PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2005-11-139-2629 NN 139/2005

• – Vrsta sustava za praćenje i uzbunjivanje (STCA, MSAW, GPWS, APW, ACAS, S-MGCS i dr.)


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• Izvješće o rezultatima istraživanja ugrožavanja sigurnosti zrakoplova


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• (1) Odjel za istraživanje obvezan je, najkasnije u roku od 15 dana od dana okončanja istraživanja, izvješće o rezultatima istraživanja ugrožavanja sigurnosti zrakoplova dostaviti drugim nadležnim tijelima, te nadležnom tijelu države registracije zrakoplova, ako je inozemni zrakoplov bio ugrožen ili je ugrozio sigurnost zrakoplova, kao i operatorima ili vlasnicima zrakoplova koji su sudjelovali u ugrožavanju sigurnosti zrakoplova kao i drugima koji bi mogli imati koristi od rezultata u pogledu sigurnosti.


Stranica 2005-11-139-2629 NN 139/2005

• (2) Nadležna tijela, pravne i fizičke osobe kojima se dostavlja izvješće o ugrožavanju sigurnosti s prijedlogom mjera (sigurnosnih preporuka) za sprečavanje novih ugrožavanja sigurnosti, nesreća ili ozbiljnih nezgoda, obvezni su o poduzetim mjerama izvijestiti Odjel za istraživanje.


Internet NN 139/2005
• (3) Odjel za istraživanje odgovoran je za praćenje implementacije predloženih mjera (sigurnosnih preporuka) iz stavka 2. ovoga članka.

Internet stranice NN 139/2005
• (4) Izvješće o rezultatima istraživanja ugrožavanja sigurnosti zrakoplova mora jamčiti tajnost podataka.

Internet stranice NN 139/2005 • (1) Svaka osoba koja sazna za nesreću i ozbiljnu nezgodu zrakoplova obvezna je o tome odmah izvijestiti ministarstvo nadležno za unutarnje poslove ili nadležnu kontrolu zračnog prometa na najbližem aerodromu, odnosno najbliži centar za obavješćivanje ili Odjel za istraživanje.
Internet stranice NN 139/2005 • (2) Izvješteni subjekt iz stavka 1. ovoga članka obvezan je, čim sazna za nesreću ili ozbiljnu nezgodu zrakoplova, na najbrži način o nesreći ili ozbiljnoj nezgodi izvijestiti operatora ili vlasnika zrakoplova te Odjel za istraživanje kojemu je obvezan pružiti svaku potrebnu pomoć. Izvješće o nesreći ili ozbiljnoj nezgodi zrakoplova podnosi se na obrascu iz Dodatka 6. ovoga Pravilnika.
Internet stranice NN 139/2005 • (3) Ako inozemni zrakoplov pretrpi nesreću ili ozbiljnu nezgodu u području letnih informacija Republike Hrvatske, o tome će se izvijestiti ministarstva nadležna za unutarnje i vanjske poslove te nadležna tijela države registracije zrakoplova, države operatora zrakoplova i države proizvođača zrakoplova te i nadležna tijela drugih država, ako je u zrakoplovu koji je pretrpio nesreću ili ozbiljnu nezgodu bilo osoba iz tih država.
Internet stranice NN 139/2005 • (4) Izvješće iz stavka 3. ovoga članka bi trebalo sadržavati sljedeće raspoložive podatke:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 139/2005 • – ime proizvođača, model, državnu pripadnost, registracijske oznake i serijski broj zrakoplova;
Informacije NN 139/2005 • – mjesto uzlijetanja i planirano mjesto slijetanja (geografski položaj i fizičke karakteristike);
Poslovne stranice NN 139/2005 • – broj smrtno stradalih ili ozbiljno ozlijeđenih osoba (članova posade, putnika ili trećih osoba);
Pregledi NN 139/2005 • – naznaka u kojem će se opsegu provesti istraga ili će se istraživanje prenijeti na drugu državu;
Besplatno NN 139/2005 • (5) Popis primjera ozbiljnih nezgoda nalazi se u Dodatku 7. ovoga Pravilnika.
Glasnik NN 139/2005 • (1) Odjel za istraživanje dužan je osigurati stalnu pripravnost i na raspolaganju imati prikladno vozilo i odgovarajuću opremu za istraživanje.
Propis NN 139/2005 • (2) Odjel za istraživanje dužan je započeti postupak istrage odmah nakon što sazna za nesreću ili ozbiljnu nezgodu zrakoplova.
Propis NN 139/2005 • (1) Svaka nesreća i ozbiljna nezgoda zrakoplova moraju se temeljito ispitati i analizirati.
Propis NN 139/2005 • (2) Istraživanje nesreća i ozbiljnih nezgoda zrakoplova uključuje prikupljanje i analiziranje informacija te utvrđivanje činjenica i okolnosti pod kojima su se dogodili, poradi donošenja zaključaka i predlaganja mjera (sigurnosnih preporuka).
Propis NN 139/2005 • (3) Ako ovim Pravilnikom nije drukčije propisano, istraga se provodi u skladu s Dodatkom 13. Konvenciji o međunarodnom civilnom zrakoplovstvu (Annex 13, Aircraft Accident and Incident Investigation).
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 135/02, Broj 30/95, Broj 149/09, Broj 119/09, Broj 69/09, Broj 154/08


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled