PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 133/2005 • Dimenzije i ostale karakteristike oznake prikazane su na slici 3.
NN 133/2005 • Oko oznake mora biti prazan prostor minimalne širine 5 mm. U slučaju da niti jedna stranica ambalaže nije dovoljno velika da bi sadržavala oznaku i prazni prostor, ili da bi oni pokrili više od 50% površine najveće stranice ambalaže, oznaka i prostor oko nje se mogu smanjiti kako bi zadovoljili spomenute zahtjeve. Međutim, ni u kojem slučaju oznaka se ne smije smanjiti na manje od 40% (po dužini) od njezine standardne veličine (prema slici 3. a). U slučaju da je ambalaža premala čak i za smanjenu naljepnicu, treba je na bilo koji način pričvrstiti na ambalažu ili rasvjetno tijelo u kojem se izvor svjetlosti nalazi. Međutim, u slučaju da je oznaka izvora svjetlosti standardne veličine izložena zajedno s rasvjetnim tijelom (npr. pričvršćena na policu na kojoj su izložena rasvjetna tijela) može se izostaviti njezino pričvršćivanje na ambalažu.
NN 133/2005 • Tehnička dokumentacija za izvore svjetlosti sadrži podatke specificirane na oznaci (verzija na slici 1.), te se u slučaju da nije dostavljena s proizvodom, sama oznaka smatra tehničkom dokumentacijom.
NN 133/2005 • Katalozi za naručivanje poštom i druga pisana dokumentacija obuhvaćena člankom 5. stavak 3. ovog Pravila mora sadržavati podatke, prema sljedećem redoslijedu:
NN 133/2005 • 1. Razred energetske učinkovitosti izvora svjetlosti, prema specifikacijama u poglavlju IV. ovog Priloga, izražen kao »Razred energetske učinkovitosti... u rasponu od A (najučinkovitije) do G (najmanje učinkovito)«. Razred energetske učinkovitosti može biti prikazan i na druge načine uz uvjet da je jasno izražen raspon ljestvice od A (najučinkovitije) do G (najmanje učinkovito).
NN 133/2005 • 4. Nazivni životni vijek izvora svjetlosti izražen u satima ukoliko su podaci raspoloživi
NN 133/2005 • Veličina i tip slova moraju biti odabrani tako da su svi navedeni podaci čitljivi.
NN 133/2005 • IV. RAZREDI ENERGETSKE UČINKOVITOSTI IZVORA SVJETLOSTI U KUĆANSTVIMA
NN 133/2005 • Izvor svjetlosti će biti klasificiran razredom A energetske učinkovitosti u ovisnosti o tipu na sljedeći način:
NN 133/2005 • Ako izvor svjetlosti nije klasificiran razredom A energetske učinkovitosti, referentna se snaga određuje na sljedeći način:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 133/2005 • Razredi energetske učinkovitosti izvora svjetlosti od B do G se u ovisnosti o indeksu energetske učinkovitosti, EI, određuju prema tablici 1.
NN 133/2005 • Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja na temelju članka 9. stavka 2. točke a. Zakona o državnim potporama (»Narodne novine«, broj 47/03 i 60/04), u upravnom postupku davanja suglasnosti na Prijedlog Odluke Vlade Republike Hrvatske o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek, pokrenutom na zahtjev Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva Republike Hrvatske, sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 78, na temelju odluke donesene na 47. sjednici Vijeća za zaštitu tržišnog natjecanja, održane 20. listopada 2005., donosi sljedeće
NN 133/2005 • I. Utvrđuje se da stjecanje udjela u temeljnom kapitalu poduzetnika Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek od strane Republike Hrvatske u smislu Prijedloga Odluke Vlade Republike Hrvatske o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek, predstavlja državnu potporu u smislu članka 3. stavak 1. i članka 4. stavak 3. slovo d Zakona o državnim potporama.
NN 133/2005 • II. Daje se suglasnost na Prijedlog Odluke Vlade Republike Hrvatske o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek.
NN 133/2005 • III. Nalaže se Ministarstvu gospodarstva, rada i poduzetništva i poduzetniku Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek, da Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja dostavlja godišnja financijska izvješća i izvješća o provedbi programa i restrukturiranja i financijsku konsolidaciju za proteklu godinu.
NN 133/2005 • – Trajanje obveze: za cijelo vrijeme provedbe plana restrukturiranja.
NN 133/2005 • Ministarstvo gospodarstva, rada i poduzetništva (u daljnjem tekstu: Ministarstvo gospodarstva je Agenciji za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljenjem teksu: Agencija) dostavilo zahtjev za davanjem mišljenja na Prijedlog Odluke o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek (klasa: 943-01/04-01/25, urbroj: 526-01-04-8, od 5. siječnja 2005.).
NN 133/2005 • Prema dostavljenom prijedlogu, Republika Hrvatska stekla bi udjele u temeljnom kapitalu poduzetnika Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek (u daljnjem tekstu: Slavonija d.d.) pretvaranjem dospjelih nenaplaćenih potraživanja države po osnovi poreza i doprinosa.
NN 133/2005 • Zahtjev za izdavanje mišljenja je u Agenciji zaprimljen 24. siječnja 2005.
NN 133/2005 • Iz podataka i isprava koje je Ministarstvo gospodarstva dostavilo uz zahtjev za izdavanjem mišljenja na Prijedlog Odluke o stjecanju udjela Republike Hrvatske u temeljnom kapitalu društva Slavonija modna konfekcija d.d. Osijek (u daljnjem tekstu: Prijedlog Odluke), Agencija je izvela radnu pretpostavku da je u konkretnom slučaju riječ o pojedinačnoj potpori. Suglasnosti na prijedlog akta kojim se namjerava odobriti ili dati pojedinačna državna potpora, prema izričitoj odredbi članka 9. stavka 2. slovo a Zakona o državnim potporama (u daljnjem tekstu: ZDP), Agencija daje rješenjem, dakle, upravnim aktom, a ne mišljenjem. Stoga podaci koje je Ministarstvo financija dostavilo u zahtjevu za izdavanjem mišljenja na Prijedlog Odluke nisu bili dovoljni za donošenje meritorne odluke u konkretnom slučaju. Konkretno, za donošenje rješenja Agenciji su nedostajale sljedeće isprave i podaci:
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 26/99, Broj 53/94,
Broj 35/09, Broj 16/08,
Broj 24/03, Broj 1/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE