održavanja ili puštanja u rad zrakoplova ili zrakoplovnog uređaja;
NN 139/2005 • f) osoba koja obavlja poslove povezane s ugradnjom, modifikacijama, održavanjem, popravkom, obnovom, provjerom u letu ili provjerom tehničkih sredstava i objekata zračne plovidbe;
NN 139/2005 • g) osoba koja obavlja poslove povezane sa opsluživanjem zrakoplova na zemlji, uključujući punjenje goriva, servisiranje, pripremu obrazaca s proračunom težina, utovar, odleđivanje i vuču zrakoplova na aerodromu.
NN 139/2005 • (3) Osoba iz stavka 2. ovoga članka koja podnese izvješće o ugrožavanju sigurnosti zrakoplova, ne smije imati za posljedicu diskriminaciju od strane poslodavca.
NN 139/2005 • Pored osoba iz članka 13. ovoga Pravilnika, bilo koja druga osoba koja je sudjelovala ili saznala za ugrožavanje sigurnosti zrakoplova može dobrovoljno o tome izvijestiti na način propisan ovima Pravilnikom.
NN 139/2005 • (1) Pisano izvješće o ugrožavanju sigurnosti zrakoplova podnosi se na obrascu iz Dodatka 3. ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • (2) Iznimno od odredbe stavka 1. ovoga članka, pisano izvješće koje se odnosi na sudar s pticama, ako je pritom došlo do teže ozljede osoba u zrakoplovu ili veće štete na zrakoplovu, podnosi se na obrascu iz Dodatka 4. ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • (3) Izvješća iz članka 12. stavak 3. ovoga Pravilnika podnose se na obrascu iz Dodatka 5. ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • Izvješćivanje i istraživanje o opasnom međusobnom približavanju zrakoplova
NN 139/2005 • (1) Prilikom izvješćivanja o opasnom međusobnom približavanju zrakoplova (aircraft proximity-AIRPROX), ako su se dva zrakoplova međusobno opasno približila, tako da se jedan od pilota ili oba pilota zrakoplova osjećaju ugroženima, pilot zrakoplova, koji održava radiokomunikaciju s nadležnom kontrolom zračnoga prometa, dužan je neodložno, putem radiokomunikacije, proslijediti odgovarajuće izvješće, te tako proslijeđeno izvješće nakon slijetanja potvrditi i podnijeti ga u pisanom obliku, kako bi se povećala vjerojatnost identificiranja zrakoplova, te dale pojedinosti radi lakšeg utvrđivanja uzroka.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 139/2005 • (2) HKZP je dužna u roku 15 dana od dana prijave događaja iz članka 12. stavak 3. ovoga Pravilnika, rezultate istraživanja dostaviti Odjelu za istraživanje.
NN 139/2005 • (3) Ukoliko se Odjel za istraživanje ne složi u pogledu donesenog zaključka ili pojedinih dijelova rezultata istraživanja iz stavka 2. ovoga članka, o tome donosi poseban zaključak u kojem se obrazlažu sve činjenice i razlozi na kojima se isti temelji.
NN 139/2005 • (4) U slučaju iz stavka 3. ovoga članka Odjel za istraživanje ima pravo provesti istragu u skladu s odredbama ovoga Pravilnika.
NN 139/2005 • (1) Svako ugrožavanje sigurnosti zrakoplova mora biti temeljito ispitano i analizirano.
NN 139/2005 • (2) Istraživanje ugrožavanja sigurnosti zrakoplova uključuje prikupljanje i analiziranje informacija te utvrđivanje činjenica i okolnosti pod kojima su se dogodili, poradi donošenja zaključaka i predlaganja mjera (sigurnosnih preporuka).
NN 139/2005 • (3) Istraživanje ugrožavanja sigurnosti omogućuje određivanje odnosno procjenu ozbiljnosti događaja, utjecaj ATM sustava na ugrožavanje (direktan, indirektan, bez utjecaja), kao i lanaca zbivanja koji je doveo do ugrožavanja.
NN 139/2005 • (4) HKZP je dužna uspostaviti sustav izvješćivanja i procjene ugrožavanja sigurnosti pri upravljanju zračnim prometom u skladu sa standardima Europske organizacije za sigurnost zračne plovidbe sadržanim u dokumentu EUROCONTROL Safety Regulatory Requirement 2 – Reporting and Assessment of Safety Occurrences in ATM i svim pripadajućim naputcima (Guidance Documents).
NN 139/2005 • (5) Tijekom istraživanja ugrožavanja sigurnosti zrakoplova moraju biti prikupljeni minimalno sljedeći podaci:
NN 139/2005 • – Jedinica koja pruža operativne usluge kontrole zračnog prometa (air traffic services unit – ATS unit)
NN 139/2005 • – Druga područja zračnog prostora (područja ograničenog i zabranjenog letenja, opasna područja)
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 150/05, Broj 132/99,
Broj 127/07, Broj 73/09,
Broj 126/02, Broj 95/98
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE