PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
Stranica HR2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Dana 2. veljače 2006., Agencija je zaprimila pisano očitovanje poduzetnika EPH u kojem se, u bitnome, navodi da će predmetna koncentracija izvršiti utjecaj na tržište oglasa u tisku iz razloga što smatraju da je objedinjavanje ponude oglasnog prostora u svim izdanjima povezanih društava logična i racionalna posljedica, te očekuju intenziviranje tržišne utakmice na tržištu oglašavanja u tisku. Vezano za tržišta distribucije tiska, ne očekuju nikakve promjene iz razloga što postojeći opći uvjeti poslovanja distributera ne predviđaju mogućnost da se uvjeti distribucije jednog izdanja promijene ako je nakladnik u sastavu veće grupacije. Prema mišljenju poduzetnika EPH ukoliko se tržište naklade tiska razmatra segmentirano, spomenuta koncentracija neće imati izravnih učinaka na tržište dnevnika/tjednika općeinformativne naravni, koje ima posebnu važnost sa stajališta slobode izražavanja, medijskog pluralizma i prava javnosti da informacije o aktualnim događajima, pojavama i osobama prima iz različitih izvora. Rečeni poduzetnik smatra da predmetna koncentracija neće uzrokovati značajnije promjene niti na drugim segmentima tržišta naklade tiska jer se ne radi o koncentraciji nakladnika koji izdaju periodična izdanja iste sadržajne posebnosti.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Poduzetnik Tisak d.d. u podnesku od 10. veljače 2006., u bitnome, je naveo da Styria, Večernji list d.d. i Sanoma Magazines d.o.o. zajedno u distribucijskom kanalu poduzetnika Tisak d.d. drže 35 – 40 posto. O utjecajima na tržište oglašavanja poduzetnik Tisak d.d. nije se očitovao iz razloga jer se ne bavi djelatnošću oglašavanja. Najveći dio mišljenja poduzetnika Tisak d.d. odnosio se na tržište distribucije tiska, te je istaknuo da je distribuciju tiskovina ZOM uredio obvezom distributera da unaprijed javno objavi svoje opće uvjete distribucije, i o tome, kao i o rezultatima prodaje i poslovanja, uredno izvještava HGK. Nadalje, nakladnik koji želi distribuirati svoje tiskovine mora izjaviti prihvaća li opće uvjete, a distributer može odbiti distribuciju tiskovine nakladnika koje ne da takvu izjavu. Zaključno, poduzetnik Tisak d.d. smatra kako svi nakladnici u distribucijskom kanalu imaju jednak položaj neovisno o ekonomskoj snazi i tržišnom udjelu ili zajedničkom nastupu.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Nakladnik NCL Media Grupa d.o.o. očitovao se na Javni poziv dopisom koji je Agencija zaprimila 2. veljače 2006., u kojem se, u bitnome, navodi kako poduzetnik NCL Media Grupa d.o.o. smatra da provođenjem predmetne koncentracije dolazi do stvaranja duopola na mjerodavnim tržištima, te da bi s obzirom na stvaranje duopola, iz ravnopravnog tržišnog natjecanja mogli biti izbačeni mali, domaći izdavači.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• U smislu članka 54. stavak 2. ZZTN, 25. travnja 2006. održana je usmena rasprava na kojoj su sudjelovali sudionici koncentracije, te ponovno potvrdili navode iz dostavljenih pisanih očitovanja. U za to određenom roku dostavili su i pisano očitovanje u svezi s navodima iz dnevnih tiskovina od 13. travnja 2006., o vlasničkoj strukturi poduzetnika Sanoma Magazinesa d.o.o., te izričito naveli da poduzetnik Iskon Internet d.o.o., nema udjela u temeljnom kapitalu tog poduzetnika.


Internet NN 61/2006
• Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) na 60. je sjednici, održanoj 9. svibnja 2006., sukladno ovlastima iz članka 35. stavak 1. točke 2. i točke 5. ZZTN, razmatralo predmetnu koncentraciju, te na temelju svih utvrđenih činjenica zaključilo da se provedbom predmetne koncentracije povećavaju tržišni udjeli sudionika koncentracije, što, međutim, neće utjecati na sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja.

Internet stranice NN 61/2006
• Iako je, kako je već ranije navedeno u obrazloženju ovoga rješenja, nesporno da će nakon provedbe predmetne koncentracije udjel poduzetnika Adria Magazines d.o.o. prelaziti 40 posto udjela na, u ovom postupku, pojedinim utvrđenim mjerodavnim tržištima, ista ne predstavlja nedopuštenu koncentraciju u smislu članka 37. stavak 1. ZOM, jer u konkretnom predmetu nije riječ o mjerodavnom tržištu općeinformativnih dnevnika ili tjednika u Republici Hrvatskoj.

Internet stranice NN 61/2006 • Također, mjerodavno tržište naklade tiska na teritoriju Republike Hrvatske je vrlo dinamično i potpuno otvoreno, bez ograničenja za pristup poduzetnicima koji ispunjavaju uvjete propisane Zakonom o medijima i drugim propisima. Uspjeh pojedine tiskovine na mjerodavnom tržištu naklade tiska ovisi isključivo o kvaliteti te tiskovine, kao i o kvaliteti marketinga koji stoji iza te nove tiskovine.
Internet stranice NN 61/2006 • U svezi s tržištem distribucije tiska, ne postoje zakonske ili druge zapreke, novim poduzetnicima koji pristupe tržištu naklade tiska, s obzirom da je člankom 38. stavkom 1. ZOM izričito propisano da distributeri tiska ne mogu odbiti distribuciju tiska nakladnicima koji prihvaćaju javno objavljene opće uvjete distributera.
Internet stranice NN 61/2006 • S obzirom na strukturiranost tržišta, sudionici koncentracije nakon njene provedbe neće biti u mogućnosti u značajnoj mjeri utjecati na tržište, na način da bi mogli onemogućiti ulazak drugim tržišnim takmacima.
Internet stranice NN 61/2006 • Nakon provođenja predmetne koncentracije na tržištu naklade tiska djelovati će, umjesto dotadašnja četiri poduzetnika, Burda Magazines d.o.o., Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., X-Press d.o.o., Adria Magazin d.o.o., novoosnovani zajednički pothvat; poduzetnik Adria Magazines d.o.o., dok će preostali poduzetnici koji su djelovali na tom tržištu i dalje biti prisutni.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE Pregled
Vijesti NN 61/2006 • Odnosno, na ovaj način nastaje jedan poduzetnik koji će moći bolje i kvalitetnije konkurirati poduzetniku EPH.
Informacije NN 61/2006 • Slijedom iznijetoga, Agencija je temeljem odluke Vijeća, a budući da nije riječ o zabranjoj koncetraciji iz članka 18. ZZTN, predmetnu koncentraciju, u smislu odredbe članka 26. ZZTN, ocijenilo dopuštenom, kako je odlučeno u točki 1. izreke ovoga rješenja.
Poslovne stranice NN 61/2006 • II. Rješenje Agencije o ocjeni dopuštenosti koncentracije podliježe naplati upravnih pristojbi, sukladno odredbi članka 2. stavak 1. Zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 8/96, 77/96, 95/97, 131/97, 68/98, 145/99, 116/00, 163/03, 17/04 i 110/04; dalje: Zakon o upravnim pristojbama), te članka 2. točka 2. i članka 3. točka 5. Uredbe o izmjene tarife upravnih pristojbi iz zakona o upravnim pristojbama (»Narodne novine«, broj 141/04; dalje: Uredba o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama).
Pregledi NN 61/2006 • Upravna pristojba u iznosu od 10.000,00 kuna za prijavu za ocjenu dopuštenosti koncentracije poduzetnika iz članka 22. stavka 1. ZZTN, naplaćuje se sukladno članku 2. točka 2., odnosno tarifnom broju 106. točka 2. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama.
Besplatno NN 61/2006 • Upravna pristojba u iznosu od 150.000,00 kuna za rješenje o ocjeni dopuštenosti koncentracije poduzetnika iz članka 26. stavak 3. ZZTN (druga razina), naplaćuje se sukladno članku 3. točka 5., odnosno tarifnom broju 107. točka 5. Uredbe o izmjeni tarife Zakona o upravnim pristojbama.
Glasnik NN 61/2006 • U smislu odredbe članka 16. stavka 4. Zakona o upravnim pristojbama, nakon izvršene uplate obveznici uplate su dužni preslik uplatnice, kao dokaz o obavljenoj uplati upravne pristojbe, žurno, a najkasnije u roku od osam (8) dana, dostaviti Agenciji s pozivom na klasu: gornju.
Propis NN 61/2006 • Ukoliko obveznici uplate upravne pristojbe ne izvrše uplatu upravne pristojbe Agencija će, protekom roka, od nadležne Porezne uprave, sukladno članku 10. stavak 2. Zakona o upravnim pristojbama, zatražiti prisilnu naplatu upravne pristojbe.
Propis NN 61/2006 • Slijedom iznijetoga, odlučeno je kao u točki II. izreke ovoga rješenja.
Propis NN 61/2006 • III. Sukladno članku 59. stavku 1. ZZTN, a u svezi s člankom 57. točkom 4. toga zakona, rješenje Agencije kojim se ocjenjuje dopuštenost koncentracija na temelju članka 26. ZZTN, objavljuje se u «Narodnim novinama».
Propis NN 61/2006 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku. Protiv ovoga rješenja nije dopuštena žalba, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovoga rješenja.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR: Broj 30/91, Broj 85/09, Broj 119/05, Broj 106/06, Broj 179/04, Broj 98/01


LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE Pregled