PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2009 • – daljinsko podešavanje protoka od 100% na 50 % protoka vode i pjene,
NN 39/2009 • (3) Osim karakteristika navedenih u tabeli 7. iz stavka 1. ovoga članka, vatrogasno vozilo kapaciteta do 4.500 l mora imati sljedeće karakteristike:
NN 39/2009 • minimalni kapacitet glavnog bacača za gašenje požara: 2 400 l/min.,
NN 39/2009 • podvozje vozila mora biti dovoljno visoko da omogući potpunu mobilnost vozila u uvjetima vožnje izvan kolničkih površina
NN 39/2009 • – daljinsko podešavanje punog i raspršenog mlaza vode – pjene,
NN 39/2009 • (1) U skladu sa spasilačko-vatrogasnom kategorijom, definiranom na temelju članka 5. ovoga Pravilnika, aerodromi ili helidromi moraju na vozilima za spašavanje i gašenje imati sljedeću opremu za spašavanje:
NN 39/2009 • Motorna pila ili komplet zračnih dlijeta s rezervnim cilindrom, dlijetima i oprugom– 135
NN 39/2009 • Izolacioni aparati na zrak s rezervnom bocama Jedan aparat u skladu sa SOPI po članu posade
NN 39/2009 • Inhalator s kisikom – U skladu sa SOPIU skladu sa SOPIU skladu sa
NN 39/2009 • Eksploziometar za zapaljive i ekspl. plinoveJedan komplet ako se na
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2009 • (2) Ako opremu navedenu u tabeli 8 iz stavka 1. ovoga članka nije moguće postaviti na vozilima na spašavanje i gašenje, ista mora biti postavljena na posebnom vozilu.
NN 39/2009 • (4) Opremu za spašavanje je dopušteno koristiti isključivo u svrhu za koju je namijenjena.
NN 39/2009 • (5) Odredbe stavka 1. ovoga članka ne odnose se na interventni helidrom namijenjen slijetanju i uzlijetanju helikoptera u svrhu hitnog prijevoza bolesnika.
NN 39/2009 • (1) Vrijeme reagiranja SVS podrazumijeva vrijeme proteklo od trenutka uzbunjivanja do trenutka kada je prvo vozilo pripravno djelovati na mjestu nesreće s 50 % sredstva za gašenje definirane u članku 6. ovoga Pravilnika.
NN 39/2009 • (2) Na bilo kojem dijelu manevarske površine, pri optimalnim uvjetima voznih površina i dobroj meteorološkoj vidljivosti, vrijeme reagiranja SVS ne smije biti duže od tri minute.
NN 39/2009 • (3) Ostala vozila sa obveznom količinom sredstava za gašenje iz članka 6. ovoga Pravilnika, na mjestu nesreće trebaju biti najkasnije jednu minutu poslije vozila iz stavka 1. ovoga članka.
NN 39/2009 • (4) Vrijeme reagiranja SVS na helidromu H1, H2 i H3, te na interventnom helidromu, na bilo kojem dijelu manevarske površine, pri optimalnim uvjetima voznih površina i dobroj meteorološkoj vidljivosti, ne smije biti duže od dvije minute.
NN 39/2009 • (5) Na helidromu smještenom na građevini, SVS osoblje mora biti spremno na intervenciju neposredno prije početka operacije slijetanja ili uzlijetanja.
NN 39/2009 • (1) Operator aerodroma ili helidroma obvezan je provjeriti vrijeme reagiranja službe aerodroma ili helidroma iz članka 11. ovoga Pravilnika, i to:
NN 39/2009 • b) na zahtjev Agencije za civilno zrakoplovstvo (u daljnjem tekstu: Agencija) u slučaju opravdane sumnje da SVS ne ispunjava odredbe ovoga Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 61/09, Broj 9/07,
Broj 175/03, Broj 4/09,
Broj 1/09, Broj 173/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE