PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 53/2005 • identifikacija osobe koja izvješćuje osim ako je ta osoba ujedno i kontakt osoba,
NN 53/2005 • obavijest o privremenim izvješćima (status, poduzeta aktivnost, status važnosti krajnjeg korisnika),
NN 53/2005 • U slučaju tehničkih kvarova na Vodovima za međusobno povezivanje, službena prijava kvarova će se obavljati isključivo preko središnjih ureda za prijavu.
NN 53/2005 • U početnoj fazi, prijava kvarova i njihov primitak će se obavljati putem pošte i/ili faksa.
NN 53/2005 • Inicijalno privremeno izvješće o tijeku procesuiranja kvara će biti poslano unutar 4 sata od primitka prijave kvara. To privremeno izvješće će sadržavati sljedeće podatke:
NN 53/2005 • kada se očekuje završetak kvara i status važnosti krajnjeg korisnika.
NN 53/2005 • Po zahtjevu, središnji uredi za prijavu moraju biti u mogućnosti da u svakom trenutku osigura brzu informaciju o statusu mjera rješavanja kvara.
NN 53/2005 • Službena potvrda prijave kvara će se obavljati isključivo kroz središnje urede za izvješćivanje. T-Mobile i Operator za međusobno povezivanje će provjeriti da li je kvar stvarno riješen te će prihvatiti ili odbaciti potvrdu prijave kvara kako bude prikladno. Ova potvrda mora biti napravljena tijekom sljedećeg radnog dana, najkasnije do 17 sati.
NN 53/2005 • Službeno vrijeme prijave kvara je definirano kao vrijeme kada odgovarajući središnji ured za prijavu dostavlja prijavu kvara (faks ili e-mail protokol time-stamp).
NN 53/2005 • Službeni završetak prijave kvara je definiran kao vrijeme kada odgovarajući središnji ured za prijavu primi potvrdu prijave kvara od druge Strane (faks ili email protokol time-stamp).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 53/2005 • Radi rješavanja kvara, može se uspostaviti izravan kontakt između odgovarajućih stručnjaka T-Mobilea i Operatora za međusobno povezivanje, izvan službenog načina prijavljivanja.
NN 53/2005 • T-Mobile i Operator za međusobno povezivanje se obvezuju da će se međusobno obavijestiti o svakoj planiranoj promjeni/prekidu u njihovim mrežama koje će utjecati na mrežu druge Strane.
NN 53/2005 • Izmjene/prekidi bi se stoga trebao provesti radnim danima tijekom tzv. prozora za održavanje između 00.00 i 05.00 sati ujutro.
NN 53/2005 • Obavijest o planiranim promjenama/prekidima će biti dana pisanim putem središnjim uredima za prijavu obje Strane, koristeći obrazac prijave.
NN 53/2005 • Sve ostale relevantne procedure vezane uz izmjene/prekide će biti detaljno definirane i opisane u Ugovoru o međusobnom povezivanju.
NN 53/2005 • Tijekom procedure eskalacije T-Mobile pravi osnovnu razliku između dviju grupa eskalacijskih slučajeva:
NN 53/2005 • Slučaj A: Kvarovi koje jamče eskalaciju zbog opsega prekida.
NN 53/2005 • Slučaj B: Kvarovi koje jamče eskalaciju zbog problema u procesu rukovanja.
NN 53/2005 • Sljedeća tablica daje pregled dva slučaja unutar okvira ovog RIO-a.
NN 53/2005 • očekuje se da prekid više od 50% od svih iskoristivih prometnih puteva sa drugom Stranom potraje dulje od 2 sata.procesuiranje kvara relevantne za krajnje korisnike stane (ili će stati) zbog problema u suradnji između Strana na operativnoj razini.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 31/05, Broj 38/05,
Broj 21/02, Broj 167/03,
Broj 101/98, Broj 119/05
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE