PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 144/2006 • FINA osigurava podatke o uplatama i isplatama u korist računa propisanih ovom Naredbom i drugima koji vode analitičku evidenciju o tim uplatama. Zahtjev za podacima o uplatama i isplatama u korist tih računa dostavlja se na adresu FINA, Sektor servisa za državu, Centar za podršku sustavu riznice, Koturaška 43, 10 000 Zagreb.
NN 144/2006 • Danom uplate poreza, obveznih doprinosa te drugih prihoda razumijeva se dan kada su sredstva evidentirana na računu državnog proračuna, na računu proračuna jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave, na računima zajedničkih prihoda proračuna, na računu na koji se uplaćuje doprinos za mirovinsko osiguranje za individualnu kapitaliziranu štednju te na računima drugih prihoda.
NN 144/2006 • 9.1. Višak uplaćenih odnosno pogrešno uplaćeni prihodi se nalogom vlasnika računa kojima su više odnosno pogrešno uplaćeni prihodi usmjereni vraćaju na račune određene ovom Naredbom odnosno uplatiteljima na način određen zakonom ili drugim propisima donesenim na temelju zakona.
NN 144/2006 • 9.2. FINA izvršava naloge za povrat odnosno preknjiženje s računa državnog proračuna i računa za uplatu javnih prihoda (kada poslove evidentiranja obavlja Porezna uprava), koje ovjeravaju i potpisuju ovlašteni službenici Porezne uprave.
NN 144/2006 • Ako na računu zajedničkog prihoda proračuna nema dovoljno sredstava za izvršenje povrata, FINA će nedostajuća sredstva namiriti na teret računa državnog proračuna. Sredstva korištena za izvršenje povrata na računu zajedničkog prihoda proračuna FINA je dužna vratiti na račun državnog proračuna iz prvoga priljeva sredstava na račun zajedničkog prihoda proračuna. U slučaju kada u roku od 30 dana nema dovoljno priljeva na račun, FINA će za nedostajuća sredstva ispostaviti naloge za povrat na teret računa proračuna i dostaviti ih banci na izvršenje. Ako nema pokrića na računu proračuna banka naloge evidentira i izvršava nakon osiguranja pokrića prema vremenskom redoslijedu primitka.
NN 144/2006 • Nalozi za povrat odnosno preknjiženje, kada glase na teret računa proračuna lokalne i područne (regionalne) samouprave za županije i gradove/općine koje su temeljem suglasnosti ministra financija ovlastile Poreznu upravu za obavljanje poslova utvrđivanja, evidentiranja, nadzora, naplate i ovrhe županijskih i gradski/općinskih poreza, koje ovjeravaju i potpisuju ovlašteni službenici Porezne uprave, dostavljaju se mjerodavnim jedinicama FINA-e.
NN 144/2006 • Sredstva za povrate izvršene s računa 1001005-1700036001 Doprinos za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje, FINA će namiriti na teret računa državnog proračuna. Kada na temelju ispravke obračuna po osiguranicima, obvezni mirovinski fond vrati sredstva na račun 1001005-1700036001 FINA će izvršiti prijenos tih sredstava u korist računa državnog proračuna.
NN 144/2006 • Pri izvršavanju povrata odnosno preknjiženju u obrasce platnog prometa upisuju se ove vezne oznake:
NN 144/2006 • 9.3. Zahtjevi za povrat odnosno za preknjiženje prihoda dostavljaju se Poreznoj upravi za prihode o kojima ona vodi analitičku evidenciju, odnosno za prihode na sljedećim računima i brojčanim oznakama vrste prihoda:
NN 144/2006 • 2. 1001005-1700036001 Doprinos za mirovinsko osiguranje na temelju individualne kapitalizirane štednje, vrste doprinosa: 2003, 2011, 2020, 2046, 2194, 2216, 2224, 2232 i 2240.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 144/2006 • 3. Prihodi županijskih proračuna: 6327 (za sve županije), te 1309, 1317, 1325 i 1341 za županije koje su temeljem suglasnosti ministra financija ovlastile Poreznu upravu za obavljanje poslova utvrđivanja, evidentiranja, nadzora, naplate i ovrhe županijskih poreza.
NN 144/2006 • 4. Prihodi gradskih/općinskih proračuna: 6718 (za sve gradove i općine), te 1708, 1716, 1724, 1732, 1740 1759, 1767 i 1775 (za gradove/općine koje su temeljem suglasnosti ministra financija ovlastile Poreznu upravu za obavljanje poslova utvrđivanja, evidentiranja, nadzora, naplate i ovrhe gradskih/općinskih poreza.
NN 144/2006 • 5. Zajednički prihodi proračuna: porez na dohodak i prirez porezu na dohodak, prihodi od spomeničke rente koja se plaća po stopi na ukupni prihod i porez na promet nekretnina.
NN 144/2006 • 6. Ostali prihodi: članarina turističkim zajednicama, komorski doprinos u paušalnom iznosu, komorski doprinos od dohotka, dobiti ili plaće, članarina Hrvatskoj gospodarskoj komori i doprinos za obavljanje javnih ovlasti Hrvatske gospodarske komore.
NN 144/2006 • Za slučajeve iz točaka 3. i 4., za naknadu koja pripada Poreznoj upravi, FINA ispostavlja naloge za plaćanje na teret računa proračuna lokalne i područne (regionalne) samouprave i dostavlja ih mjerodavnoj banci na izvršenje. Ako nema pokrića na računu proračuna banka naloge evidentira i izvršava nakon osiguranja pokrića prema vremenskom redoslijedu primitka.
NN 144/2006 • 9.4. Zahtjevi za povrat viška, odnosno za preknjiženje prihoda za: 1040, 1058, 1066, 1074, 1082, 1090, 1104, 1112, 6149, 7650 i 7668 dostavljaju se nadležnoj carinarnici.
NN 144/2006 • 9.5. Zahtjevi za povrat viška, odnosno preknjiženje prihoda za brojčanu oznaku vrste prihoda 8281 dostavljaju se Hrvatskom zavodu za mirovinsko osiguranje, Mihanovićeva 3, 10 000 Zagreb.
NN 144/2006 • 9.6. Zahtjevi za povrat viška prihoda uplatitelju koji se odnose na druge prihode državnog proračuna upućuju se tijelu koje je propisalo plaćanje odnosnog prihoda, a ako je riječ o pogrešnoj uplati podnose se Ministarstvu financija, Sektoru za izvršavanje državnog proračuna, Kačićeva 5, 10 000 Zagreb.
NN 144/2006 • 9.7. Zahtjevi za povrat viška i preknjiženje pogrešno uplaćenih prihoda županijskih te gradskih/općinskih proračuna podnose se mjerodavnim proračunima (osim za poreze i druge javne prihode za koje evidenciju o uplatama i zaduženjima vodi Porezna uprava).
NN 144/2006 • Jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave može ovlastiti FINA-u za rješavanje neprepoznatih uplata izvršenih u korist računa proračuna.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 60/92, Broj 148/99,
Broj 92/09, Broj 46/08,
Broj 179/04, Broj 109/97
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE