PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • – da se aktivira samo radi zaštite motora, pokretanja hladnog motora ili zagrijavanja, ili
NN 12/2007 • – se aktivira samo radi sigurnog djelovanja motor ili strategija sigurnog i prinudnoga pogona vozila.
NN 12/2007 • 2.3.2. Uporaba uređaja, funkcije, sustava ili mjere za upravljanje motorom koja bi kao posljedicu imala uporabu strategije za upravljanje motorom koja se razlikuje i preinačena je u odnosu na onu koja se uobičajeno upotrebljava tijekom primijenjenih ciklusa ispitivanja, dopušta se ako se sukladno zahtjevima iz točke 2.3.3. u cijelost dokaže da ta mjera ne smanjuje učinkovitost sustava za smanjenje štetne emisije. U svim drugim slučajevima takvi uređaji smatraju se poremećajnim uređajem.
NN 12/2007 • 2.3.3. Proizvođač mora osigurati opisnu dokumentaciju koja omogućava sagledavanje osnovne konstrukcije sustava i načina za upravljanje njegovim izlaznim promjenjivim veličinama, bez obzira je li je to upravljanje izravno ili neizravno.
NN 12/2007 • (a) Službena opisna dokumentacija koja se prilaže tehničkoj službi zajedno s podnošenjem zahtjeva za homologaciju, treba sadržavati potpuni opis sustava. Dokumentacija može biti u sažetom obliku pod uvjetom da predstavlja dokaz da su bili identificirani svi izlazni podaci koje dopušta matrica dobivena za područje upravljanja ulaznim podacima za pojedinačne jedinice.
NN 12/2007 • Dokumentacija također treba sadržavati opravdanje uporabe svakog uređaja, funkcije, sustava ili mjere za upravljanje motorom i uključivati dodatnu dokumentaciju i podatke o ispitivanju za dokazivanje učinka na emisije ispušnih plinova ugrađenih takvih naprava u vozilo. Takve podatke treba priložiti uz dokumentaciju koja se zahtijeva u Prilogu V.
NN 12/2007 • (b) Dodatnu dokumentaciju koja prikazuje parametre koje su uređaj, funkcija, sustav ili mjera za upravljanje motorom promijenili i granične uvjete u kojima takve mjere djeluju. Dodatna dokumentacija mora sadržavati opis logike upravljanja sustavom za gorivo, strategije o određivanju točke početka izgaranja i dodirne točke tijekom svih načina djelovanja. Taj podatak treba ostati potpuno povjerljiv i proizvođač ga treba čuvati, ali mora biti dostupan za provjeru u postupku homologacije.
NN 12/2007 • 3.1. Za provjeravanje sukladnoskladnosti proizvodnje primjenjuju se odredbe točke 1. Priloga VI. Pravilnika o homologaciji tipa motornih vozila na dva ili tri kotača.
NN 12/2007 • 3.1.1. Ispitivanja opisana u točki 2.obavljaju se na vozilu izbranom iz serije. Granične vrijednosti za provjeravanje sukladnosti proizvodnje su navedene u tablici u točki 2.2.1.1.5.
NN 12/2007 • 3.1.2. Međutim, ako masa ugljikovog monoksida, ugljikovodika i dušikovog oksida koje proizvodi vozilo izabrano s proizvodne linije prekoračuje granične vrijednosti navedene u tablici u točki 2.2.1.1.5., proizvođač može zahtijevati da se obave mjerenja na uzorku serijski proizvedenih vozila koji uključuje i prvobitno izbrano vozilo. Proizvođač mora odrediti broj n vozila u uzorku. Nakon toga određuju se aritmetička srednja vrijednost x rezultata dobivenih na uzorku i standardno odstupanje S (1) uzorka za svaki štetni plinoviti sastojak. Smatra se da je serijska proizvodnja sukladna ako je zadovoljen sljedeći uvjet:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • L: granične vrijednosti propisane u tablici u točki 2.2.1.1.5. pod naslovom ‘sukladnost proizvodnje’ za svaki od odgovarajućih plinovitih štetnih sastojak;
NN 12/2007 • k: statistički faktor koji ovisi od n i određen je u sljedećoj tablici:
NN 12/2007 • Homologacija se može proširiti na tipove vozila koji se razlikuju od homologiranoga tipa samo po referentnoj masi, pod uvjetom da referentna masa tipa vozila za koji je zatraženo proširenje homologacije jedino kao posljedicu ima uporabu sljedeće veće ili manje istovrijedne inercijske mase.
NN 12/2007 • 4.2.1. Homologacija tipa vozila može se proširiti pod sljedećim uvjetima na takve tipove vozila koji se razlikuju od homologiranoga tipa samo po ukupnih prijenosnim omjerima.
NN 12/2007 • 4.2.1.1. Za svaki stupanj prijenosa upotrijebljen pri ispitivanjima tipa I. mora se odrediti omjer:
NN 12/2007 • gdje su V1 i V2 brzine, koje odgovaraju brzini vrtnje motora od 1000 o/min, homologiranog tipa vozila i tipa vozila za koji je zatraženo proširenje homologacije.
NN 12/2007 • 4.2.2. Ako se omjer E L 8% primjenjuje za svaki stupanj prijenosa, proširenje se mora odobriti bez ponavljanja ispitivanja tipa I.
NN 12/2007 • 4.2.3. Ako je omjer E > 8% najmanje u jednom stupnju prijenosa i E L13% u svim stupnjevima, ispitivanja tipa I. moraju se ponoviti; međutim, ona se mogu obaviti u laboratoriju koji izbere sam proizvođač i odobri tijelo nadležno za homologaciju sastavnog dijela. Izvještaj o ispitivanju mora se dostaviti tehničkoj službi.
NN 12/2007 • 4.3. Tipovi vozila sa različitim referentnim masama i različitim ukupnim prijenosnim omjerima
NN 12/2007 • Homologacija tipa vozila može se proširiti na tipove vozila koji se od homologiranoga tipa razlikuju samo u referentnoj masi i ukupnim prijenosnim omjerima ako zadovoljavaju zahtjeve točaka 4.1. i 4.2.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 114/03, Broj 19/90,
Broj 45/09, Broj 117/08,
Broj 77/04, Broj 105/07
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE