PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 61/2006 • Izvor: Preuzeto iz predmeta klasa: UP/I-030-02/2004-01/70; SPORAZUMI DISTRIBUTERA TISKA (14.09.2004.)
NN 61/2006 • Gledajući strukturu tržišta trgovine tiskom na malo razvidno je da je i ovo tržište loše strukturirano budući da je 75 – 80 posto tržišta u rukama samo jednog poduzetnika, Tisak d.d.
NN 61/2006 • Sa stanovišta interesa potrošača – čitatelja provedba koncentracije na mjerodavnom tržištu donijet će sljedeće izravne i neizravne pogodnosti:
NN 61/2006 • – udruživanje tri stabilna europska nakladnika osigurava profesionaliziranje tržišta naklade časopisa
NN 61/2006 • – realizacijom nakladničkih sinergija omogućit će se se poboljšanje kvalitete postojećih časopisa
NN 61/2006 • – povezivanje kreativnih rukovodećih snaga i međunarodna razmjena koncepata časopisa omogućit će uvođenje na tržište novih, inovativnih časopisa i modela reklamiranja
NN 61/2006 • – osiguravanje troškovne i razvojne sinergije koje umanjuju vjerojatnost povećanja cijena časopisa
NN 61/2006 • – osiguravanje optimiranja zemljopisne raspoloživosti, odnosno distribucije časopisa.
NN 61/2006 • 9. RAZLOZI KOJIMA SE KONCENTRACIJA PRAVNO I GOSPODARSKI OBRAZLAŽE
NN 61/2006 • U dopuni prijave koncentracije dostavljenoj Agenciji 18. siječnja 2006., podnositelji prijave su pojasnili koje su troškovne i razvojne sinergije koje će umanjiti vjerojatnost povećanja cijena časopisa, te istaknuli nekoliko točaka kojima objašnjavaju te sinergije:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 61/2006 • a) regionalna prodaja oglasa – partneri u zajedničkom društvu namjeravaju prodavati svoje oglasne stranice međunarodnim klijentima koji posluju u Srbiji i Crnoj Gori, Republici Hrvatskoj i Sloveniji čime bi ostvarili dodatni broj oglasa,
NN 61/2006 • b) povezivanje tiskanja časopisa – zbog većih rabata za veći broj časopisa bilo bi jeftinije za partnere u zajedničkom društvu,
NN 61/2006 • c) izrada zajedničkih sadržaja – budući da bi dolazilo do preklapanja u dijelovima uredničkih sadržaja u složenom portfelju časopisa, postoji potencijal za učinkovitiju proizvodnju,
NN 61/2006 • d) troškovi papira – veći portfelji časopisa omogućit će partnerima u zajedničkom društvu da udruže svoje nabave papira i ostvare veće rabate,
NN 61/2006 • e) marketinški troškovi – veći marketinški volumeni za više časopisa omogućavaju veće rabate kod medija.
NN 61/2006 • 10. OCJENA DOPUŠTENOSTI KONCENTRACIJE U POSTUPKU NA DRUGOJ RAZINI
NN 61/2006 • Agencija je, u smislu članka 26. stavak 3. ZZTN, u svezi s člankom 46. ZZTN, temeljem odluke Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja sa 55. sjednice, održane 16. veljače 2006., donijela zaključak, klasa: gornja, urbroj: 580-02-06-07-34, o pokretanju postupka ocjene dopuštenosti koncentracije u tzv. drugoj fazi, budući da je Vijeće razmatrajući predmetnu horizontalnu koncentraciju poduzetnika ocijenilo da bi provedba iste mogla imati za posljedicu značajno sprječavanje, ograničavanje ili narušavanje tržišnog natjecanja na teritoriju Republike Hrvatske, te da je stoga za donošenje odluke potrebno pribavljanje dopunskih podataka, u smislu članka 48. ZZTN, te provođenje pravne i ekonomske analize.
NN 61/2006 • 11. JAVNI POZIV PODUZETNICIMA I UDRUGAMA ZA DOSTAVLJANJEM PRIMJEDABA I MIŠLJENJA O UČINCIMA PREDMETNE KONCENTRACIJE
NN 61/2006 • Agencija je, u cilju prikupljanja podataka potrebnih za izradu ekonomske i pravne analize u ovom predmetu, sukladno članku 37. točke 8. i 9. ZZTN, i članku 94. ZOUP, na službenim internet-stranicama (www.crocompet.hr; sada: www.aztn.hr), 20. siječnja 2006., objavila Javni poziv, klasa: gornja, urbroj: 580-02-05-49-19, kojim je pozvala poduzetnike koju djeluju na mjerodavnim tržištima naklade tiska, oglašavanja u tisku i disitribucije tiska, kao i sve poduzetnike koji djeluju na drugim tržištima na kojima bi navedena koncentracija mogla imati učinke na tržišno natjecanje (uzlazna, silazna, susjedna tržišta), strukovne udruge, udruge poslodavaca, udruge za zaštitu potrošača, te ostale osobe koje nisu stranke u postupku odnosno njihovi tržišni takmaci, ali za koje se može razumno pretpostaviti da imaju saznanja o odnosima na spomenutim mjerodavnim tržištima da dostave svoje primjedbe, stavove i mišljenja o mogućim konkretnim značajnim učincima koncentracije poduzetnika na njihovo poslovanje, kao i na moguće značajne učinke iste na tržišno natjecanje na navedenim tržištima u cjelini.
NN 61/2006 • Također, Agencije je 23. siječnja 2006. poduzetnicima EPH, Distri-Press d.o.o. i Tisak d.d. uputila dopise kojima je zatražila mišljenje o učincima koncentracije na navedenim mjerodavnim tržištima.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 36/98, Broj 3/94,
Broj 119/04, Broj 24/04,
Broj 124/09, Broj 129/02
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE