PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 12/2007 • Homologacija dodijeljena za mopede na dva kotača može se proširiti na tricikle i četverocikle, osim lakih četverocikala, ako oni imaju isti motor, isti ispušni sustav i isti prijenosnik snage koji se razlikuje samo u prijenosnom omjeru, pod uvjetom da referentna masa tipa vozila za koji je zatraženo proširenje homologacije kao posljedicu jedino ima uporabu sljedeće veće ili manje istovrijedne inercijske mase.
NN 12/2007 • Nije dopušteno daljnje proširivanje homologacija za proširenja koja su dodijeljena sukladno točkama 4.1. do 4.4.
NN 12/2007 • gdje je x1 bilo koji od pojedinačnih rezultata dobivenih u uzorku n i
NN 12/2007 • (provjeravanje prosječne emisije štetnih sastojaka gradskom području s gustim prometom)
NN 12/2007 • Postupak za ispitivanje tipa I. propisano u točki 2.2.1.1. Priloga I.
NN 12/2007 • 1.1. Motocikl ili motorni tricikl treba postaviti na dinamometar opremljen kočnicom i zamašnjakom. Ispitivanje traje ukupno 23 minuta i sastoji se od četiri ciklusa koja se obavljaju bez prekida. Tijekom ispitivanja ispušni plinovi se razrjeđuju sa zrakom tako, da se obujamski protok smjese ostane konstantan. Za vrijeme ispitivanja neprekinuti protok uzoraka smjese mora se uvoditi u vreću tako, da se koncentracije (prosječne ispitne vrijednosti) ugljikovog monoksida, neizgorenih ugljikovodika, dušikovih oksida i ugljikovog dioksida mogu redoslijedom određivati.
NN 12/2007 • Radni ciklus na dinamometru je prikazan u sljedećoj tablici i shematski u Poddodtku 1.
NN 12/2007 • Prethodno se moraju obaviti ispitni ciklusi radi određivanja kako je najbolje aktivirati papučici za snagu i, po potrebi, stupnjeve prijenosa i kočnicu.
NN 12/2007 • 2.3.1.1. Pri stalnoj brzini, brzina vrtnje motora mora čim dulje ostati između 50% i 90% brzine vrtnje pri najvećoj snazi. Ako se ta brzina postiže s više od jednog stupnja prijenosa, motor se ispituje u najvišem stupnju prijenosa.
NN 12/2007 • 2.3.1.2. Tijekom ubrzavanja, motor se mora ispitati u onom stupnju prijenosa koji omogućava najveće ubrzavanje. Sljedeći viši stupanj prijenosa mora se uključiti najkasnije kad brzina vrtnje motora dosegne 110% brzine vrtnje pri najvećoj snazi. Ako motocikl ili motorni tricikl doseže brzinu od 20 km/h u prvom stupnju prijenosa ili 35 km/h u drugom, pri tim brzinama mora se uključiti sljedeći viši stupanj prijenosa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 12/2007 • U tim slučajevima nije dopušteno uključivanje viših stupnjeva prijenosa. Ako se tijekom faze ubrzavanja mijenjaju stupnjevi prijenosa na određenim brzinama motocikla ili motornog tricikla, sljedeća faza ustaljene brzine mora se provesti u istom stupnju prijenosa u kojem motocikl ili motorni tricikl počinje fazu ustaljene brzine, bez obzira na brzinu vrtnje motora.
NN 12/2007 • 2.3.1.3. Tijekom usporavanja, sljedeće niži stupanj prijenosa mora se uključiti prije nego motor dosegne očekivanu brzinu vrtnje praznog hoda i najkasnije kad se brzina vrtnje motora smanji na 30% brzine vrtnje pri najvećoj snazi, ovisno što se prije dogodi. Tijekom usporavanja ne smije se uključivati prvi stupanj prijenosa.
NN 12/2007 • 2.3.2. Motocikli ili motorni tricikli koji su opremljeni s automatskim mjenjačima trebaju se ispitati s uključenim najvišim stupnjem prijenosa (»drive«). Papučica za snagu mora se aktivirati tako, da se postigne što je moguće ravnomjernije ubrzavanje i da se stupnjevi prijenosa u prijenosniku snage uključuju po uobičajenom redoslijedu. Primjenjuju se dopuštena odstupanja navedena u točki 2.4
NN 12/2007 • 2.4.1. U svim fazama ispitivanja dopušta se odstupanje 1 km/h od teorijske brzine, naviše i naniže. Veća odstupanja od propisanih dopuštena su pri prijelazu iz jedne faze u drugu, pod uvjetom da trajanje tih odstupanja nije dulje od 0,5 s, u svim slučajevima na koje se odnose odredbe u točkama 6.5.2. i 6.6.3.
NN 12/2007 • 2.4.2. Mora se dopustiti odstupanje ± 0,5 s naviše ili naniže od teorijskih vremena
NN 12/2007 • 2.4.3. Dopuštena odstupanja za brzinu i vrijeme moraju se kombinirati kao što je prikazano u Poddodatku 1.
NN 12/2007 • 2.4.4. Prijeđeni put tijekom ciklusa mora se mjeriti s dopuštenim odstupanjem ± 2%.
NN 12/2007 • (1) Te dodatne mase mogu se kad je prikladno zamijeniti elektroničkim uređajem pod uvjetom da se dokaće istovrijednost rezultata.
NN 12/2007 • 3.1.1. Motocikl ili motorni tricikl mora biti dostavljen u dobrom mehaničkom stanju. Prije ispitivanja on mora biti razrađen i vožen najmanje 1 000 km. Laboratorij može odlučiti da li se može prihvatiti motocikl ili motorni tricikl koji je provezao manje od 1 000 km.
NN 12/2007 • 3.1.2. Ispušni uređaj ne smije propuštati ništa što bi moglo smanjiti količina sakupljenih ispušnih plinova, koja mora biti jednaka količini plinova koji izlaze iz motora.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 150/03, Broj 99/08,
Broj 115/06, Broj 54/94,
Broj 61/08, Broj 116/09
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE