PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 39/2009 • (2) Operator aerodroma ili helidroma mora pisanim putem obavijestiti Agenciju o datumu provjere vremena reagiranja SVS minimalno 4 tjedna ranije.
NN 39/2009 • (3) Operator aerodroma ili helidroma mora pisanim putem obavijestiti Agenciju o rezultatima provjere vremena reagiranja SVS najkasnije 14 dana od datuma provjere.
NN 39/2009 • (4) Odredbe stavka 1. ovoga članka ne odnose se na interventni helidrom namijenjen slijetanju i uzlijetanju helikoptera u svrhu hitnog prijevoza bolesnika.
NN 39/2009 • (1) Pristupni putovi za spasilačko-vatrogasna vozila moraju biti izgrađeni na aerodromu i helidromu, gdje uvjeti terena dopuštaju njihovu izgradnju, na način da mogu izdržati vozila u svim vremenskim uvjetima, a sa ciljem omogućavanja brzog pristupa vozilima na udaljenost od minimalno 1000 metara od praga uzletno-sletne staze (u daljnjem tekstu: USS).
NN 39/2009 • (2) Ako su aerodrom ili helidrom ograđeni zaštitnom ogradom, u ogradi mora biti osiguran dovoljan broj prolaza.
NN 39/2009 • (3) Ako je površina pristupnih putova neprepoznatljiva, ili snijeg sprječava identifikaciju puta, obvezatno je postavljanje vidljivih oznaka rubova puta na približnoj udaljenosti od 10 m.
NN 39/2009 • (4) Aerodrom ili helidrom koji se nalaze u neposrednoj blizini mora, jezera, rijeke ili močvarnog područja, u slučaju nesreće ili nezgode zrakoplova ili helikoptera na vodenoj površini, gdje upotreba konvencionalnih vozila i sredstava nije moguća, u suradnji sa drugim ovlaštenim, obučenim i opremljenim službama, obvezni su planirati spasilačko-vatrogasna djelovanja na vodi.
NN 39/2009 • (1) Postaja SVS mora biti na najmanjoj mogućoj udaljenosti od USS-e i kako bi spasilačko-vatrogasna vozila imala neposredan i neometan pristup na područje USS-e i ostalih dijelova manevarske površine.
NN 39/2009 • (2) U slučaju kada je položaj Postaje SVS takav da je vrijeme reagiranja SVS duže od vremena definiranog u članku 12. ovoga Pravilnika, na aerodromu se mora izgraditi dodatna postaja kako bi vrijeme reagiranja SVS bilo u skladu sa vremenom definiranim u članku 12. ovoga Pravilnika.
NN 39/2009 • Postaja SVS na aerodromu mora imati sljedeće prostore: garažu za spasilačko-vatrogasna vozila, skladište rezervnih dijelova i prostorije za boravak SVO.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 39/2009 • (1) Garaža za spasilačko-vatrogasna vozila mora odgovarati uvjetima održavanja i uporabe vozila za spašavanje i gašenje.
NN 39/2009 • (2) Vrata garaže moraju biti okrenuta prema USS-i i drugim dijelovima manevarske površine.
NN 39/2009 • (3) U garaži minimalna temperatura mora biti 70 C. Ako se ta temperatura ne može postići, spasilačko-vatrogasna vozila moraju imati ugrađene grijače protiv zamrzavanja vode.
NN 39/2009 • (4) U garaži moraju biti postavljeni priključci sa ispravljačima za neometano održavanje i korištenje akumulatora na spasilačko-vatrogasnim vozilima.
NN 39/2009 • (1) Na aerodromima sa spasilačko-vatrogasnom kategorijom od V do X, te helidromu vatrogasne kategorije H2 i H3, mora se nalaziti:
NN 39/2009 • a) hidrantski vod za dovod vode, koja može održavati tlak vode 785 kPa, kapaciteta punjenja od 800 do 1200 l/min, ili
NN 39/2009 • b) rezervoare za pričuvnu vodu u dvostrukoj količini od količine propisane u tabelama 3, 4 i 5 ovoga Pravilnika.
NN 39/2009 • (2) Odredbe stavka 1. ovoga članka ne odnose se na interventni helidrom namijenjen slijetanju i uzlijetanju helikoptera u svrhu hitnog prijevoza bolesnika.
NN 39/2009 • (1) Aerodrom sa spasilačko-vatrogasnom kategorijom od VI do X mora imati poligon za praktične vježbe SVO. Poligon mora biti primjeren za izvođenje spasilačko-vatrogasnih vježbi, opremljen maketom zrakoplova ili dijelovima zrakoplova, te sa jednim ili više bazena za paljenje goriva i vježbanje gašenja požara
NN 39/2009 • (2) Aerodrom koji ne udovoljava uvjetima iz stavka 1. ovoga članka mora ugovoriti obavljanje vježbe na aerodromu koji posjeduje poligon za praktične vježbe SVO.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 3/08, Broj 13/02,
Broj 112/04, Broj 79/09,
Broj 20/94, Broj 26/00
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE