PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 3/2009 • Čamac mora biti projektiran i građen na način da rizik potonuća uslijed njegovog naplavljivanja bude umanjen u najvećoj mogućoj mjeri.
NN 3/2009 • – kokpite i zdence koji moraju biti samoprazneći ili opremljeni drugim sredstvima sprečavanja ulaska vode u plovilo
NN 3/2009 • – odstranjivanje vode iz čamca pomoću pumpi ili drugih sredstava.
NN 3/2009 • Udovoljavanje hrvatskim normama ovoga članka podrazumijeva sukladnost:
NN 3/2009 • – HRN EN ISO 11812:2004 – »Mala plovila – Vodonepropusni kokpiti i brzoprazneći kokpiti«;
NN 3/2009 • – HRN EN ISO 12216:2004 – »Mala plovila – Prozori, okna, grotlašca, vidnici, vrata – Zahtjevi za čvrstoću i nepropusnost«;
NN 3/2009 • – HRN EN ISO 15083:2005 – »Mala plovila – Sustavi za pražnjenje kaljuže«.
NN 3/2009 • Na svim čamcima mora biti ugrađen odgovarajući broj čvrstih točaka ili drugih sredstava koji omogućavaju preuzimanje opterećenja od sidrenja, veza kao i u slučaju tegljenja plovila.
NN 3/2009 • Udovoljavanje tehničkim zahtjevima za sredstva iz ovoga članka sadržanim u hrvatskoj normi HRN EN ISO 15084:2005 – »Mala plovila – Sidrenje, vez i tegalj – čvrste točke« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Značajke upravljivosti čamca moraju biti zadovoljavajuće uzimajući u obzir najveću snagu motora za koju je čamac projektiran.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 3/2009 • Udovoljavanje tehničkim zahtjevima za čamce duljine trupa do 8 metara navedenih u hrvatskoj normi HRN EN ISO 11592:2001 – »Mala plovila – Određivanje najveće porivne snage« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Na čamcima za razonodu najveća snaga motora, izmjerena u skladu s hrvatskom normom HRN EN ISO 8665:2001 – »Mala plovila – Brodski porivni motor i sustav – Mjerenje snage i deklariranje« podrazumijeva sukladnost. Ista mora biti naznačena u Priručniku za korištenje plovila.
NN 3/2009 • Sustav kormilarenja mora biti projektiran i izveden na način da se osigura kormilarenje čamcem u svim predvidivim uvjetima plovidbe. Udovoljavanje tehničkim zahtjevima navedenima u hrvatskim normama HRN EN ISO 28847:2001 – »Mala plovila – Kormilarski uređaj – čelično uže i sustav užnica« HRN EN 28848:2001 – »Mala plovila – Sustav daljinskog kormilarenja«, HRN EN ISO 10592:2001 – »Mala plovila – Hidraulički kormilarski sustav«, HRN EN 29975:2001 – »Mala plovila – Daljinsko kormilarenje za izvanbrodske motora« i HRN EN ISO 13929:2004 – »Mala plovila – Kormilarski uređaj – Sustavi sa zupčano-polužnim prijenosima« podrazumijeva sukladnost.
NN 3/2009 • Kod jedrilica i motornih čamaca s jednim ugrađenim pogonskim strojem s predviđenim daljinskim upravljanjem kormilom moraju dodatno postojati sredstva upravljanja kormilom u nuždi u uvjetima smanjene brzine čamca.
NN 3/2009 • Navigacijska svjetla i znaci moraju udovoljiti zahtjevima propisima CEVNI za plovidbu rijekama i jezerima.
NN 3/2009 • Ugrađeni pogonski strojevi moraju biti smješteni unutar zatvorene prostorije odijeljene od nastambi na način da se smanji rizik od požara i spriječi širenje vatre i smanji opasnost od otrovnih plinova kao i štetni utjecaj topline, buke ili vibracija u nastambama Udovoljavanje tehničkim zahtjevima, u mjeri koliko je primjenljivo za pojedinu vrstu pogona sadržanim u hrvatskim normama HRN EN ISO 15584:2004 – »Mala plovila – Ugrađeni benzinski motori – Komponente sustava goriva i elektrouređaja« i HRN EN ISO 16147:2004 – »Mala plovila – Ugrađeni dizelski motori – Komponente sustava goriva i elektrouređaja« podrazumijeva se sukladnost..
NN 3/2009 • Izolacijski materijal u prostoriji strojeva mora biti negoriv. Materijal se smatra negorivim ako je indeks kisika, izmjeren prema ISO 4589-3, najmanje 21.
NN 3/2009 • (d) oznaka CE, ako se radi o izvanbrodskim motorima ili krmenim propulzorima s integralnim ispuhom.
NN 3/2009 • Svaki motor mora imati Priručnik za korištenje na hrvatskom i engleskom jeziku.
NN 3/2009 • Ako su prostorije strojeva s ugrađenim benzinskim motorima ventilirane kako je propisano hrvatskom normom HRN EN ISO 11105:2001 – »Mala plovila – Ventilacija prostora za smještaj benzinskih motora i/ili benzinskih spremnika« podrazumijeva se sukladnost.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 44/01, Broj 3/08,
Broj 112/04, Broj 104/98,
Broj 26/93, Broj 107/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE