PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2009-03-39-897 NN 39/2009

• – daljinsko podešavanje protoka od 100% na 50 % protoka vode i pjene,


Stranica 2009-03-39-897 NN 39/2009

• (3) Osim karakteristika navedenih u tabeli 7. iz stavka 1. ovoga članka, vatrogasno vozilo kapaciteta do 4.500 l mora imati sljedeće karakteristike:


Stranica 2009-03-39-897 NN 39/2009

• minimalni kapacitet glavnog bacača za gašenje požara: 2 400 l/min.,


Stranica 2009-03-39-897 NN 39/2009

• podvozje vozila mora biti dovoljno visoko da omogući potpunu mobilnost vozila u uvjetima vožnje izvan kolničkih površina


Internet NN 39/2009
• – daljinsko podešavanje punog i raspršenog mlaza vode – pjene,

Internet stranice NN 39/2009
• (1) U skladu sa spasilačko-vatrogasnom kategorijom, definiranom na temelju članka 5. ovoga Pravilnika, aerodromi ili helidromi moraju na vozilima za spašavanje i gašenje imati sljedeću opremu za spašavanje:

Internet stranice NN 39/2009 • Motorna pila ili komplet zračnih dlijeta s rezervnim cilindrom, dlijetima i oprugom– 135
Internet stranice NN 39/2009 • Izolacioni aparati na zrak s rezervnom bocama Jedan aparat u skladu sa SOPI po članu posade
Internet stranice NN 39/2009 • Inhalator s kisikom – U skladu sa SOPIU skladu sa SOPIU skladu sa
Internet stranice NN 39/2009 • Eksploziometar za zapaljive i ekspl. plinoveJedan komplet ako se na
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 39/2009 • (2) Ako opremu navedenu u tabeli 8 iz stavka 1. ovoga članka nije moguće postaviti na vozilima na spašavanje i gašenje, ista mora biti postavljena na posebnom vozilu.
Informacije NN 39/2009 • (4) Opremu za spašavanje je dopušteno koristiti isključivo u svrhu za koju je namijenjena.
Poslovne stranice NN 39/2009 • (5) Odredbe stavka 1. ovoga članka ne odnose se na interventni helidrom namijenjen slijetanju i uzlijetanju helikoptera u svrhu hitnog prijevoza bolesnika.
Pregledi NN 39/2009 • (1) Vrijeme reagiranja SVS podrazumijeva vrijeme proteklo od trenutka uzbunjivanja do trenutka kada je prvo vozilo pripravno djelovati na mjestu nesreće s 50 % sredstva za gašenje definirane u članku 6. ovoga Pravilnika.
Besplatno NN 39/2009 • (2) Na bilo kojem dijelu manevarske površine, pri optimalnim uvjetima voznih površina i dobroj meteorološkoj vidljivosti, vrijeme reagiranja SVS ne smije biti duže od tri minute.
Glasnik NN 39/2009 • (3) Ostala vozila sa obveznom količinom sredstava za gašenje iz članka 6. ovoga Pravilnika, na mjestu nesreće trebaju biti najkasnije jednu minutu poslije vozila iz stavka 1. ovoga članka.
Propis NN 39/2009 • (4) Vrijeme reagiranja SVS na helidromu H1, H2 i H3, te na interventnom helidromu, na bilo kojem dijelu manevarske površine, pri optimalnim uvjetima voznih površina i dobroj meteorološkoj vidljivosti, ne smije biti duže od dvije minute.
Propis NN 39/2009 • (5) Na helidromu smještenom na građevini, SVS osoblje mora biti spremno na intervenciju neposredno prije početka operacije slijetanja ili uzlijetanja.
Propis NN 39/2009 • (1) Operator aerodroma ili helidroma obvezan je provjeriti vrijeme reagiranja službe aerodroma ili helidroma iz članka 11. ovoga Pravilnika, i to:
Propis NN 39/2009 • b) na zahtjev Agencije za civilno zrakoplovstvo (u daljnjem tekstu: Agencija) u slučaju opravdane sumnje da SVS ne ispunjava odredbe ovoga Pravilnika.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 61/09, Broj 9/07, Broj 175/03, Broj 4/09, Broj 1/09, Broj 173/03


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled